- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 6 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 25-05-2010 08:18.
Hoeveel is een gezonde oude dag ons waard?
- Geplaatst op woensdag 28 april 2010 15:32internetredactie
Plaats hier uw reactie voor Hoeveel is een gezonde oude dag ons waard? - Geplaatst op maandag 10 mei 2010 12:26amelsbeekIk vind dat dit artikel slecht geschreven is, met hele rare zinnen, over een onderwerp wat de moeite waard is!!!!
- Geplaatst op dinsdag 11 mei 2010 08:48Maartje 44
Je legt hier 2 onderwerpen neer die heeeel verschillend zijn,maar broodnodig.
Vervolgens is het de bedoeling om het het on-redelijke van kostenplaatje duidelijk temaken?
Van vergelijkingen word je niet wijzer.
Verdiepen in de problematiek van beide onderwerpen geeft meer duidelijkheid in de discussie die je wilt voeren.Je lost er echt geen problemen mee op of schept er enige duidelijkheid mee.Eerder brengt het on-vrede in deze onderwerpen,omdat het een nog het ander helemaal niet tevergelijken is!
En problemen oplossen wat met betrekking tot dit kostenplaatje de bedoeling is,zal nooit lukken.
Met gelijk(willen)krijgen,maak je problemen.
De een hoort de ander niet meer,en luisteren lukt al helemaal niet. - Geplaatst op donderdag 13 mei 2010 15:22maria van halEen gezonde oude dag is heelveel waard ,als ik om me heen kijk zie ik ellende genoeg ik werk bij de zorg.
- Geplaatst op woensdag 19 mei 2010 22:57OlgashanghaiEen gedetineerde hoeft niet alleen geen eigen bijdrage te betalen, hij krijgt ook nog een uitkering tijdens zijn verblijf daar! Hoe krom is dat? Ik vind dat je in een gevangenis a.h.w. alleen droog brood en water moet krijgen en een kale cel, je bent er immers niet voor je vertier maar om een STRAF uit te zitten. Het lijkt hier in NL verdorie wel een hotel! En die flauwekul dat het al erg genoeg is dat ze opgesloten zitten..... Zij leven tenminste nog, het slachtoffer heeft levenslang of ligt in een nog kleinere ruimte tussen 6 planken in de grond. Ik bedoel maar....
- Geplaatst op maandag 24 mei 2010 09:26ellyvandongenMisschien kan het bij justitie wel wat minder, maar t het is wel een kwestie van beschaving om ook goed voor gevangenen te zorgen....
- Geplaatst op dinsdag 25 mei 2010 08:18frennie
mijn moeder is opgenomen geweest in \'n tehuis vanwege dementie ze lag vanaf toen met vieren op 1 kamer ging 1 keer per week in de douche en toen ze niet meer wist hoe ze moest eten ging ik zovaak mogelijk helpen om te zorgen dat ze genoeg binnen kreeg en als ze klaar was hielp ik soms nog iemand anders de verzorgsters waren erg aardig verder had ze het er goed zolang ze zelf kon lopen want voor andere dingen was niet veel tijd lekker even buiten wandelen was geen regelmaat maar uitzondering en als verzorging pauze had op de AFDELING niet even apart moest je de andere bezoekers horen als er niet snel genoeg gereageerd werd. dus hoezo moet een gevangene meer KOSTEN rare wereld maar maak je geen zorgen er veranderd niks.
Dit onderwerp heeft 6 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 25-05-2010 08:18.
Hoeveel is een gezonde oude dag ons waard?