Heeft u problemen met inloggen? Klik hier voor meer informatie.
  1. Daydie, voorheen Lady978

Heb een eigen topic geopend hoop dat het een gezellige topic zal worden.
    Ik wens jullie allamaal
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/01/30/1264857714-040.gif
    En wens jullie een hele
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/01/30/12648579220.gifen nog een heel heel
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/01/30/1264858040-660.gif
    Groetjes Daydie.

1. Goede nacht vriendinnen,

Hoop morgen in de loop van de dag of avond als het mij lukt hier wel posten,ik ben druk bezig op mijn balkon met nieuwe planten en planten verpotten in grotere potten,morgenmiddag ga ik gezellig met mijn buurman op stap om hele grote potten te halen met een flink aantal grote zakken potgrond,dan vertel ik wel meer wat ik zoals heb gedaan de laatste dagen.Voor de zoveelste keer weer eens geen rust krijg in mijn leven word er soms gek van met zo'n familie,ze zeggen dan wel eens van je familie moet je het maar hebben,nou inderdaad ben jvdaar maar mooi kaar mee,heb hier een klein bordje aan de pc vast zitten waarop staat,God gaf ons familie,God zijdank kunnen wij onze vrienden zelf uitkiezen,wat ik een hele goede uitspraak vind.

Wens jullie
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/12/1307895384-640.png
    Groetjes Daydie

Je kunt niet alles hebben,trouwens waar moet je 't allemaal laten?
  2. http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/2/145669.jpg
    Sterkte,Daydie.
    groetjes van Elanne

3. http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/14/1308028431-580.gif
    vriendinnen,

Mijn buurman kwam op het idee je bent toch niet zo gek om van die dure plastic bloempotten te kopen,koop toch gewone grote plastic speciekuipen die zijn veel goedkoper,je kunt ze ook in allerlei maten krijgen.Wij samen naar zo'n winkel waar ze speciekuipen te koop zijn,inderdaad zijn het best leuke potten in wit en i n zwart.Daar heb ik er 3 gelijk van meegenomen,en 6 grote 30 liter zakken met potgrond met 25 % extra,waarvan al 4 zakken van leeg zijn.Had afgelopen vrijdag een nieuwe paarse Hortentia en een blauwe druivenplant gekocht met al 2 flinke druiventrosjes eraan,die ik al in hele grote potten staan,en de aardbeien plantjes die dit jaar nog niet bloeien heb ik ook allemaal overgepot in een grote pot.Heb nu nog 3 kleinere potten staan met aarbeien plantjes die volop in de bloei zijn en al kleine aardbeien aan zitten,in 1 pot zitten al een aantal grote aarbeien aan alleen nog rood worden,dan op een beschuit en smullen maar.Nu komt het mooiste van gistermiddag,wil van de gallerij een grote zak met potgrond ophalen en hoppa de voordeur dicht,mijn buurvrouw was een lang weekend weg die sleutels van mij heeft,mijn dochter wist ik haar nummer niet,en kon haar in geen verlen of wegen bereiken.Mijn buurman zegt er zit niks anders op dat het onderste glas van de deur kapot te maken,was bang dat Dayka vlak voor de voordeur zou staan wat ik niet kon zien vanwegge de zwarte vloerbeddekking in het halletje,gelukkig is alles goed afgelopen.Ik vanmorgen gelijk om 8.00 het Woonconsept gebeld,met een leugen om bestwil anders had ik het zelf moeten betalen om een nieuw stuk glas erin te laten zetten,kan al zo moeiljk liegen het geluk was dat ik hun niet recht in de ogen hoefde te kijken,was mij anders zo niet gelukt om het hun in het gezicht te moet zeggen.Morgen bellen ze om een afspraak te maken wanneer ze langs komen om een nieuw glas in de deur te zetten,momenteel heb ik aan beide kanten een vuilniszak vast gemaakt zodat het dicht is en ook geen restanten glas eruit kan vallen.Het is al met al mijn weekend echt wel geweest,ruzie met mijn nicht van mij van mijn moeder's kant,die helemaal door mijn zogenaamde vader word opgestookt,die wilde graag weer goed maken met mij en wilde met zij wilde met een lach naar mij toe lopen om met mij te praten,wees gelijk naar haar en zei blijf a.u.b.daar,ga maar naar mijn zogenaamde vader die jij toch geloofd,heb het ook met jou gehad jij bent al net zo gemeen waar ik al achter ben,ze kwam toch op mij af en schreeuwde tegen mij,dat haar moeder in het ziekenhuis lag en niet lang meer zou leven,en zei dat ik geen rouwkaart kreeg van haar,was zo woest dat ik zei die mag je ook wel houden en ben weggelopen.Was helemaal kapot toen ik buiten kwam,even later kwam een vroeger buurmeisje naar mij toe die alles weet van vroeger hoe het bij ons thuis ging,zij is van dezelfde leeftijd als ik,die had het gehoord en heeft een tijd met mij staan praten,heb zitten janken als een klein kind,zolang de familie hier blijft wonen zal ik nooit rust krijgen in mijn leven,al ben ik blij dat ik 4 km van hun vandaan woon,zodat ik ze gelukkig alle dagen niet tegen kom.Vamorgen nar de gipsmeester geweest,het gips is eraf en heb er nu rekverband om heen,hij zei met een week mag je het er wel aflaten dat voel jij het beste aan,al heb ik nu wel behoorlijk last van mijn voet,omdat ik het de laatste tijd toch wel teveel heb belast,terwijl hij vanmorgen tegen mij zei wel een beetje rutig aan ermee,moest je mijn dochter horen toen ik buiten tegen haar zei,van jou moeder's doet het toch altijd wel rustig aan,nou toen moest je haar eens zien kijken,want ik weet echt wel dat ik meestal teveel doe.Met mij gaat het op zich weer een heel stuk beter,al hoest ik soms nog wel goed hoor,lijk soms nog net een waakhond zo kan ik blaffen,maar de verkoudheid ben ik wel helemaal van af.Vanaf morgen pas ik weer op Lyvia want die was vorige week ook al ziek,dacht en mij erbij lijkt mij echt geen goed idee om dan op haar te passen.Dus een weekje niet op haar gepast,maar ik mis haar echt zo ben,blij dat zij morgenvroeg hier weer heerlijk bij mij is.
    Ga er straks even heerlijk buiten zitten om te genieten van mijn mooie bloembakken met nieuwe planten en met een lekker bakkie :koffie: erbij. Dan vandaag nog mijn inbox leegmaken,waar ik een heleboel in heb staan waar ik gewoon niet aan toegekomen ben de laatste dagen,wat mij niet bijna nooit gebeurd dat ik waar dan ook mee achterstand mee heb maar nu wel dus.

