- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 09-07-2010 17:19.
Kati: Diploma
- Geplaatst op vrijdag 09 juli 2010 13:33internetredactie
Plaats hier uw reactie voor Kati: Diploma - Geplaatst op vrijdag 09 juli 2010 13:54hermienstok
Welkom bij de club van moeders met \'geslaagde\' kinderen. Het belmoment is altijd spannend, maar als je dan je kind op het podium het diploma ziet tekenen, is het toch weer helemaal geweldig. En weet je wat ik zo leuk vind van al die jongelui? Ze stralen allemaal zo\'n jeugdige kracht uit. De wereld ligt aan hun voeten, ze kunnen nu nog alle kanten uit en ze hebben er zin in. - Geplaatst op vrijdag 09 juli 2010 15:18sabra
Gefeliciteerd Kati, wat een pak van je hart! Ik ben hartstikke blij voor je. Nu op naar een ontspannen vakantie? - Geplaatst op vrijdag 09 juli 2010 17:19kati
Dank jullie wel.
Sabra, omdat ik gescheiden ben, gaan de kids volgende week eerst met hun vader op vakantie, 3 weken naar Frankrijk. Dan is t stil in huis. Als ik vakantie heb begin augustus blijven we gewoon thuis, Gloei moet werken begint nét met een nieuwe baan en kan geen vakantie krijgen. Maar hopelijk kunnen we de weekenden met ze weg en ik door de week iets leuks met ze gaan doen! Dus nog even doorwerken een paar weken en dan vakantie!
Ja Hermien, als je hoorde wat een verschil aan opleidingen wat die kinderen gingen doen! Ik wist t op die leeftijd echt nog niet! Er zijn erbij die het zeker weten! Knap vind ik dat!Be yourself no matter what they say ~Sting~
Dit onderwerp heeft 3 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 09-07-2010 17:19.
Kati: Diploma