- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 02-10-2010 17:00. Dit onderwerp is gesloten!
Reumatische aandoeningen
- Geplaatst op maandag 03 november 2008 21:17Moderator 2
Reuma en aanverwante aandoeningen
Beste forumbezoekers
Dit topic is een vervolg van eerdere delen op het oude forum en het oorspronkelijke openingsbericht is niet meer aanwezig.
Vriendelijke groet, moderator 2 Libelle.nlModerator1 wijzigde dit bericht op 29-09-2010 10:23 met 11%: Oorspronkelijke topictitel toegevoegdNiet meer in functie. Niet te verwarren met Moderator2 (zonder spatie). - Geplaatst op maandag 03 november 2008 21:24hse
Yep, de eerste.
Gefeliciteerd met het vierde deel.
en dan nu verder met de bewerkfunctie want dan blijf ik de eerste...stel je voor dat er iemand tussendoor glipt terwijl ik mijn tekst zit te typen.
Ik had voor mezelf de grens van 33 gesteld om een laatste kind te krijgen....
...ik vond anders dat er een veel te groot verschil zou komen en dat is er dus al... eerst door angst en later door 2 miskramen tussen de tweede en de derde. Ze schelen 6 jaar.
De eerste en tweede schelen drie jaar met elkaar.
Ik ben blij dat er zoveel leesvoer van jullie staat.
Het is teveel om op te noemen maar ik vind het wel fijn dat iedereen weer zo haar verhaal verteld.
Ik zal extra aan je denken, Madelief op de 16e ...is ook makkelijk voor mij want mijn moeder is dan jarig.gewoon liefs - Geplaatst op maandag 03 november 2008 22:14jippie_
Proficiat allemaal.
Zwaluw, wat bedoel je voor een kerstknutsel? Voor volwassenen of kinderen?
Misschien kan je gewoon googelen?
Tijsje, wij gaan vaak pas na 12 uur naar bed. Husby is wel vroeg wakker, maar ik doe het meestal rustig aan als ik niet weg moet.
Madelief. je maakt me nieuwsgierig. Je wenkbrauwen helemaal uitgetrokken? - Geplaatst op maandag 03 november 2008 22:26zwaluw
quote:Zwaluw, wat bedoel je voor een kerstknutsel? Voor volwassenen of kinderen?
Misschien kan je gewoon googelen? Voor volwassen vrouwen. Het is voor het kerstnummer van het maandblad van mijn vrouwenvereniging.
Tijsje, wij gaan vaak pas na 12 uur naar bed. Husby is wel vroeg wakker, maar ik doe het meestal rustig aan als ik niet weg moet. Doen wij ook zo, maar ik sta het eerste op. Maar als ik niet weg hoef, niet zo vroeg. - Geplaatst op maandag 03 november 2008 22:36jippie_
Zwaluw, tik eens kerstslingers of kerstdecoratie in.
Er zijn ook workshops, maar dat zal je wel niet bedoelen.
Succes! - Geplaatst op maandag 03 november 2008 22:57zwaluw

Goede tip Jippie. Nee ik bedoel geen workshop, maar een leuk, makkelijk uitvoerbaar ideetje. En ook een makkelijk maar lekker recept.quote:Zwaluw, tik eens kerstslingers of kerstdecoratie in.
Er zijn ook workshops, maar dat zal je wel niet bedoelen.
Succes! - Geplaatst op maandag 03 november 2008 23:34cinnemon
Tijs, ik ben heel blij dat je tegen je schoonmoeder zei;, dat je bezorgt om haar was, inderdaad dat bekijken ze niet zo, alles draaait altijd om de zieke, maar het was goed dat je haar ook onbewust een pluim gaf en.... kun je geen plastic krukje kopen en die in de douche zetten, daar kan hij dan op zitten, misschien heeft ze dat al, in ieder geval het beste met de situatie en als je gaat, dan neem je die vogels mee en breng ze naar een dieren asiel, inpakken en wegwezen.
Zwaluw, haar man heeft heel andere talenten, hij is goed met cijfertjes, net zo als ik, hij houd wel van koken, niet als ik en denkt precies als ik, het huis staat er langer dan hij. ha..ha..
