Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Reacties op Libelle.nl
  4. Tina-dag in Duinrell

Dit onderwerp heeft 7 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 10-09-2010 18:22.

Tina-dag in Duinrell

Ga naar een onderdeel
  1. internetredactie
    Afbeelding van internetredactie

Plaats hier uw reactie voor Tina-dag in Duinrell

2. lotte88
    Afbeelding van lotte88

Hier wilde ik vroeger altijd al heen!

3. alexanouk
    Afbeelding van alexanouk

Oh la la wat een fantastisch mooie prijs !
    Ik had vroeger de Tina al en ik heb mijn dochter ook met dit virus besmet.
    Mijn tienerdochter is dol op lezen en een groot fan van Francine Oomen en Marion van Coolwijk!
    Wat zou het fantastisch zijn als ze haar heldinnen in real-life ontmoet.
    Mams wil wel lekker met haar mee langs de kraampjes en haar eens lekker verwennen.
    Voor de mannen is de Tina-dag een beetje teveel getut maar gelukkig zijn er de attracties en het Tikibad!
    Dit noem ik nog eens een kanjer van een prijs en we springen allemaal een gat in de lucht als we winnen !

4. willemienus
    Afbeelding van willemienus

Leuk naar Duinrell en naar de Tina-dag, ging ik vroeger zelf al naar toe en dan nu met de meiden

5. omamary
    Afbeelding van omamary

als kind ben ik hier veel geweest, later met mijn eigen kinderen het zou leuk zijn omdit ook met mijn kleinkinderen te doen.

6. MiniEmpire
    Afbeelding van MiniEmpire

Onze vakantie hebben we moeten annuleren vanwege een achillespees blessure en spoedoperatie van mij. Als we dit zouden winnen kunnen we er toch eventjes tussenuit met de kinderen. En mijn dochter kan langs bij de Francine \'hoe overleef ik\' auteur van boeken die ze leuk vind.

7. kuijt21
    Afbeelding van kuijt21

Zou erg leuk zijn om de Tinadag te combineren met een weekendje weg. Zéker omdat tegen die tijd onze keuken eruit ligt ivm een verbouwing

8. hellen42
    Afbeelding van hellen42

mijn dochter is hier dol van....leuk om dit te winnen voor ons saampjes