Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Reacties op Libelle.nl
  4. Wel kopen of niet?

Dit onderwerp heeft 4 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 03-08-2010 20:59.

Wel kopen of niet?

Ga naar een onderdeel
  1. internetredactie
    Afbeelding van internetredactie

Plaats hier uw reactie voor Wel kopen of niet?

2. HettyL
    Afbeelding van HettyL

Hoi Marije,
    Tja, een I-pad is natuurlijk geen laptop. Het is meer een grote en uitgebreide versie van de I-pod: makkelijk je mail halen, even internetten en natuurlijk op vakantie of in de trein een paar honderd boeken binnen je bereik. En die kun je dan makkelijk lezen. Zodra de volgende versie uitkomt (we kopen nooit de eerste vanwege mogelijke \"kinderziektes\" en een tweede versie is vaak al weer verbeterd) gaan we \'m echt wel kopen. Misschien kun je \'m een tijdje lenen van een vriend of collega?

3. MarijeS
    Afbeelding van MarijeS

Hi Hetty,

Wat een leuke reactie! Goed idee. Waar gaat u de iPad zoal voor gebruiken? Vooral voor het lezen van boeken of meer voor het gebruiken van de verschillende apps?Ben benieuwd!

Groet, Marije

4. incjans
    Afbeelding van incjans

hallo redactie,

ik ben sinds afgelopen vrijdag in het bezit van een ipad,ik ben er erg bij mee hij voldoet aan al mijn verwachtingen,lezen speeltjes films internet,eigelijk alles wat je maar wilt ik heb eerst gedacht aan een e-reader,maar de ipad heeft zo veel meer dus daarom heb ik er een gekocht ik ben er erg blij mee,
    vr gr anna

5. Olgashanghai
    Afbeelding van Olgashanghai

Mijn man werkt bij Apple en is misschien bevooroordeeld, maar hij vind de iPad echt fantastisch. Veel lichter en gemakkelijker mee te nemen dan een laptop en je kunt er gewoon mee bellen. Hij heeft tegenwoordig vaak de iPad bij zich als hij naar klanten gaat!