BRUIN, zonnenbanken, hier verboden onder de 18 jaar, vorig jaar is een meisje aan dood gegaan, ze was 23 jaar, ging iedere dag naar de zonnenbank, een maand voordat ze overleed, maakte ze het openbaar om iedereen te waarschuwen, hoe gevaarlijk het was.
Wel wordt er gezegt, dat we een beetje zonnenschijn iedere dag moeten hebben, vanwege de vitaminen, dus wij lopen in de zon.
Moet ook eerlijk bekennen, wij kunnen makkelijk praten, want als we de zon vandaag niet pakken, dan nemen we hem toch morgen , m.a.w. hij is er bijna iedere dag, 300 dagen per jaar, dus waarom zouden wij er in gaan liggen ?, begrijpelijk dat die toeristen er van willen genieten en zo bruin mogelijk willen worden, die willen er een voorraadje van mee nemen, logisch !.
Gelukkig !, alles gaat goed met Madelief en Omi heeft het ook druk, je bent er nog niet er komt nog meer, jij blijft druk tot het eind van het jaar, zet je maar schrap, eerst je dochter met haar appartement, die op dreef helpen en dan je dochter met de baby, veel op Nick passen enz. ik wens je sterkt, fijn dat ze op je kunnen rekenen, want daar zijn moeders voor!!!
KERST, Het is niet de kerst zo als bij jullie, 1 dag, de 2e dag heet Boxing day, ik dacht dat, dat te maken had met pakjes, cadeautjes, maar meestal krijgen ze hier alles al, op 1e kerstdagmorgen, het is ook gelijk de tijd van de grote vakantie, de kinderen beginnen weer begin februari en de universiteit begin maart, ze wachten allemaal tot de kerst is geweest en daarna gaan ze allemaal op vakantie, met de caraven of tent naar een camping, aan zee, want daar is s'avonds een koel bries, er gaan er niet veel naar het buitenland, waarom ?? dit land is zo groot, voor elk wat wils.
De gepensioneerden die van reizen houden, reizen toch wel met campers het hele jaar, gewoon Australie in de rondte, is het winter gaan ze naar het noorden is het heet dan gaan ze naar het zuiden Tasmanie, overal zijn banken waar ze hun pensioen kunnen pakken.
En als je hier ergens heen moet en heel lang moet rijden b.v. 1500 km, dan neem je gewoon onderweg een motelletje of je huurt een cabine op een camping, dat is hardstikke goedkoop, tijdens het rijden zoek je een club of pub op, die hebben goedkope countermeals en ook heel goedkope hotel kamers, ze hebben hier echt het goedkoop reizen uitgevonden, waarom denk je dat we hier zoveel backpackers hebben van de hele wereld ?
Voorlopig genoeg gekletst, allemaal prettige avond. - Geplaatst op dinsdag 04 november 2008 00:07scorpi
Wateen lappen meiden,heb nu 3 schermen open en ga evn kort antwoorden.
HSE moet lachen om je bericht in bewerken verder te type....hihihi
Tijsje het is een Ford Fusion, kleine auto maar door de hoogte toch veel ruimte.
Mijn verjaardag was rustig Zwaluw, vandaag is oudste zoon zijn parkiet op komen halen, ik wil niet dat hij 5 dagen alleen hier is. Hij is zo tam, wil heel de dag gekroeld worden.Onze eigen parkieten zijn met 2, dus dat kan wel en ze alle 3 los in de kamer heb ik nu twee weken gehad, maar je wilt niet weten wat een troep ze dan maken, laat staan als we straks niet thuis zijn.
Onze boiler knapte eruit, bij de koop van dit huis werd al gezegd dat het een oudje was en we hebben er toch nog 2,5 jaar mee gedaan.Ik ga zo dus nog douchen en dan pas weer in ons pensionnetje woensdag avond...pppfff...wat zijn we eigenlijk verwend dan he.
Cinnemom bedankt voor je verhaal, het hele leven bij jullie is wel heel anders dan hier he. Ik heb een vriendin die nu al zo`n 30? jaar in Darwin woont en die zou ook nooit meer terug willen.