Ik wens jullie nog een hele zonnige en een
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/14/1308028244-080.gif
    Groetjes Daydie.
  4. Hoera DAYDIE we zijn weer Opa en Oma geworden van een kleinzoontje.
    Gisteren geboren en vandaag thuisgekomen. We zijn er geweest.

Het is altijd toch weer een wonder. Alles zit er op en er aan. Schitterend.

Morgen weer naar moeder.
    Donderdag kom ik wel weer langs hoor.
    Groetjes Moppie
  5. http://i53.tinypic.com/nyb76p.jpg

Heeft iedereen mooie pinksterdagen gehad?

Daydie weer last van de familie..sterkte ermee meid..

Je hebt mooie kuippotten gekocht las ik ergens, witte en zwarte..wat zal jij een prachtig bloeiend balkon hebben straks..succes ermee..

Gaat het al beter met je verkoudheid? En gelukkig dat je dat gips kwijt bent, zo`n klomp aan je voet is alleen maar lastig..en nu voorzichtig de belasting van je voet weer opbouwen denk ik..

Heb je alweer op je kleinkind gepast?

Je website is heel mooi!!http://i53.tinypic.com/2dgnms9.jpg

Groetjes allen en een fijne dag gewenst..Ik ben druk met de was, de caravan etc..http://i56.tinypic.com/2hoz9qu.jpg
  6. http://i56.tinypic.com/jt3rrd.jpgDAYDIE alles goed daar?
    Zo hier ben ik dan weer. Bedankt voor alle felicitaties die ik mocht ontvangen van jou ivm onze kleinzoontje.
    We hebben nu 6 kleinkinderen, 5 kleinzoontjes en 1 kleindochtertje.
    Gisteren weer bij moeder geweest en daar weer het nodige gedaan.
    Vandaag moet ik hier wat doen, dus tot later dan maar weer.
    Iedereen een fijne dag verder.
    Groetjes Moppie

7. Goede middag vriendinnen,

Moppie Hartelijk Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleinzoon die net is geboren,alles allemaal goed verlopen lees ik hier,geniet er maar heerlijk van het nieuwe wondertje.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/16/1308204455-250.gif

Gisteren weer naar jou moeder geweest,en weet zij jou moeder dat ze weer opnieuw Overgroot Oma is geworden,gaan ze binnen kort ook naar je moeder toe om hun pas geboren kleinzoontje te laten zien,zal ze wel heel fijn vinden om haar kleinkindje te zien.Je hebt zo al een hele grote familie,5 kleinzoontjes en 1 kleindochtertje.

