- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3804 reacties, en bestaat uit 153 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 153.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2010 13:49. Dit onderwerp is gesloten!
Even bijpraten in het café
- Geplaatst op vrijdag 24 juli 2009 23:38eilizabeth
Hallo
mijn naam is Marga, ben al langer hier in het libelle cafe, maar de laatse tijd wat zoekende wil graag een gezellige topic met gezellig kletsen over allerdaagse dingen, heb sinds 4 maanden een kleindochter een prinsesje, ben er helemaal gek van, pas op en geniet er volop van , maar dat zal iedere oma wel hebben denk ik, wij zijn net terug van vakantie, lekker bruin dus kan er weer tegenaan, jullie ook al op vakantie geweest???? en heb je ook kleinkinderen???? of wat anders te vertellen lijkt mij echt heel leuk
Groetjes - Geplaatst op vrijdag 24 juli 2009 23:47anderling
Ik wil niet lullig doen ofzo, maar ik zou zeggen: kijk eens bij de oma-topics, en kijk eens bij de kletstopics. Daar stikt het hier namelijk al van. Veel plezier!
Of wilde je misschien je eigen topic hebben? Dan is het een ander verhaal... - Geplaatst op vrijdag 24 juli 2009 23:54eilizabeth
Hallo Anderling
Veel kletstopics kom je haast niet tussen, heel druk en zij kennen elkaar al zo lang daarom ben ik een nieuwe begonnen, wordt het niets dan gewoon pech maar ik dacht ik probeer het misschien is het wel leuk om een nieuwe te beginnen en zijn er nog meer dames die zoekende zijn
Groetjes en voor straks welterusten marga - Geplaatst op zaterdag 25 juli 2009 13:42eilizabeth
Even bijpraten hier en engergie op doen, net thuis van vakantie en dan heb ik altijd moeite om op gang te komen de plannen zijn goed maar nu nog uitwerken, wil mijn huis weer netjes 2 zonen hebben er in geleefd op hun manier netjes achter gelaten, maar toch he en dan die was, moet natuurlijk niet klagen net 2 weken niets gedaan, moet je thuis blijven dan kan je het bijhouden hoor ik jullie zeggen dat is ook wel zo maar ja ik ga nu eenmaal graag even weg, ben vast niet de enigste die moeite heeft om weer op gang te komen, nou ik ga maar weer wat doen heb even lekker kunnen klagen, fijne middag groetjes Marga - Geplaatst op zaterdag 25 juli 2009 16:34Maartje 44
Hoi Marga!
Leuke vakantie gehad?Ik begin net deze week..heb net al 1uurtje liggen pitten..zoooo moe.Ik ben ook Oma..van kl.zoon bijna 5 en kl.dochter bijna 2jaar.Heerlijke mormels..en alleen Oma zijn is super!Tja meid..kalm-an beginnen zou ik zeggen,gelukkig een wasmaschine etc.Ga morgen nog maar hapje eten buiten de deur..eerst die koffer leeg maken is genoeg werk.Gedoe altijd he..eigenlijk luxe probleem!Wij gaan a.s.vrijdag..10 dagen busvakantie met excursie s..ben benieuwd hoe e.a.bevalt.Werk nog partime in de thuiszorg..jij?Doe nog ff relax hoor..het moeten komt weer vlug genoeg.Doei..fijn weekend..Maartje - Geplaatst op zaterdag 25 juli 2009 19:32eilizabeth
Hallo Maartje
Leuk dat je reageert, lekker hoor nog de vakantie in het voor uitzicht waar gaan jullie heen ????
Heb vandaag al heel wat gedaan zit er weer redelijk knap bij morgen en maandag nog wat strijken en dinsdag weer mijn oppasdag nou dan doe je verders niets hoor zij is nog maar 4 maanden maar zo leuk je blijft met haar spelen en knuffelen
volgend weekend gaat er ook weer een zoon op zichzelf wonen en daar ben ik ook druk mee, wel heel leuk hoor zijn verkering is net uit en nu mag ik mee uitzoeken vind ik heel niet erg.
fijne avond, groetjes marga - Geplaatst op zaterdag 25 juli 2009 21:49jsteen
hallo marga ,fijn dat je er weer ben ,ik kom bij jou bij kletsen hoor
maar morgen pas met plaatjes ,ben je al gewend thuis is de was al op geruimd neem de tijd maar hoor laten we maar lekker kletsen
heb je je prinsesje al gezien of moet je wachten tot dinsdag
groetjes ,johanna. - Geplaatst op zondag 26 juli 2009 05:25Maartje 44
Hoi Marga!
Wat kan je je rijk voelen he..met zo n klein kl-kind in je armen..
Ik heb mn kl.zoon ruim 2jaar vast 1en een halve dag opgepast in de week.Nu niet meer..toen zusje onderweg was,ben ik gestopt.Teveel met partime baan erbij.Ik zie ze alle twee gelukkig geregeld,dus knuffel genoeg.Oostenrijk en Beieren is de vakantie bestemming..mooie natuur,hou ik van.Wel fijn dat er eerst vrije dagen zijn,relax de koffer vullen.Dat middagslaapje was heerlijk..maar nu heb ik een onrustige nacht.Slaap jij nog maar lekker..ik ga zo ook weer een poging doen.Kl.dochter al in je armen gehad na thuiskomst? Dat mis je wel he..het is een geweldige belevenis.Doei doei
PS..succes met de verhuizing van je zoon! Hoeveel nog thuis...? - Geplaatst op zondag 26 juli 2009 10:56eilizabeth
Goedemorgen allemaal,
Johanna, fijn dat je er bent, nee nog niet klaar met de was wel ondertussen het huis al weer bijna netjes en ja Robin al weer geknuffeld hoor ze was al best gegroeid, wij hadden 2 jurkjes meegenomen voor haar en onze dochter vond ze enig gelukkig maar, dinsdag oppassen ik verheug me nu al.
Hoe gaat het met de griep en de benauwdheid, knap je al weer wat op ??
Maartje, van de 4 nog 2 thuis en daar gaat er de oudste van op zichzelf dus de jongste van 24 blijft nog even thuis gelukkig maar want het nest raakt leeg ha ha hij heeft wel een leuke vriendin een schat hoor maar 6 jaar jonger.
Wat vervelend dat je zo slecht slaapt, je was hier inderdaad wel erg vroeg, een rondreis begreep ik?? wel heel leuk hoor en gezellig dat hebben wij ook al een paar keer gedaan en best bevallen, Oostenrijk en beieren zijn prachtig geniet er van het is zo weer voorbij de dagen gaan zo vlug in de vakantie trouwens thuis ook dat komt denk dat we ouder worden ik vind een week zo gauw weer gaan, veel te snel voor je het weet staat de kerstboom weer.
Moet je deze week nog werken??
fijne zondag, groetjes Marga
eilizabeth wijzigde dit bericht op 26-07-2009 10:58 met 0% - Geplaatst op zondag 26 juli 2009 11:40jsteen