Madelief dat herken ik, die boosheid om de uitspraak "dan nemen we een kind" Zo lag ik te vechten om mijn 24 weeks kindje bij me te houden, terwijl er bij mij op zaal iemand bij kwam die even nog in een ver gevorderde zwangerschap een abortus had laten doen. Ze zal er haar reden voor gehad hebben, maar ik begreep daar niks van, ook niet dat ze ons op een zaal lieten liggen trouwens.
Omi fijn dat het geod gaat nu met de beide dochters, je maakt je als moeder toch ongerust, hoe oud ze ook zijn he.
Allemaal een rustige nacht!(scorpi wil dat het bekend is dat zij een ban heeft en daarom niet meer kan reageren, moderator1) - Geplaatst op dinsdag 04 november 2008 11:13zwaluw
Even een kort berichtje van mij (ik heb geen tijd om verder te reageren):
Vanaf zondag 2 november start een nieuwe serie Je Lijf, Je Leven! Iedere zondag van 11.30 tot 12.00 uur op RTL 4. Zondag 30 november is het thema: Bechterew. - Geplaatst op dinsdag 04 november 2008 14:34hse
Fijn, dat ik je even kon laten lachen, Scorpio.
Mag ik nog wel aan je vragen of jouw zwangerschap tot een goed einde is gekomen.
Ik hoop van harte dat ik zoiets kan lezen.
Ik had bij mijn tweede kind een hartstilstand net na de ruggenprik en met veel moeite hebben ze mij teruggekregen op deze aardbodem en vandaar dat wij ook niet meer aan een derde kindje durfde te denken....wat doe je je man en de twee andere kids dan aan als je al van tevoren weet dat je de kinderen niet op een gewone manier van bevallen kunt krijgen.
Veel later hoorden wij dat de methodes veranderd waren en ja toen kwam het verlangen naar nog een kind toch wel weer heel sterk de kop op steken want ik vind kinderen geweldig (geniet nu dan ook weer van een klein oppasmeisje). Na een paar gesprekken met deskundigen durfden we het aan maar tja. toen kreeg ik twee miskramen achter elkaar en vandaar dat de jongste dus zoveel scheelt met zijn broers maar o, wat was (is!!!!) het joch een toegift. Ik ervaar het nog steeds als een cadeautje dat hij uiteindelijk geboren werd. Wij hebben hem echt in dankbaarheid ontvangen en zeker niet genomen want daar hebben wij als mensen helemaal niets over te zeggen. Onze tweede zoon heeft ook een heel speciale naam gekregen waarin duidelijk naar voren komt dat het genade is dat hij leeft (en ik ook) en dat God zeggenschap heeft over het leven.
Ik ben superblij met mijn boys en geniet elke dag heel bewust van ze in het besef dat het ook zo heel anders kan.
Fijn om te lezen dat je een fijne verjaardag had en van mij natuurlijk (te laat) ook de beste wensen voor dit komende levensjaar.
Het was weer als vanouds gezellig om jullie verhalen te lezen.gewoon liefs - Geplaatst op dinsdag 04 november 2008 16:29Madelief s
Ik heb even mijn laatste posting vlak voor dat de moderator deel vier aanmaakte truggehaald hoor.Dat werd toch altijd gedaan? ben ik er eindelijk weer blijf ik achter in deel drie, vond ik niet leuk.[:)] kom later weer.
3nov.Tijsje, tijsje wat duurt dat gips toch vreselijk lang.Wat zal dat straks,?ooit? een bevrijd gevoel zijn, voor jou ook.Ik hoop dat het volgende week gebeuren gaat.
Huidkanker van nu, heeft meestal te maken met zon van vroeger, in de tijd dat factor 50 nog niet bestond en je helemaal niet wist als kind dat je je überhaupt tegen de zon kon beschermen.Ik lag helemaal geen uren te bakken daarvoor was ik veel te actief en te dikkig en veel te preuts. Als puber liep ik met een jas aan, zelfs wanneer de mussen van het dak vielen maar,ja, zonder neuswarmertje,dat weer wel.[IMG]/mijnlibelle/Themes/default/images/emotions/haha.gif[/IMG]
Ik word wel goed verdoofd hoor, zo goed dat ze de hele dag niet bij hoeven verdoven geloof ik.