Dwiggy weer terug van vakantie,fijn dat jullie het zo naar de zin hebben gehad,ach 1 dag wat minder weer gehad maar dat heeft jullie pret van niet gedrukt.Altijd leuk om op vakantie te gaan,maar thuis gekomen heb je weer heel wat schoon te maken.Heb je innmiddels de caravan
    al schoon en opgeruimt,gistreren alle al op tijd gedraait het was mooi weer en heb je het buiten nog droog gekregen,gisteravond is het hier begonnen te regenen,en nu is het ook niet echt mooi weer bij gisteren vergeleken.

Met mij gaat het gelukkig weer een heel stuk beter,al heb ik soms nog wel een flinke hoestaanval,de verkoudheid ben ik vanaf.Al heb ik dit jaar vreselijk veel last van hooikoorts,kon het eerst met 1 tabletje per dag doen maar heb er nu ook neusdruppels erbij.De kans was groot zij de arts dat ik door die hooikoorts wat zo lang aanhoud,waardoor ik zo verkouden ben geworden en zo'n last had van dat vreselijke hoesten omdat mijn luchtwegen helemaal vol zaten,moet volgende week terug komen voor controle komen wil hij eerst luisteren of mijn longen en luchtwegen schoon zijn,hoop dan voor die tijd dat mijn longen en luchtwegen dan schoon zijn want dat is nu nog niet goed.
    Mijn gips is er gelukig af wat een opluchting is dat,heb er nu drukverband om heen al heb ik nog steeds behoorlijk last van mijn voet,hij is nog steeds wat opgezwollen en is nog wat blauw,de gipsmeester zij dan ook dat ik daar nog wel een heel tijdje last van zou hebben voordat mijn enkelsbanden weer helemaal goed zijn aan gesterk zijn.Gisteren heb ik weer heerlijk op Lyvia gepast,merk nu dan ook dat zij echt al wat groter wordt,zij kan al een aantal dingen zelf doen,zoals speelgoed waar geluiden in zitten en haar hele grote Nijntje knuffel die zij pas heeft gekregen van mij,had haar nog maar een paar keer voorgdaan hoe zij op de knopjes kon drukken zodat het Nijntje begint te zingen met haar lievelings liedje waar zij dan bij gaat dansen,en andere knopje waar nijntje dan vraag wil je met mij spelen,dan legt he uit wat zij allemaal met Nijntje kan doen zoals op knopjes drukken waar ze dan hoort dat zij kan leren tellen en figuurtjes en kleuren kan leren,zij is zo dol op haar grote Nijntje knuffel.Zij is vanaf de geboorte opgegroeit met Nijntje in haar slaapkamer en met veel nijntje speelgoed.Zij kan sinds een paar dagen aan de hand mee lopen wat een prachtig gezicht is dat waar Lyvia zo van geniet,ook loopt zij al een beetje overal bij langs ze meet precies uit als met rekken van hier kasn ik mij aan vast houden dan kan ik zo ergens anders naar toe.Mijn balkon ziet er weer mooi uit met een aantal grote speciekuipen wat precies op bloempotten lijken alleen zij ze veel goedkoper,mijn buurman heeft er gaten onderin gemaakt zodat het over tollige water eruit kan lopen,allen moet ik nog 3 van die onderzetters hebben voor onder de potten te zetten,mijn buurman zei daar hoef je niet voor te zorgen die komen er wel.Had al foto's van gemaakt,maar ben nu weer iets veranderd geweest op het balkon waar ik het nog niet over eens ben wat ik nog weer ga veranderen,als ik alles echt naar mijn zin heb dan maaakty ik nog weer nieuwe foto's dan zal ik hier el een par foto's plaatsen.Want ik wil nu aan de helft waar ik mijn zithoekje heb staan en waar de balkondeur is alles leeg hebben voor Lyvia waar zij als het warmer is heerlijk buiten kan spelen,.Daar komt deze week een grasmat in tot de helft van het balkon niet bij de planten waar daar is het af en toe wel eens nat,dus speciaal voor Lyvia dat is dan niet zo koud aan haar beentjes dan op e betonnen vloer.Mijn zoon moet nog iets maken aan het open hekwerk maken wat doorzichtig is waar je wel door heen kunt kijken anders zit je zo opgesloten,en voor het geval als Lyvia geen speelgoed naar beneden gaat gooien,en ik maar op en neer van naar beneden en naar boven om het speelgoed op te halen,dacht echt niet dat Oma dat zal doen dan maar een andere oplossing en zo kan het ook,dat kan zij dan helemaal niet meer doen omdat de bovenkant het zonnedoek heb vast zitten tot het hekwerk aan toe.Nou wat de familie problemen beteft heb ik het daar helemaal mee gehad ook met mijn nicht waar ik het altijd zo goed mee kon vinden,op de 1 of andere manier is er altijd wel weer wat,merk dan ook dat er gestookt word,want wat ik heb ik zeg is volgens anderen de waarheid niet,dat word door die kerel allemaal verdraait waar ik zo langzamerhad echt spugzat van ben.Normaal kan ik het nu aardig goed van mij afzetten,denk ik leef mijn leven,en de anderen hun leven en ik laat ze met rust,laten ze mij dan ook eens met rust laten,doordat er telkens weer iets gebeurd of wat dan ook word je er toch weer met geconforteerd en dan raken ze mij soms heel diep mee van binnen,waar ik dan soms heel veel moeite me heb om dat weer naast mij neer te leggen en er niet meer aan te denken,denk dat jullie mij wel begrijpen wat ik bedoel.