maar niet dom ik heb al 2keer een bericht geplaatst maar er staat steeds niks brrrrrrrrrrrr
ik ga het voor de laatste keer proberen .goede morge marga
ja leuk joh hier weer een topic ik hoop echt dat het leuk word hier.
maartje welkom bij ons hier het word best gezellig .
marga ik stuur jou op hyves nog een mailtje vandaag .
ik heb lekker lang geslapen marga heb wel gedouch hoor maar ga nog even koffie drinken komt straks nog wel langs hier .
iedereen een mooie zondag .
groetjes johanna.

- Geplaatst op zondag 26 juli 2009 12:40eilizabeth
Johanna, ook wij hebben lang geslapen vandaag best lekker hoor, gisteravond laat naar bed onze zoon Mark ging niet uit en heeft een film gehuurd, lach niet Harry potter mijn man knorrig die houd niet van die onzin maar ik vond het wel leuk heb toevallig in de vakantie ook dat boek gelezen schaamde mij wel op het strand want het is tenslotte een kinderboek maar ik dacht zij kennen mij toch niet dus zowat!!! maar het boek was echt veel leuker dan de film, vandaag wat rommelen nog en morgen met 2 zoons een bed kopen voor Mark bij ikea zal me wat worden Mark heel rustig uitzoeken en bekijken en William heeft altijd haast zal wel niet zonder slag of stoot gaan.
Maartje,
Hoe heten jou kleinkinderen??? onze kleindochter heet Robin Isabella en zij noemen haar Robin mijn man vind het een jongensnaam (ik ook wel) maar onze dochter vind van niet (hebben we trouwens niet gezegd hoor) het is in Engeland een meisjes naam zelf had ik Isabella als roepnaam mooier gevonden maar ja wat ik vind is niet van toepassing
Groetjes Marga

eetsmakelijk - Geplaatst op zondag 26 juli 2009 13:21jsteen
nou wat geeft het wat je leest ik heb gisteren een nieuw boek van danielle steel binnen gehad van bol com de laatste nieuwe heerlijk vakantie voer vind ik .ik ga mijn haar krullen het is droog nu ,ben even met binkie buiten geweest vond het warm benouwd ,woensdag word het erg warm dan ga ik mee naar dochter ,lekker in de tuin .
groetjes johanna.
- Geplaatst op zondag 26 juli 2009 13:30eilizabeth
Ha Johanna
Ja het is benauwd mijn hub had het er ook al over, die heeft nog steeds last van een jet lag ik niet hoor nergens last van.
Danielle steel heb ik ook in mijn boekenverzameling heb er best veel maar nog niet gelezen er zijn ook wel eens films van op tv die zijn wel leuk, bestel jij wel meer van Bol.com, ik heb dat nog nooit gedaan je kan er van alles krijgen he moet ook eens kijken.
groetjes Marga - Geplaatst op zondag 26 juli 2009 13:44jsteen
ja marga is heel fijn joh ik koop er altijd al en nu ongeveer 3jaar op
internet is heel makelijk joh ,ik heb ze allemaal van haar in de 70 nu ook 2dehans bij bolcom gekocht,onze dochter heb er ook een winkeltje bij 2de hans boeken kijk maar eens rond gezellig joh .
ik ga even lekker ijs eten mmmmmm kan ik wel hebben vind je niet .
groetjes johanna. - Geplaatst op zondag 26 juli 2009 14:10eilizabeth
He Johanna lees ik het goed verkoop jou dochter 2e hands boeken per internet zo ja had je ook wel eens eerder kunnen vertellen, ik spaar 2e hands boeken bepaalde series en heb een slaapkamer als bieb, heb ik toch wel eens verteld .
Vertel daar nu eens meer over hoe of wat misschien kan ik bij haar wel wat bestellen nummers van series die ik nog niet heb
groetjes ga zo thee zetten tot straks - Geplaatst op zondag 26 juli 2009 14:39jsteen
hahaaaaaaaa als je me beld zal ik het je vertelen ze heb er net weer van haar schoonmoeder gehad .ja ik heb er nooit eerder aan gedacht joh, zo ik zie er weer redelijk uit mijn haar zit weer goed haha.
veder komt er niet veel uit me handen joh niet zo veel zin alleen gewassen alles hang buiten strijk morgen middag alles wel weg .