Tjonge jonge wat hebbem jullie allemaal vroeg kinderen gekregen.Denkt Eendje dat ze met haar 29jaren een ouwe moeder is,haha,valt mee hoor eend,[IMG]/mijnlibelle/Themes/default/images/emotions/knipoog.gif[/IMG] ik was 34 toen mijn dochter kwam(nog gefeliciteerd met je zoon zwaluw, mijn dochter wordt a.s. vrijdag 30) en 38 toen mijn zoon geboren werd.Niet omdat we het zo wilden, maar omdat het niet anders kon.Wanneer ik in die tijd mensen hoorde zeggen"Dan en dan nemen we een kind" voelde ik me vaak heel boos.
Wat een mooi verhaaltje las ik over fibromialgie.
Morgen meer, ik heb tot twee uur vannacht op een oud topic zitten lezen en toen nog daar geschreven. Heb nu te veel pijn.Verder heb ik iets heel stoms gedaan zag ik toen ik vanochtend in de spiegel keek maar dat vertel ik nog wel.Ik leef mijn leven zo blij als ik kan.Madelief,6 maart2011 - Geplaatst op dinsdag 04 november 2008 20:47zwaluw

Gekrabbeld?quote:Verder heb ik iets heel stoms gedaan zag ik toen ik vanochtend in de spiegel keek maar dat vertel ik nog wel.quote:Zwaluw, haar man heeft heel andere talenten, hij is goed met cijfertjes, net zo als ik, hij houd wel van koken, niet als ik en denkt precies als ik, het huis staat er langer dan hij. ha..ha..
Inderdaad. Maar of iets vies is? Hij ziet het echt niet. Al liggen de bladeren uit de tuin op de grond, hij ziet het niet. Spinrag? Waar dan?
Dochter in Australië is een week naar de westkust geweest. Bij Perth. Vriend brak een voetbotje en toen moest dochter de hele route met de camper rijden. Vond ze niet leuk. Daarna gingen ze naar huis en vriend is met baan in Dubai begonnen. Een forens dus eigenlijk. 2 Maanden werken en 2 weken thuis.
Scorpi:"maar je wilt niet weten wat een troep ze dan maken, laat staan als we straks niet thuis zijn."
Nee, dat wil ik niet weten. Ik heb toch al een schoonmaak-trauma. [8-|]
Mijn man had ook wel in Australie willen blijven. Maar ja, je laat dan ook heel veel achter, hè? 2 Kinderen bijvoorbeeld, en maar een daar.
Ja gek dat ze een late abortus bij de zwangere vrouwen leggen. Bij mij was dat trouwens ook zo. Niet op dezelfde zaal, maar er naast.
Ik heb denk ik iets gemist. Je bent of gaat een paar dagen op vakantie?
Hse wat griezelig dat je een hartstilstand kreeg na de ruggeprik. Wat heerlijk dat het later toch nog gelukt is om een kindje te krijgen.
Tijsje op de reuma-hyve staat bij 'berichten' een interessant stukje over fibromyalgie.
Mijn zoon is gisteren aan zijn nieuwe baan begonnen en hij vond het er leuk. Hij kreeg bloemen als welkomstcadeau. De sfeer was heel prettig. Bij heel veel bedrijven gaan nieuwe mensen er zo gauw mogelijk weer uit en jaarcontracten worden niet verlengd i.v.m. krediet-crisis. Uitzendkrachten moeten er ook uit. Er werd hem gezegd dat het bij hem absoluut niet zou gebeuren. Mensen met zijn opleiding hebben ze nu juist hard nodig. Gelukkig maar. - Geplaatst op dinsdag 04 november 2008 21:32OMI64
Hse ik kan mij helemaal voorstellen dat je de jongens als een kado'tje ziet heerlijk voor jou en dat alles weer goed gekomen is na die hartstilstand.
Zwaluw fijn dat je zoon een nieuwe baan heeft en gelukkig niet gauw ontslagen wordt Daar mag je blij mee zijn in deze tijd Gefeliciteerd.
Madelief jij was ouder toen je je eerste kind kreeg. Ik 21 en de laatste voor mijn dertigste Ik heb drie dochters.
