Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Reacties op Libelle.nl
  4. Kati: TNT

Dit onderwerp heeft 3 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 30-06-2010 08:31.

Kati: TNT

Ga naar een onderdeel
  1. internetredactie
    Afbeelding van internetredactie

Plaats hier uw reactie voor Kati: TNT

2. miec
    Afbeelding van miec

Triest, heel triest.
    Dan te bedenken, dat er hier al maanden niet meer normaal bezorgd wordt.Ze kunnen niet eens namen of huisnummers lezen.
    Vroeger.........ja, toen kon je de postbode gewoon, maar nu loopt er dagelijks iemand anders.Met weinig zin, maar omdat het nou eenmaal moet.
    Arme postbezorgers, daar heb je dan inderdaad 40 jaar je stinkende best voor gedaan.

3. Karmijn
    Afbeelding van Karmijn

Wij hebben al lang geen postbode meer. De post wordt hier bezorgd door verschillende bezorgers. Een groot drama voor al die mensen die er al jaren werken en die waarschijnlijk niet zomaar elders aan de bak komen...

4. kati
    Afbeelding van kati

Ik hoorde dit dus ook echt van mijn eigen postbode. (hij noemt me dan wel geen 'mevrouw' ;) ) Mijn oom werkte ook al jaren bij de post en was nét 60 geworden en kon gelukkig met de VUT. Maar al die mensen die fulltime werkten daar jarenlang in vele gevallen idd al 40 jaar! Die nét te jong zijn voor de VUT regeling maar 'te oud' voor t nieuwe arbeidsproces vallen nu overal buiten! Té triest voor woorden!
    Wij hebben nu ook van die 'jonge' grietjes als bezorgsters en ze weten van toeten nog blazen! Post voor de buren in onze bus, en andersom. Of voor een hele andere straat maar met ons huisnummer! De TNT snijdt zich lelijk in de vingers... :nee:

Be yourself no matter what they say ~Sting~