- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 2 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 24-02-2010 22:15.
Kati: Zeuren en Klagen
- Geplaatst op woensdag 24 februari 2010 16:27internetredactie
Plaats hier uw reactie voor Kati: Zeuren en Klagen - Geplaatst op woensdag 24 februari 2010 20:39Maartje 44
Over het weer zeuren is meer een openingszin voor zomaar een babbeltje.Dat doen Nederlanders mischien meer omdat wij echt 4 seisoenen hebben?!Dan veranderd er veel en vaak wat buiten.
Over Sven Kramer heb ik een wat andere mening Kati..
Die jongen heeft jaren van trainen en zwoegen achter zich.Vertrouwen op de coach die je daarin al die jaren begeleid is nodig om een TOPprestatie neer tezetten.Dat vergt concentratie voor en tijdens de wedstrijd waarin el-ke seconde..zelfs honderdsten daarvan..crusiaal zijn om 1 medaille tescoren.
Daar kan echt het opletten op baan-wisselen NIET bij..dan ben je als TOPsporter niet compleet bezig met prestatie leveren! JUIST dan heb je de coach nodig die je door de jaren heen he-le-maal vertrouwd!
Een enorme blunder..die man trekt zich de haren uit zn hoofd..en terecht!Sorry is dan gewoon te-weinig lijkt mij.Waar mensen werken worden fouten gemaakt,zo simpel is het.
Voetbal is een teamsport,ligt dus aan meerderen als er slecht gespeeld word.Tja die trainer geeft advies,legt bepaalde technieken van opstel-posities uit..en als die niet werken is de trainer de pineut.
Hij is de eind verantwoordelijke..en verdiend een flinke stuiver..dan wil de centen-verstrekker resultaat zien.
En mannen...zucht hihi,wat een wonder toch dat er vaak op elk potje een dekseltje past.
In het begin is alles zo roze..jammer toch dat er meestal snel krasjes tezien zijn.
Dat witte paard..veranderd gauw in een schimmel hahaha - Geplaatst op woensdag 24 februari 2010 22:15willy1944Voor Pierre Snow, of voor zoete koek mee gedaan, terwijl je zo lang er voor bezig bent om die medaille te verdienen. Ben het dus met maartje eens.En dan mag je best even klagen en lelijk doen.
Dit onderwerp heeft 2 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 24-02-2010 22:15.
Kati: Zeuren en Klagen