Leuk dat we allemaal zo verschillend kinderen hebben gekregen.
Ik ga zo naar mijn bedje blijf niet op voor de verkiezingen in Amerika hoor het morgen wel.
Weltrusten allemaal.Ouders leren kinderen spreken, kinderen leren ouders zwijgen. - Geplaatst op dinsdag 04 november 2008 23:26scorpi
We zijn nog thuis, de auto was laat klaar en ik vond het geen weer om nog 400 km te rijden, ben ook een beetje nachtblind en ik wil toch zelf ook wel een stukkie karren op de Duitse autobaan he...hihihi...paar daagjes weg voor een beurs Zwaluw.
Omi lekker jong heb je de kids gekregen he.
OH nou maak je me wel nieuwsgierig Zwaluw, kom ik het pas volgende week te weten...:Lijkt me machtig zo`n forensen baan trouwens. Nu niet meer natuurlijk, maar als je jong bent. Die schoonmaakwoede heb ik inmiddels achter me gelaten...hihihi...leuk voor je zoon ook een vaste baan, onze zoon is in oktober begonnen, op uitnodiging, bij een nieuwe baan met meer vooruitzicht, nadat hij ook een fijne baan heeft achter gelaten waar hij alweer met plezier 4 jaar gewerkt heeft.
HSE alles gaat nu goed, met alle 3, het is een lang verhaal, maar ik voelde dus al "leven" met een week of 12, later besefte ik dat het weeen waren, maar op dat moment werd ik door iedereen uitglachen met als gevolg 3cm ontsluiting bij 24 weken, zoon is met 26,3 geboren en is op de uitgerekende datum, met 4,5 pond en 12 voedingen per dag, borstvoeding want ik had al die tijd mijn zinnen verzet door te kolven en veel in het ziekenhuis te zijn en na nog een urgente verhuizing naar een geisoleerde woning ( we woonden toen op zo`n oude etage en daar heen zouden we baby iig niet mee naar huis krijgen) , mee naar huis gekomen. Wat een zorg maar wat waren we gelukkig!! Toch werd er na veel en uitgbreid onderzoek niks bij mij gevonden en "durfden" we toch nog een tweede zwangerschap aan te proberen, tot groot ongenoegen toen al van mijn familie trouwens.... maar al snel voelde ik precies hetzelfde en moest plat tot ik met 15 weken met weeenremmers thuis, met gezinshulp, en op eigen verzoek de zwangerachap op mijn eigen bed mocht uitliggen, tweede is met 33 weken geboren. Oh wat wilde ik graag een groot gezin en pas toen de jongens op school zaten en eigenlijk voor ik zeker kon weten dat ik zwanger was voelde ik alweer dat onrustige in mijn baarmoeder en ben met 8-9 weken naar de gyn gegaan. Eindelijk iemand die naar me luisterde en na een echo bleek ook dit kindje goed en mocht ik direct aan de weeenremmers en heb de zwangerschap uitgeLOPEN tot 36 weken. Maar wat een schrik ook bij jou....ppppffff.....een hartstilstand, wat zal je man ook geschrokken zijn. En wat heerlijk dat jullie nog een kadootje toe hebben gekregen he....Ik denk ook dat ik toch altijd spijt zou hebben gehad, als we een derde zwangerschap niet aan hadden gedurfd. Want voor niet kiezen is toch altijd makkelijker dan voor wel mogen krijgen he.
Madelief ik was bijna 34 toen onze laatste geboren werd, houd je wel iets meer buik over?? of ligt dat aan de genen. OH jij hebt iets stoms gedaan...hoop dat ik het terug kan vinden volgend week...
Nou mensen ik ga afsluiten en tot volgende week!(scorpi wil dat het bekend is dat zij een ban heeft en daarom niet meer kan reageren, moderator1) - Geplaatst op woensdag 05 november 2008 09:12hse
Inderdaad, wat een verhaal..jij hebt dus je kinderen ook niet zomaar "genomen"[knip]
Het is echt van de gekke dat mensen dit zo kunnen zeggen.
Ik ben wel heel blij voor je dat het met alle drie goed gekomen is.