Ik wens jullie verder's nog een hele
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/16/1308209514-320.gif
    Groetjes Daydie.
  8. http://i52.tinypic.com/289am85.jpg
    Goedemorgen Daydie, wat een toestanden daar. maar ga je eigen gang hoor. Sterkte met alles.
    Het is hier nog zonnig maar voor hoelang ?????
    De wasmachine draait. Dus werk aan de winkel.
    Morgen weer naar moeder toe.
    Groetjes en tot later.
    Moppie.
  9. http://i54.tinypic.com/2008lug.jpg

Groetjes van mij.. :bye:
  10. " Zij die achter mijn rug praten, Staan op de juiste plaats om mijn kont te kussen."
  11. groetjes van Elanne

12. Goede middag vriendinnen,

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/18/1308391199-370.gif
  13. http://www.animaatjes.nl/plaatjes/f/fijne-avond/animaatjes-fijne-avond-96377.gif

liefs vlindertje
  14. http://i53.tinypic.com/33behwo.jpg
    De dagelijkse klusjes zitten weer op mij te wachten.
    Maar eerst even de ronde doen hier.
    Morgen weer naar moeder , dus tot woensdag dan maar weer.
    DAYDIE beterschap en sterkte . Hoe gaat het nu met je familie?is de rust weer terug gekeerd?
    .
    Groetjes Moppie

15. Goeden avond vriendinnen,

Moppie met mij gaat het goed heb het druk verband nier meer om mijn voet,mijn voet is niet meer dik al heb iok er soms nog wel een beetje pijn eraan als ik b.v.mijn voet niet goed neer zet,nu kan ik al mijn leuke schoenen weer dragen,en mijn leuke shirts weer dragen,was het ook wel dikke zat om meer dan een maand in een spijkerbroek te lopen,met een sportschoen aan met aan de andere voet het loopgipsschoen te moeten dragen.Wat de familie problemen betreft,heb ik nu aan beide kanten van de familie helemaal gekapt.Heb het echt helemaal met hun gehad,al ben ik nu meer dan een week niet meer in de stad geweest zo ben ik dan ook niemand tegen gekomen,waar ik mij steeds weer aan erger als ik hun tegen kom.dat is nou het grootste probleem dat de beide familie's hier allemaal wonen,gelukkig woon ik niet dicht zo dicht bij de stad en ga gelukkig niet elke dag naar de stad dat scheeld wel natuurlijk dan kom ik ze hun gelukkkig niet alle keren tegen.
    Ik wens jou voor morgen alvast een hele gezellige dag bij jou moeder.

Moest een behoorlijk stuk scrollen dacht van weer een lange preek van mij,nou ja als jullie zin en tijd heben of vervelen dan hebben jullie in ieder geval iets te lezen,al heb ik geen idee als jullie van dit soort stripverhalen leuk vinden,al denk ik dat velen van jullie liever een dik spannende boek zitten te lezen :lol: :kater:

