- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 7 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 15-02-2010 00:25.
Libelle Broodje Politiek
- Geplaatst op donderdag 04 februari 2010 08:15internetredactie
Plaats hier uw reactie voor Libelle Broodje Politiek - Geplaatst op vrijdag 05 februari 2010 07:13ZusterSuus
Dit lijkt me een uitgelezen mogelijkheid om de wat oudere werkneemsters op de kaart te zetten.
Wat kan de politiek betekenen voor vrouwen met een niet echt lichtvaardig beroep; om hen met plezier en veilig aan het werk te houden tot hun 67ste.Take care en stay safe - Geplaatst op vrijdag 05 februari 2010 23:14Sunday
Ik zal dhr. Balkenende toch eens willen vragen hoe dat nou zit met mensen die een werkinkomen hebben en net rondkomen en net nergens voor in aanmerking komen (toeslagen)en zogenaamd kunnen sparen voor bvb een wasmaschine, en als mensen die in de bijstand zitten en niet willen werken (PAS OP: ik bodoel dus echt alleen profiteurs) kunnen zo maar ergens aankloppen en krijgen van alles voor elkaar, zelf de sport voor de kinderen. Onze kinderen kunnen trouwens niet naar dansen of yudo of zwemles, omdat we het niet kunnen betalen (en wij hebben allebei een inkomen). EN NEE, we leven niet boven ons buget.Verwondering is het begin van wijsheid. - Geplaatst op vrijdag 05 februari 2010 23:15Sunday
ps. en ik hoop dat het broodje hem niet smaakt.Verwondering is het begin van wijsheid. - Geplaatst op zondag 07 februari 2010 16:05MichelMJBah, een broodje eten met iemand van het CDA NEE NOOIT.
Zal wel een broodje geitenvlees zijn. - Geplaatst op woensdag 10 februari 2010 15:01Mootje
Waarom nodigen jullie hiervoor Geert Wilders niet een keertje uit om te praten met iedereen die in de Wildersdiscussie op het forum mee praat...? Uitgelezen mogelijkheid om eens begrip voor elkaars standpunten te krijgen. Kan nog een heel leuk artikel in het blad Libelle zelf opleveren.~ If you are talking behind my back, you are in a good position to kiss my ass ~ - Geplaatst op donderdag 11 februari 2010 23:19margSorry, maar dat zou nou echt slecht zijn voor mijn bloeddruk!
En wat maakt het nu nog uit? Als je het een leuke man vind dan moet je je beslist opgeven, maar nee, dank u wel. - Geplaatst op maandag 15 februari 2010 00:25Mootje
Wat ik al schreef Marg (en daarmee zeg ik absoluut niet een Wilders-fan te zijn!): Uitgelezen mogelijkheid om eens begrip voor elkaars standpunten te krijgen.~ If you are talking behind my back, you are in a good position to kiss my ass ~
Dit onderwerp heeft 7 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 15-02-2010 00:25.
Libelle Broodje Politiek