Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Reacties op Libelle.nl
  4. High Tea zoals de Engelsen

Dit onderwerp heeft 8 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 31-08-2010 19:24.

High Tea zoals de Engelsen

Ga naar een onderdeel
  1. internetredactie
    Afbeelding van internetredactie

Plaats hier uw reactie voor High Tea zoals de Engelsen

2. eacbusby
    Afbeelding van eacbusby

Ooooh wat leuk!!2 jaar geleden heb ik een High Tea gegeven,maar wil het nu thuis doen met vrienden en familie volgend jaar voor mijn verjaardag!!Lijk mij erg leuk om het uit te proberen ben zelf fan van Engeland en Ierland,wil het boek met plezier winnen!!

3. marijke1
    Afbeelding van marijke1

Wat ik erg leuk vind is de reclame van Weight Watchers bij het artikel. :lol:

Op het bovenstaande berust copyright©

4. alexanouk
    Afbeelding van alexanouk

Deze mis ik nog in m\'n private library !
    We halen gewoon de UK naar hier met dit mooie boekje.
    Een High Tea buitenshuis loopt ook erg in de papieren en is daarom in deze crisistijd erg leuk om thuis te organiseren.
    Zelf scones,muffins,brownies,petit fours en royal sandwiches maken is zoooo leuk !
    Ik kan nog wel wat leuke tips gebruiken dus dit verrukkelijke boek is meer dan welcome !

5. lievstemama
    Afbeelding van lievstemama

Geweldig, met dit boek kan ik gezellig mijn moeder, dochters en vriendinnen eens verwennen met een high tea.
    Het is best duur om dat in een restaurant te doen en zeker zo leuk en gezellig thuis!

6. Janneke McG
    Afbeelding van Janneke McG

Goh, lijkt me leuk om te zien wat het verschil is met de recepten die ik van mijn schoonfamilie uit de UK heb gekregen.

7. proefje
    Afbeelding van proefje

leuk zo\'n boek met high tea ideetjes

8. gonmahn
    Afbeelding van gonmahn

Lijkt me helemaal leuk om dit boekje te winnen, binnenkort hebben wij de verjaardag van mijn schoonmoeder en de verjaardag van mijn schoondochter. Bij beide verjaardagen willen wij een high-tea houden en dan zou het zeker van pas komen. Zo\'n boekje met ideeen en recepten.

9. christien68
    Afbeelding van christien68

Te gek,om het boek High Tea te kunnen winnen ik ben helemaal fan van Engeland(ik ben jammer genoeg nog nooit in Engeland geweest)en High Tea hoort natuurlijk helemaal bij Engeland.Kan ik mijn man en kinderen ook eens lekker thuis verwennen met een High Tea en dan heb ik het gevoel dat ik toch een beetje in engeland ben.
    Heeeeeeeeeeeerlijk lijkt me dat!!