- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 213 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 10-11-2009 16:41.
Plaatjes - Gezichtsbedrog?
- Geplaatst op zaterdag 05 september 2009 10:35Desiree72
Dit vind ik zelf een heel lastig zoekplaatje. Er zouden maar liefst 9 verschillende mensen te zien moeten zijn, ik zie er maar 3...
Wie ziet er meer dan 3?
If you don't know where to go...........Follow your nose and go where the smell isn't too bad. - Geplaatst op zaterdag 05 september 2009 10:40Desiree72
Je zou zeggen dat er 2 verschillende soorten groen te zien is. Maarrrrrrr......
Er is maar 1 soort groen.
If you don't know where to go...........Follow your nose and go where the smell isn't too bad. - Geplaatst op zaterdag 05 september 2009 11:05knorretje49

- Geplaatst op zaterdag 05 september 2009 14:53Belgisch vaarsje
Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op zaterdag 05 september 2009 14:54Belgisch vaarsje
[quote]Djessy schreef op 04 september 2009 @ 19:49:
Hoeveel verschillende dieren zie je hier wel niet?
Deze had ik ook en er moeten 30 dieren in te vinden zijn.
(De foto van Djessy is duidelijker, dus even terugscrollen)Belgisch vaarsje wijzigde dit bericht op 05-09-2009 15:06 met 54%Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op zaterdag 05 september 2009 15:01Belgisch vaarsje
Desiree ik zie op jou plaatje 7 personen, maar die 2 andere kan ik niet vinden.
Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op zaterdag 05 september 2009 15:25Belgisch vaarsje
Als je het woord LIAR (leugenaar) op zijn kant zet zie je ...
Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op zaterdag 05 september 2009 18:25apekop
Een gezicht(en profiel)Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op zaterdag 05 september 2009 18:31Desiree72
quote:Belgisch vaarsje schreef op 05 september 2009 @ 15:01:
Desiree ik zie op jou plaatje 7 personen, maar die 2 andere kan ik niet vinden.
Ja, ik zie er nu ook 7, ik ben geen ochtendmens
Ik zie die andere 2 ook niet, wie weet vanavond...If you don't know where to go...........Follow your nose and go where the smell isn't too bad. - Geplaatst op zondag 06 september 2009 08:40dhali
?dhali wijzigde dit bericht op 06-09-2009 08:41 met 100%One thing you can give&still keep....is your word. - Geplaatst op zondag 06 september 2009 12:02Belgisch vaarsje
Apekop in LIAR zie je inderdaad een gezicht (profiel).
Desiree, ik zal ook de foto af en toe nog eens wat bekijken, misschien vinden we ze toch nog. 'k Denk altijd dat er in die hond ook iets te zien moet zijn, maar 'k vind het niet.
Iemand de geliefden al gevonden? (foto met roos)Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op zondag 06 september 2009 20:23Djessy
Belgisch V welke foto met roos bedoel je ? - Geplaatst op maandag 07 september 2009 11:25Belgisch vaarsje
Ik zet hem nog even bovenaan.
Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op maandag 07 september 2009 12:38Kitsie
@ Belg.Vaarsje, ik zie jouw 4 laatste foto's niet.
Alleen maar letters en cijfers.
Ben ik de enige???Lach: De kortste afstand tussen twee mensen. - Geplaatst op maandag 07 september 2009 13:11Djessy
Nee Kitsie ik zie ze ook niet .... - Geplaatst op maandag 07 september 2009 17:02Belgisch vaarsje
Hey dat is raar dat jullie het niet zien, ik zie nochtans alles staan.
Hihi, dat heb je met zo'n topic dat "gezichtsbedrog" noemt.
Ik probeer het plaatje hier op een andere manier nog eens neer te zetten, hopelijk zien jullie het nu.

Zoek de geliefden.Belgisch vaarsje wijzigde dit bericht op 07-09-2009 17:03 met 3%Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op maandag 07 september 2009 17:06Kitsie
Het laatste plaatje zie ik wel en de geliefden ook!!Lach: De kortste afstand tussen twee mensen. - Geplaatst op maandag 07 september 2009 17:28Belgisch vaarsje
Vind je de 7 harten?
Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op maandag 07 september 2009 18:00ellon
rode ballon
wolk
besneeuwde bergtop
bergtop rechts daarvan
zwanen
de twee bomen op de voorgrond
plasje water links van de middelste boomDe natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats - Geplaatst op maandag 07 september 2009 18:08Belgisch vaarsje
7 op 7 Ellon. Dat heb je mooi gedaan.
Wat staat er in dit schilderij geschreven?
Belgisch vaarsje wijzigde dit bericht op 07-09-2009 18:08 met 0%Een vriendelijke groet doet iedereen goed! Groetjes, Belgisch Vaarsje - Geplaatst op maandag 07 september 2009 18:11Djessy
LOVE ??? - Geplaatst op maandag 07 september 2009 19:20maybe4

zoek een oude vrouw en een jongemeidHerinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op maandag 07 september 2009 20:35ellon
Dit is een hele bekende.
De oude vrouw kijkt naar beneden met haar kin op haar borst tussen een bontkraag (pukkel op de neus) en pony hangend voor haar ogen.
De jonge vrouw kijkt naar opzij. Je ziet net nog een tipje van haar neus en de oogharen van haar linkeroog. Ze draagt een halskettinkje; hje ziet net de ronde hals van haar jurk en ze draagt een bontje.De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats - Geplaatst op maandag 07 september 2009 21:31rav4
Welke figuren zie je hierin?
Wie over elke stap nadenkt, staat zijn hele leven op een been - Geplaatst op maandag 07 september 2009 21:39Djessy

Er staat nog een figuur op de fotoDjessy wijzigde dit bericht op 07-09-2009 21:40 met 22%
Dit onderwerp heeft 213 reacties, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 10-11-2009 16:41.
Plaatjes - Gezichtsbedrog?