Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Reacties op Libelle.nl
  4. Kati: Het is maar een spelletje

Dit onderwerp heeft 5 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 14-07-2010 17:24.

Kati: Het is maar een spelletje

Ga naar een onderdeel
  1. internetredactie
    Afbeelding van internetredactie

Plaats hier uw reactie voor Kati: Het is maar een spelletje

2. sabra
    Afbeelding van sabra

En adding insult to injury: krijgen ze na een finale die ze dankzij hemeltergend slecht en krankzinnig hard spel meer dan terecht verloren hebben, ook nog eens een 'zegetocht' door de Amsterdamse grachten. Een pak slaag verdienen ze, stel zelfingenomen diva's! :hamer: :stoom:
    Sorry hoor, ik heb hier niet vaak last van, maar in zulke gevallen slaat het toe. <{:)

3. kati
    Afbeelding van kati

hihihi Sabra, dan ga jij toch morgen even naar Amsterdam om ze een pak op hun ... te geven? ;)
    http://www.classicrockforums.com/forum/images/smilies/spanking.gif

Be yourself no matter what they say ~Sting~

4. sabra
    Afbeelding van sabra

Dat zou me een geweldig idee lijken! Helaas gaan mijn bedrijfsafspraken voor, maar dat bespaart me tegelijkertijd weer de tenenkrommende beelden van de grachtenparade. Hoewel het natuurlijk wel de laatste kans is om Gorgious Giovanni nog eens te zien. Sommige mannen hoeven helemaal niet te kunnen voetballen... :lol:

5. Maartje 44
    Afbeelding van Maartje 44

SABRA,ik vind je oordeel wel heel erg kort door de bocht.Weken en maanden bezig geweest,de 2de plaats behaald op een wereld toernooi! Veel plezier en vrolijkheid bezorgt aan menige nederlander.De finale bereikt,een scheids die van overdreven kleuren hield(geel-rood).Of dat terecht was schuif ik in deze uitleg even terzijde,beide partijen gingen voor de winst.Dan moet je als scheids streng zijn,oke.Maar NL moest verder met 1man minder,das een groot nadeel.
    Het was een mooi toernooi(goed of slecht gespeeld?!)maar om ze nou als,,dank,,temeppen...

Ik vind jouw eigenlijk een zelfingenomen diva..
    Wat een misselijk commentaar

6. sabra
    Afbeelding van sabra

Insgelijks Maartje, graag gedaan. En een fijne avond.