Ben de laatste dagen niet zoveel hier aanwezig,al lees ik soms wel even wat er geschreven is,ben momenteel de laatste dagen erg druk bezig geweest,heb mij balkon het weekend weer helemaal op nieuw ingericht en veranderd,het ziet er nu heel mooi uit,heb de 4 meter van het balkon nu een terrasje waar ik altijd zit,ligt nu kunstgras in en dat is ook de plaats waar Lyvia kan spelen als het wat warmer is,mocht zij dan te komen vallen dat komt zij in ieder geval niet op die harde beton vloer terecht,en er hangt nu een leuk lampje aan de schutting wat ik binnen aan kan doen,wat een heel leuk zacht softlampje in zit wat een gezellige sfeerlicht geeft,wat heel gezellig staat al heb ik nog niet buiten gezeten,maar binnen kan ik het zien hoe gezellig het staat vind het nu wel een beetje op een serre lijken zo met het zonnedoek ervoor.Heb eindelijk na vele keren gevraagd te hebben aan mijn zoon dat hij nu voor fijn gaas gaat zogen en heter goed aan moest vast moet maken en ook zelf betalen moet,waar hij meerdere malen nooit iets op had gezegt maar kreeg maar geen antwoord erop,zal misschien wel gedacht hebben dat betaald mijn oeder ook wel dus echt niet laten hun ook maar iets voor hun kindje over hebben er er ook maar iets voor doen,dus mag er ook wel iets van hun kant komen om er iets voor over te hebben,zodat ik dan alles goed en veilig mogelijk wil hebben als ik heb als Lyvia hier 2 keer in de week is.Hij zei eerst ook nog er kan niets gebeuren met Lyvia op het balkon,nee dat zal ook wel,wat denk je als Lyvia in de gaten krijgt dat zij speelgoed naar beneden kan gooien hier van 6 hoog,en Oma maar met de lift op en neer en dan omlopen om alles weer op te halen,dan ook nog Lyvia zo lang alleen laten daar moet je toch echt niet op rekeken dat Oma dat doet.Waar hij ook nog wel harterlijk om moest lachten en zei dat kan ook wel dat hij zich dat wel voor kon stellen dat je dat niet telkens naar beneden ga om het speelgoed steeds op te halen.Zeg nog moet wel heel fijn gaas zijn waar Lyvia niet haar vingertjes in kan steken,stel dat zij komt te vallen terwijl zij een vingertje tussen het gaas vast heeft zitten dan heeft zij wel haar vingertje bezeerd dat wil ik wel graag voorkomen.Heb tot nu toe echt alles maar ook alles voor Lyvia gekocht tot het speelgoed aan toe.Ook als ik naar de stad en zie iets leuks aan kleertjes voor Lyvia en het is afgeprijst dan neem ik bijna altijd wel iets leuks aan kleertjes voor Lyvia mee,omdat ik dat ook leuk vind om iets te kunnen kopen als ik het geld er voor heb,zodat ik Lyvia kan verwennen met leuke kleertjes wat haar Mama ook wel heel lief vind van mij dat ik dat doe.Zij zegt dan ook wel eens dat hoef je telkens niet te doen hoor,je moet ook aan jezelf denken koop anders eens iets leuks voor jou zelf,weet wel dat jij het zo graag wilt doen voor Lyvia omdat het jou eerste kleinkindje is en zoveel van haar houd,Lyvia nou éénmaal mijn eerste kleinkindje waar ik zo dolblij en gelukkig mee ben,mij hele leven is door Lyvia is geboren helemaal veranderd.
    Numoet ik alleen nog een hekje maken wat er tussen het balkon komt,aan de andere 6 meter heb ik nu alle planten staan,die doen het allemaal heel goed,heb zelfs al een paar dikke aardbeien kunnen eten ze waren heerlijk zoet ze doen het heel goed dit jaar,had pas geleden een kleine blauwe druivenplant gekocht,daarvoor moet het wel wat warmer worden,er zitten 2 prachtige volle trosjes nu groene druifjes al aan die ik dit zomer nog kan opeten.Mijn buurman is zaterdag met mij mee geweest om kunstgras en een wandlampje te kopen,hij heeft ook het gras erin gelegt en het lampje aan de schutting gemaakt.Zo heb ik zondagmorgen belde hij mij op als ik even gezellig een lekker :koffie: zitten kwam leuken met een zelfgemaakte groot stuk taart erbij met een flink dot slagroom erop,hoefde gelijk s'middags geen eten meer zo vol zat ik.De avond ervoor stuurde hij mij een sms'je dat ik voor zondag geen eten hoefde klaar te maken,want hij maakte eten klaar zei kom morgen maar bij mij eten.Hij had nasi gemaakt met gegrilde kippepootjes met saté met satesaus erover een gebakken ei erop,als toetje een schaaltje met joghurt met vla en een lekker aarbeiensaus met verse aarbeien met weer een flinke dot slagroom erop,echt heb heerlijk gegeten,alleen kan ik niet zoveel eten maar het toetje ging er wel heel erg lekker in na even te wachten na het warm eten wat mij dan ook heel lekker heeft gesmaakt.Hij kan heel goed koken en bakken enz,hij heeft vroeger in de horica gewerkt dus koken kan hij wel,wat altijd zijn favoriete hobby is gebleven is,en weet wel echt wel wat lekker eten is.
    Had in de grote hal de grote hal voor een paar jaar geleden vloerbdekking over de linolium gelegd waar wat vlekjes in zaten waar ik mij al een tijdje mij zo aan ergde,dat ik het gisteravond laat rond 22.30 er nog uit heb gehaald gehaald gelijk in de container heb gegooit,daarna eerst alles goed gezogen,de vloer wel meer dan 6 keer gedweilt om de vloer goed schoon te krijgen want lag toch eebn stof en zand onder kun je nagaan wat je zoals allemaal aan je schoenen naar binnen neemt het linolium is nog helemaal goed alleen zitten op een paar plekjes zoals bij de deuren waar ik dubbelzijdig plakband onder had geplakt,heb nog nooit zoiets mee gemaakt om zulk plakband er af te krijgen,echt vreslijke om het ervan af te krijgen,ben inmiddels op de helft,heb ik nu wel gehad voor vandaag,morgen doe ik de laatste 3 stukjes her resstant van de vloer halen dan heb ik morgen de hal weer heerlijk schoon en netjes.Heb nog een aantal dingen op mijn programma staan die ik ook nog wil gaan doen,maar doe zo elke dag een beetje en zo komt alles wel een keer klaar.

