- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 7 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 26-06-2010 18:38.
Femke - Praktisch? Ja dáág!
- Geplaatst op donderdag 28 januari 2010 09:52internetredactie
Plaats hier uw reactie voor Femke - Praktisch? Ja dáág! - Geplaatst op donderdag 28 januari 2010 10:48geertjeF
Praktisch smacktisch..wat dacht je van naturel?
Zelf ben ik 90% van de naturel. Ik ben hartstikke dol op mooie schoenen, maar waarom zou ik op een gewone werkdag (ik werk met kinderen)in hoge hakken en een rokje gaan rondlopen, wanneer ik me het prettigst bij Birckenstocks en spijkerbroek voel.En inderdaad wel zo \'praktisch\' want met de kinderen ben je constant in beweging, zit je op de grond, buig en til en ren je rond, en heb je kleding nodig die tegen een stootje kunnen. Ik heb geen zin in make-up overdag, dat gedoe allemaal, en dan constant checken of het nog wel goed zit, en of je mascara niet is uitgelopen...brrrr..naar de kapper ga ik ook nooit, heb krul haar dus knip het meestal zelf, met goed resultaat overigens.. heel af en toe komt een vriend die kapper is het bij mij thuis in model knippen en kan ik weer een jaartje door.