- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 13 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 15-03-2010 08:14.
Gerda bij de Libelle van deze week
- Geplaatst op donderdag 11 maart 2010 09:12internetredactie
Plaats hier uw reactie voor Gerda bij de Libelle van deze week - Geplaatst op donderdag 11 maart 2010 10:45teepee
Dat is erg begrijpelijk. Wat niet begrijpelijk is, is dat het ministerie van Landbouw wordt gebruikt om reclame te maken voor een CDA lid. Propaganda op kosten van de belastingbetaler wordt terecht geroepen. De arrogantie van het CDA neemt toe naarmate de peilingen slechter worden.
Als je het ministerie al in het zonnetje wil zetten , doe dat dan met de mensen op de voorpagina die achter de schermen hun werk doen. Dat zou tercht zijn. Ministers komen en gaan maar de ambtenaren zorgen dat de boel draaiende blijft.
Niets doet meer kwaad in een staat dan dat men list voor wijsheid houdt.teepee wijzigde dit bericht op 11-03-2010 10:45 met 0%TP - Geplaatst op donderdag 11 maart 2010 12:23MissEllie
Zoals ik het bericht van de hoofdredactrice van Libelle lees, lijkt mij hier sprake van misleiding. Een folder van een ministerie is heel iets anders dan glossy met de naam van de minister! Nu het kabinet is gevallen, wordt het nu in de sfeer getrokken van propaganda van het CDA. Wat ik mij af vraag is het volgende: sommige artikelen/bladen/boeken worden tegengehouden van publicatie als de inhoud controversieel is. Waarom kon dat in dit geval niet (meer)? Dit is een dure les voor ministeries, bladenmakers en lezers. Jammer! - Geplaatst op donderdag 11 maart 2010 15:37MichelMJAangezien Gerda Verburg verantwoordelijk is voor de dood van duizenden, ook nog drachtige, geiten wil ik helemaal geen blad van haar in de bus hebben.
Dat Libelle hier zo maar aan meewerkt, zonder ook nog eerst het blaadje te lezen, betreur ik.
Wanneer je zo\'n blad bij de Libelle voegt moet je in de Libelle ook aandacht besteden aan de dood van die onschuldige dieren, die helemaal niet geruimd hadden hoeven worden.
Dus een glossy ter eer en meerdere glory van Verburg die hoef ik niet daar walg ik van. - Geplaatst op donderdag 11 maart 2010 19:50Mariaelisabeth
Wilt u mij a.u.b. nooit geen reclame meer sturen voor het CDA ik had Libelle hoger ingeschat.
Elisabeth. - Geplaatst op donderdag 11 maart 2010 20:15auk
Ik hoorde dat het ¤ 400.000,-- kostte om het blad rond te slingeren in Nederland. Het geeft geen goed beeld van de landbouw so wie so, maar dat de belastingbetaler het moet bekostigen is ten hemel tergend. Libelle moet zich niet lenen voor politieke voorkeuren. - Geplaatst op vrijdag 12 maart 2010 13:55teepee
Libelle heeft zich, net als vele andere bladen, in de luren laten leggen buiten hun schuld om. Gerda moest zich diep schamen. Dom blondje? Alleen de lok op haar voorhoofd is blond maar ik vrees dat onder de schedel alleen maar zaagsel zit.
Na Bos, Kant en Eurlings is het tijd om het koffer te pakken en weg te wezen, enkele reis sint Juttemis.TP - Geplaatst op vrijdag 12 maart 2010 16:30marti18
Het is duidelijk dat Libelle zich laat lenen voor distributie van een glossy van een megalomane minister. Foei - dit verdient geen schoonheidsprijs redactie. U kunt wel stellen dat u hierover geen verantwoording neemt, maar dat is erg kort door de bocht. De redactie van Libelle heeft dit ingesloten. - Geplaatst op vrijdag 12 maart 2010 18:04margOp zich kan ik me niet storen aan het blad, wel aan het geld wat gebruik is om dit te laten drukken.
Echt veel nieuws is er niet in te lezen, dus dan vind ik het jammer.
En Libelle moet zich zelf niets verwijten, deze \"fout\" maken jullie geen tweede keer. - Geplaatst op vrijdag 12 maart 2010 23:15mams13Ik vind het belachelijk dat er 4 Ton (belastinggeld van de burgers) wordt gebruikt voor iets wat beter besteed had kunnen worden aan iets nuttigs
Inplaats van aan een blad, van en over Gerda. - Geplaatst op zaterdag 13 maart 2010 14:51teepee
Dus beste Libelle- lezers en forumbezoekers: STEM GERDA WEG op 9 juni.TP - Geplaatst op zondag 14 maart 2010 12:35anoniem1
volkomen belachelijk! stomme gerda!Never a dull moment in my life... - Geplaatst op zondag 14 maart 2010 16:41gkoks@kpnmail.nlWilt U in het vervolg geen reclamedrukwerk
zoals de Gerda meer meezenden.
WSij stellen hier helemaal geen prijs op. - Geplaatst op maandag 15 maart 2010 08:14Anky 1Wel erg gemakkeljik om te zeggen: we wisten het niet als redactie, totdat de commotie ontstond. Betere controle vantevoren? Of toch gewoon commercieel gedacht: extra inkomsten?
Komen er nu helemaal geen bijlagen meer bij de Libelle cs? Kan ik me niet voorstellen.
Dit onderwerp heeft 13 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 15-03-2010 08:14.
Gerda bij de Libelle van deze week