Allemaal nog een hele gezellige avond gewenst,
    en
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/20/1308575480-440.gif

16. http://i56.tinypic.com/289j6h.jpg

Goedemiddag,

Wat kan jij lange verhalen schrijven Daydie..jeetje ik heb er wel een kwartier over gedaan geloof ik voor ik het uit had..

Je hebt het balkon nu voor elkaar begrijp ik en daar kan Lyvia nu geen speelgoed meer naar beneden gooien, die jij dan moet ophalen, haha een leuk spelletje als ze dat eenmaal door krijgt.. :lol:

Heb je de lijmresten er nu al af gekregen? succes ermee hoor, ik weet geen oplossing ervoor..

Ik heb een aantal drukke dagen gehad vanmorgen gezwommen..groetjes van mij regent het bij jullie ook iedere keer?http://i53.tinypic.com/29zq87r.jpg
  17. Lieve DAYDIE jij hebt het maar druk met je lieve kleindochter , geniet er maar van hoor ,je bent een heerlijke oma .....woonde je maar wat dichterbij ... :koffie: XX VLINDERTJE
    http://www.animaatjes.nl/plaatjes/f/fijne-avond/animaatjes-fijne-avond-11058.gif
  18. http://i51.tinypic.com/2ilbjic.jpg
    Hoi Daydie
    Gaat het gelukkig weer wat gemakkelijker niet? Nu niet direkt alles tegelijks doen hoor. Denk wel om jezelf. Je bent het gips wel kwijt maar doe het rustig aan, want je voet moet wel weer wennen aan alles hoor. NIKS forceren.
    Iedereen werk ze en een fijne dag.
    Groetjes Moppie
  19. http://i54.tinypic.com/o8cjmo.jpg
    Heb geen nieuws . Fijne dag.
    Groetjes Moppie
  20. http://i54.tinypic.com/jii8ad.jpgDaydie alles goed?
    Vandaag de was doordraaien en drogen ,opvouwen zodat ik dit morgen weer mee kan nemen naar moeder.
    En zondagavond gaan we naar vrienden om te klaverjassen.
    Iedereen alvast een fijn weekend.
    Groetjes Moppie

21. Goede morgen vriendinnen,

Zie dat ik hier al eventjes niet ben geweest,alles gaat goed hier hoor alleen wat druk gehad de laatste dagen,ga zo hier in de buurt even wat leuk 2e hands speelgoed ophalen een klein speelkeukentje met een serviesje enz,is niet helemaal compleet meer maar ziet er nog zo mooi uit dan alles heb ik voor 2,50 gekocht van markplaats,wat ik eerst weg leg tot dat Lyvia wat ouder is er er leuk mee kan spelen,heb ook nog wat meer ander leuk speelgoed goed gekocht van marktplaats voor weinig geld voor Lyvia waar zij later mee kan spelen.Heb nu nog wat leuk speelgoed wat ik ook voor en klein bedrag heb gekocht,waar nu mee kan spelen met veel leesboekjes en andere leuke dingentjes waar zij veel van kan leren,wat zij dinsdag als zij jarig is van mij krijgt wat ik hier dan thuis hou waar zij nu hier mee kan spelenZij krijgt voor haar verjaardag een zilveren armbandje met een open hartje me har naam erin een leuke mok met een foto van Lyvia erop met een leuke tekst met Lyvia in Oma's liefste schat erop,een zwembandje met nijntje erop al zij er nog niks mee maar kan er toch mee spellen thuis in haar zwembadje nog een leuk paars shirtje met een balero er vast aan meer leuke gekleurde bloemetjes randje erom heen,wat ik voor 5,00 heb ekocht in de opruiming en bij de Hema 2 paar witte kniekousjes waren 0,50 per paar.Zij wordt door mij echt verwent op haar eerste verjaardag.kom later op dag nog weer hier om te posten.