Wat een doorzettingsvermogen heb je ook gehad!!.
Ik vergeet inderdaad nooit meer dat in- en in witte vertrokken gezicht van manlief.
Hij stond erbij en keek ernaar en kon niets maar dan ook niets doen...dat was zo erg, vertelde hij later. Toen ik "terugkwam" was ook zijn gezicht het eerst wat ik weer helder zag.
Ik ben blij met mijn jongens en trots op ze.
Tot volgende week dan maar weer...geniet ervan \!!
En alle anderen liefs en sterkte.gewoon liefs - Geplaatst op woensdag 05 november 2008 16:53tijsje
Even een kort berichtje van mij.
Alweer een nieuw deel, we kletsen wat af.
dat is niet te zien [XD]quote:De eerste en tweede schelen drie jaar met elkaar
Mooie verhalen allemaal, met gelukkig een goede afloop. Ik werd beide keren snel zwanger, maar de oudste kwam zomaar opeens veels te vroeg (met 34,4 weken). Hij heeft een maand in het ziekenhuis gelegen en daarna veel gehuild en gespuugd. Nu is hij mijn zonnetje in huis.
Tweede kwam keurig op tijd. Was zo'n makkelijke baby, nu kuurt hij als puber [:-S]
Lieve meiden, ik hou het kort want de man van mijn schoonmoeder is overleden. Ik ga vrijdag naar Friesland. Zaterdag is de begrafenis en zondag komen wij ergens gedurende de dag terug. Geen idee wanneer ik weer eventjes tijd heb. Misschien morgen? Misschien pas volgende week.
Wordt vervolgd.... - Geplaatst op woensdag 05 november 2008 17:32jippie_
Tijsje, gecondoleerd en heel veel sterkte met alles.
Weer een hele reis en dan alle emoties erbij zal wel zwaar zijn.
liefs voor jou. - Geplaatst op woensdag 05 november 2008 17:49zwaluw
Gecondoleerd Tijsje. Ook toevallig, we hadden het net over hem hier. Heel veel sterkte met alles. - Geplaatst op donderdag 06 november 2008 17:17Madelief s
Tijsje,heel veel sterkte de komende dagen en gecondoleerd, ook voor je schoonmoeder.Ik denk dat jullie met heel gemengde gevoelens naar Friesland zullen vertrekken.Ik denk aan je.Ik leef mijn leven zo blij als ik kan.Madelief,6 maart2011 - Geplaatst op donderdag 06 november 2008 17:56vlindertje 41
tijsje , gecondoleerd en heel veel sterkte ,kus
vlindertje x - Geplaatst op donderdag 06 november 2008 18:21OMI64
Lieve Tijsje ook van mij heel hartelijk gedondoleerd met het verlies.
heel veel sterkte zaterdag en het is een hele reis naar friesland
Moet jij nu alles alleen rijden met de auto.
Je man zijn hand zit nog steeds in het gips.Veel sterkte met alles.Ouders leren kinderen spreken, kinderen leren ouders zwijgen. - Geplaatst op donderdag 06 november 2008 18:23Madelief s
Wat ben ik blij dat ze jouw hart weer op gang gekregen hebben Hse, anders hadden we nooit dat lieve clowntje leren kennen[:)].Dat doet me denken aan een verhaal dat niet goed afliep, maar dat is niet om hier neer te zetten.
Bij mij was zwanger worden niet het probleem,maar zwanger blijven en het syndroom van Asherman tussen zoon en dochter in.
Morgen wordt ze dertig. Dertig jaar geleden lag ik van 10 uur 's ochtends 6 november tot 8minuten over negen 7 november op de verloskamer, toen ze eindelijk per vacuumpomp geboren werd.Deze mensen hebben een prijs verdiend sprak dr H. Die prijs is zojuist geboren zeiden wij.Samen met haar broertje van 1meter 90 is ze nog steeds onze hoofdprijs.
Wat ik voor supersupersuperstoms heb gedaan zondag???