- Geplaatst op zondag 26 juli 2009 15:16amelie1967
Toch maar niet.amelie1967 wijzigde dit bericht op 26-07-2009 15:57 met 90%kalm aan en rap een beetje - Geplaatst op zondag 26 juli 2009 16:32jsteen
eerst kritiek dan weg halen lullig zeg we kunnen wel wat hebben hoor ,
we zijn niet van was ,kletst gewoon gezellig mee,amelie1967.
marga ik zit nu aan de thee met wat lekkers ,ik kan geen plaatjes meer plakken weet niet waarom , zo gek joh weet jij het soms ????
gr,johanna. - Geplaatst op zondag 26 juli 2009 16:44kati

- Geplaatst op zondag 26 juli 2009 17:42eilizabeth
Hallo Johanna, wat was dat met Amelie???? was iemand kinderachtig aan het doen, Johanna gewoon laten gaan staan we boven wij houden van leuk met iedereen omgaan en gezelligheid daar zijn toch die topic toch voor!!!!
Hoi Kati, het kippenhok is er al een poos niet meer daarom probeer ik dit lukt het niet jammer dan, wil gewoon wat gezelligs en er zijn er genoeg dat weet ik ook wel alleen zijn somige zo groot zo veel leuke schrijvers dat het wat te collosaal is, en als je langs wil komen vinden we dat heel leuk
Hartelijke groetjes en een gezellige zonagavond Marga - Geplaatst op zondag 26 juli 2009 17:49kati
Och Eilizabeth, ik had ook een topic, dat loopt ook niet meer, heb t laten gaan. Kwam niemand meer! Jammer! Maar ga niet in mijn eentje zitten kletsen he!
Heb zoveel andere topics nog waar ik veel kom, alleen dat was wel een plaatjes topic. Dus dat is dan wel weer jammer! Maar goed, niks aan te doen! Het zij zo!
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op zondag 26 juli 2009 17:57eilizabeth
Hoi Kati, nee alleen tegen je eigen aan kletsen is niet leuk, maar als je niets probeer dan weet je zeker dat het niets wordt, bij grote topics voel ik mij verloren moet je alles teruglezen anders weet je niet waar je het over heb, ik kom er nog wel zo hier en daar maar dan oppervlakkig en hier is Johanna altijd en wij zijn allang vrienden en kletsen veel met elkaar en komen er meer vinden wij heel heel leuk, jammer voor je topic maar dat gebeurd gewoon heb ik al meerdere keren meegemaakt
Hartelijke groet Marga - Geplaatst op zondag 26 juli 2009 18:01jsteen
zo ik heb gegeten en ga even strijken heb er gewoon even zin in haha
kan maar weer in de kast liggen he ,is niet zo veel hoor tot straks ,
voor wie nog gaat eten eetsmakelijk ,tot straks . - Geplaatst op zondag 26 juli 2009 20:24Maartje 44
Dag Marga..en meiden!
Was vandaag best heerlijk weer he?! De zondag al zo weer om..eind gewandeld en cappuccino..nog bij vrienden langs.Die kennen we al sinds onze verkeringstijd..ruim 35jaar! Ze hebben vorig jaar enigste dochter verloren..stom tragisch ongeluk..zo erg.Gelukkig kunnen we er samen over praten..heb zelf ook diep rouwproces mee gemaakt van tweelingzus..Het was een prettige zOndag..ook al is het soms moeilijk.
Nee Marga..morgen vrij hoor..G.Z.D(God zij Dank) Ik vind Robin jongens- EN meisjesnaam..sommige namen lenen zich daar voor.
Ik wil mijn identiteit niet bloot geven..ken meer mensen van de Libelle site..dus noem geen namen oke?!Prettige avond dames..tot...doei - Geplaatst op zondag 26 juli 2009 20:29jsteen
maartje nog een fijne avond en tot morgen ,
groetjhes johanna.
Dit onderwerp heeft 3804 reacties, en bestaat uit 153 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 153.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2010 13:49. Dit onderwerp is gesloten!
Even bijpraten in het café