Ik wens jullie een hele mooie en een
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/24/1308881840-760.png
    van Daydie.

Daydie wijzigde dit bericht op 24-06-2011 10:59 met 60%
  22. Goedemorgen,

Mooi plaatje Daydie, het gaat toch wel goed met jou? Heb je de lijmresten eraf gekregen?

Een jarige, mijn kleindochter. Zij is vandaag 10 jaar geworden..

http://i55.tinypic.com/2cz8sif.jpg

Vandaag naar hun toe, mijn kleinzoon, haar broertje moet afzwemmen voor het zwemdiploma B..3 weken terug heeft hij A gehaald, dus dubbel feest als het hem lukt..

Komend weekend feest van het theater en in verband met de tuin en kunst manifestatie sta ik in de tuin "de stille knip"
    evenals vorig weekend..http://i56.tinypic.com/sgn9z5.jpg

Groetjes allen, beterschap voor wie ziek is en een fijne dag gewenst voor iedereen..

23. Goede nacht vriendinnen,

Ben er niet eerder aan toe gekomen om eersder te kpomen posten,nu maar even snel even reageren,want morgen ga ik de hele dag weg en dan komt het er ook niet van om hier vroeger te posten.
    Zarah wel een beetje laat ermee maar nog gefeliciteerd met jou knappe kleindochter alweer 10 jaar,wat een leuke foto van haar met de knuffels bij zich.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/24/1308936349-940.png

Jou kleinzoon zal zijn diploma B wel hebbben gehaal oook gefiliceteerd met zijn diploma.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/24/1308936442-120.jpg
    Leuke foto's van daar buiten waar je de schilderijen van jou hebt staan.
    Hoop dat jullie het droog houden het weekend met het feest theater de manifestatie de Stlle Kip,wens jullie heel veel plezier.

Moppie ik doe het wel een beetje rustig aan met mijn voet,al heb ik er niet zoveel last meer van,al moest ik er de eerste tijd er wel rustig mee aan doen zei de gipsmeester toen het gips eraf werd gehaald.

Ga even snel verder met posten,want ik zit hier bijna te slapen achter de pc.

Ik wens jullie
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/24/1308936508-670.gif

24. Hoi Vriendinnen,

Hier een heel groot verhaal van mij van waar ik gisteren ben geweest,veel leesplezier gewenst.