Ik heb voor het eerst en het laatst van mijn leven mijn bovenlip geharst en zag maandagochtend in de spiegel dat ik dat noooooit weer moet doen en dat ik dat had kunnen weten! Welke oen die jaar in jaar uit prednison gebruikt en derhalve een flinterdunne huid heeft, gaat die dunne huid nu harsen als ze weet dat het langer dan een dag laten zitten van pleisters al problemen oplevert.Nou, deze stomme tut dus.Zondag dacht ik dat het alleen maar heel rood was, maandag zag ik dat mijn hele bovenlip drie keer zo dik als anders was en er een dikke bloedkorst op zat met bloeduitstortingen tot op mijn lippen.Ik vond wel dat mijn aangezichtspijn zoveel meer brandend was als anders., vooral dat kleine stukje van mijn bovenlip dat altijd meedoet maar daar had ik geen hars op gesmeerd.Enfin, ik heb de deur niet uitgedurfd deze week en gelukkig hoefde ik ook nergens persee naar toe.De dikste zwelling is nu weg en het begint gelukkig te genezen. Nooit weer. dan maar een snorretje en zwarte haartjes met de pincet wegplukken.Prettige avond allemaal en Tijsje, veel sterkte nogmaals.Ik leef mijn leven zo blij als ik kan.Madelief,6 maart2011 - Geplaatst op donderdag 06 november 2008 19:40zwaluw
quote:Wat ik voor supersupersuperstoms heb gedaan zondag???
Ik heb voor het eerst en het laatst van mijn leven mijn bovenlip geharst
O, o. [:S]
Gefeliciteerd met je dochter morgen. [:)]
Ik heb gisteren maar weer eens naar de gemeente gebeld. 's Middags. "Nee mevrouw er is nu niemand van WMO loket. Wilt u 's morgens bellen?" Vanmorgen gebeld. "Ze zijn allemaal in gesprek, zal ik u noteren, dan belt ze terug?" Niet terug gebeld. [:|] - Geplaatst op donderdag 06 november 2008 19:40zwaluw

Week van de Chronisch Zieken op 275 plaatsen in het land Van vrijdag 7 november tot en met donderdag 13 november is het Week van de Chronisch Zieken met 600 activiteiten in 275 plaatsen. 
Ook bij u in de buurt is dus iets te doen voor chronisch zieken, gehandicapten of mantelzorgers.
U vindt een alfabetisch overzicht van de 275 plaatsen waar activiteiten zijn op www.chronischziek.nl Het getal achter de plaatsnaam geeft aan hoeveel activiteiten er zijn in de betreffende plaats.
Ook de Reumapatiëntenbond neemt actief deel aan de week van de chronisch zieken. Tijdens deze week geven we onder andere praktische tips rondom hulpmiddelen.
- Geplaatst op donderdag 06 november 2008 19:43tijsje
Dank jullie wel voor jullie condoleances en sterkte-wensen. Die neem ik allemaal mee naar Friesland. Ja, ik moet het alleen rijden want manlief zit punt 1 nog in het gips en punt 2 is al vanmorgen met de trein naar het Noorden vertrokken.
Madelief, voor morgen alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Zelf ervaar ik verjaardagen van mijn kinderen meer als een verjaring (met innerlijk terugblikje op de voorbije jaren en hoe snel dat toch gaat) als mijn eigen verjaardag. Wat een mooi gezegde dat je kinderen je hoofdprijzen zijn en je hebt helemaal gelijk daarin.
Moest lachen dat je schreef: haar broertje van 1meter 90
En dan vooral om dat broertje
Wat een verhaal van je hars. Achteraf makkelijk praten over hoe stom kun je zijn. Als we alles vantevoren wisten......
Maar een pijnlijke les is het wel geweest.
Ach, de ouderdom; we verliezen haren waar we ze niet willen verliezen en krijgen er haren bij op plaatsen waar we ze beslist niet willen [k]
Ik denk er wel eens over om mijn bovenlip te laten laseren. Het is nog niet zo erg hoor, maar harsen ben ik ook geen fan van; heb ik dagen lang last van bobbeltjes en dat vind ik nou ook weer niet zo flatteus [:|]
Liefs en tot over een paar dagen!
Dit onderwerp heeft 3003 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 02-10-2010 17:00. Dit onderwerp is gesloten!
Reumatische aandoeningen