Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Reacties op Libelle.nl
  4. Kati: Zo, en nu een...

Dit onderwerp heeft 3 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 18-06-2010 15:50.

Kati: Zo, en nu een...

Ga naar een onderdeel
  1. internetredactie
    Afbeelding van internetredactie

Plaats hier uw reactie voor Kati: ZO, En nu een...

2. TjaavanGS
    Afbeelding van TjaavanGS

De reactie van de FIFA , maar ook het eisen in een land van extra wetten om strafmaatregelen te nemen , gaan alle perken te buiten.
    Als je als voetbal organisator zo omgaat met dik betalende gasten( supporters) dan heeft het WK en EK geen recht van bestaan meer.

Wie onberispelijk leeft, gaat een veilige weg, wie op kronkelpaden gaat, wordt ontmaskerd

3. Mootje
    Afbeelding van Mootje

Hoi Kati,

Op de pijler P&M is dit ook al eens te sprake geweest en ik schreef er toen over:

http://www.steundebavariameisjes.nl/
    Bavaria lacht zich rót! Moet je eens kijken hoe vaak hun merk in de media wordt genoemd en hoe erover op fora wordt gepraat.

M.b.t. de gevangenisstraf:

Nou, volgens mij kenden ze dat risico maar al te goed hoor, ze weten hoe streng de reclameregels in de sport zijn. Het gaat hier gewoon puur om marktaandeel, wat ze in diverse ludieke acties proberen te verhogen. En tot nu toe lukt dat héél goed. En die meiskes weten dat óók na die eerste waarschuwing, die worden er denk ik vet voor betaald. Dat half jaartje cel zal allemaal wel met een sisser aflopen denk ik, maar het feit dat het weer lekker volop in de media staat betekent: kassa.

Ben benieuwd hoe e.e.a. af gaat lopen. Maar ja, die reclamewereld is gewoon een aparte wereld, vooral in de sport als je miljoenen kijkers hebt. Kijk b.v. maar eens naar de Formule Een. Het hangt vast aan hele harde regels, de sponsoren betalen zich blauw, maar hen wordt dan wel gegarandeerd dat ze de enige zijn wiens naam/logo/merk verschijnt. Tja, en daar betalen ze voor...

~ If you are talking behind my back, you are in a good position to kiss my ass ~

4. kati
    Afbeelding van kati

Mootje, kom niet veel (meer) op P&M zoals je wel weet! ;) Gaat niet zo goed als ik daar mijn neus laat zien! ;)
    Maar wat ik begrepen heb, is dat de FIFA (zoals Tjaa ook al zegt) de wetten en regels van te voren bepaald, en dat moet je als organiserend land niet willen! Je gaat je wet toch niet veranderen louter en alleen omdat je dan t WK of EK binnen hebt weten te halen? Heb ergens anders op een site al gelezen: MAFIFA... tja... Met dit soort praktijken, krijg je die naam wel! ;)

Be yourself no matter what they say ~Sting~