Ben gisteren naar een vriendin geweest die ik al een paar jaar,waar ik meerdere malen bij haar op de afdeling opgenomen ben geweest,waar ik samen met haar toen ik er was veel dingen samen met haar deed.Zij is kort gelden naar de waringin in Zuidwolde verhuist hier ongeveer 11 km vandaan.Je mag je eigen meubels meenemen ook mag je een computer op de kamer hebben gewoon alles wat je maar meer wilt nemen,
    Het gebouw staat zo aan de weg en als je dat zo ziet zou je zegg en dat het niet groot is,kom je daar binnen dat ik het een stad op zich zo groot,het is allemaal verdeelt in straten in elke straat wonen mensen met verschillende handicaps of hebben andere dingen of reden dat ze daar naar toe en hebben daar een eigen woning,sommige mensen hebben een eigen keuken waar ze zelf kunnen koken,maar je kunt daar ook gezamelijk eten met de groep die in de zelfde straat wonen.Zo kan wel heel veel dingen opnoemen zoals mensen gaat buitenom dagelijks naar hun werk,waar ze ook nog wat verdienen/ook kun je daar allerlei hobby's gaan doen net wat je leuk vind/er is daar een winkeltje waar je de nodige dingen zoals koffie koffiemelk en andre dingen kunt kopen zodat je niet voor die kleine dingen naar het dorp hoeft/wil je naar het dorp om andere dingen te kopen word je er met de bus ernaar toe gebracht en ook weer opgehaald,je kunt ook me eigen vervoer erna toe als je dat wilt.
    als je eens bezoek krijgt die langel willen blijven dan kan dat ook er is boven een gedelte waar loge's kunnen blijven slapen.Ook is er bijna elke zaterdagavond iets leuks te doen,zoals a.s. zaterdagavond komt er een bandje wat daar speelt en zingt,ook je eigen was kun je daar doen,elek morgen/middag/avond kun je in de zaal gezamelijk koffie drinken als je dat wilt mag jezelf weten,wat best wel gezellig is.Zo zijn heel veel verschillende woningen verschillende indelingen van de kamer en grootte,er zijn ook wel mensen die met z'n twéén er wonen die hebben een slaapkamer apart erbij en echt heel groot en ruim.meer iets voor echt oudere mensen,jij heb daar en eigen vaste begeleider net als ik nu hebben sommigen 1 keer per week een geprek sommigen 1 keer in de 3 weken een gesprek,of mesne hebben een soort theaoie nidig b.v. mensen die heel slecht slapen die krijgen er en begeleidings plan,waar ze dan elke week naar kijken,de personen krijgen dan een lijst wat een week goed bij moeten houden en moeten invullen hoe de nachten zijn geweest en welke uren ze hebben geslapen en welke uren ze wakker waren,zo kan ik nog wel een tal van dingen opnoemen.Zoals samen eten koffie drinken en ander dingen kosten de bewoners zelf allemaal niks,je hebt een eigen uitgang waar je uit kunt en een mooie terassje voor jezelf,ook mag je je eigen hondje meenemen zolang je het wel zelf uit kan laten waar je heer veel ruimte heb om het uit te laten en alles is daar goed verlicht. Zelf word je kamer schoon gemaakt,of je het zelf kunt of wilt doen kan ook,en de dingen die jezelf niet kan of mag doen word dan ook nog voor je gedaan waar je ook niks voor betaald.
    Jullie zullen wel denken hoe weet ik er zoveel van nou dat zal ik jullie dan even vertellen,ik ben zelf een paar maand geleden samen met mijn begeleider er geweest omdat het ook iets voor mij zou zijn,wij hebben daar een hele rondleiding gehad en veel kamers bekeken hoe die er alllemaal uitzagen,daarna een gesprek samen met iemand die dat soort dingen voor vast doen,als er b.v. mensen er misschien naar toe willen.Daarna zijn wij gewoon weer weggegaan,waar wij al meerdere keren over gepraat hebben of het dan iets voor mij zal zijn.Mijn begeleider heeft al contackt met hun gehad,binnenkort krijg ik daar een intakegesprek samen met mijn begeleider,eerst zei mijn begeleider je kan je ook op de wachtlijst laten zetten,Elke keer als je daar een huisje kunt krijgen en je bent nog zo goed dat je alles zelf nog kunt doen en je zelf nog te goed vind om erna toe te gaan,dat je dan je weer opnieuw op de wachtlijst laat zetten.Als je zo bent dat je in je eigen huis steeds moeilijker zelf kunt redden dat je dan er eerder naar toe kunt,de wachttijd is 2 jaar ongeveer ligt er ook een beetje aan want ze zijn daar nog steeds aan het bouwen,maar ook kan het voor komen dat je b.v. ingeschreven staat voor een bepaalde straat waar je zou komen wonen,dat er iemand is die daar niet meer kan blijven wonen,dan kan het zo zijn dat je er al eerder erna toe kan.
    Zelf denk dat is als ik aangemeld ben waar ik wel voor in aanmerking kom,dat ik als het er ruimte is zo over 2 jaar ongeveer dat ik erna toe ga,want ik krijg steeds meer problemen wat mijn lichaam betreft,wil dan niet langer alleen blijven wonen hier in mijn uppie.Als ik er nar toe ga zal ik heel veel weg moeten doen, en heel veel dingen oprumen wat ik niet gebruik op moeten ruimen,want het is natuurlijk wel veel kleiner dan wat ik nu heb,en heb zoveel dingen hier wat ik bewaar voor mensen waar ik andere mensen blij mee kan maken wat ik al een aantal jaren doe,gewoon omdat er zoveel mensen zijn die helemaal geen geld hebben en hun ermee blij kan maken.Vooral is mij de flat te groot is al woon ik hier prima hoor,en dat ik steeds meer moeite heb om alles goed schoon de kunnen houden.Als ik iets meer weet dan laat ik het jullie zeker weten.

Ik wens jullie een
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/06/26/1309085569-290.png
    Daydie.

25. http://i54.tinypic.com/5zmts2.jpg
    Goedemorgen Daydie op deze zonnige warme dag. Wat heb jij toch leuke plaatjes . Waar haal jij die vandaan?
    Ik doe alleen het nodige vandaag en verder lekker rustig aan doen.
    En morgen weer naar moeder toe. Dus tot woensdag dan maar weer.
    Groetjes Moppie