- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 8 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 30-06-2009 10:24.
Kati: Derek Ogilvie II
- Geplaatst op zondag 28 juni 2009 09:39internetredactie
Plaats hier uw reactie voor Kati: Derek Ogilvie II - Geplaatst op zondag 28 juni 2009 09:59Sparklingbird
Jammer toch wel dat je vader niet is doorgekomen, maar met zoveel mensen is de kans natuurlijk klein. Fijn dat het zo een indrukwekkende avond is geweest. Er is een ding waar ik ineens aan moest denken gisteren (want ik heb de hele avond aan je gedacht) Zouden alle spirits Engels spreken????????????????????????????????? Iets waar KK misschien een antwoord op heeft.NEVER REGRET SOMETHING THAT MADE YOU SMILE! - Geplaatst op zondag 28 juni 2009 10:37kati
Nou daar heb ik wel een antwoord op SB: Nee!
Derek zei specifiek: They don't speak in English but in Dutch so they show me things. Hij zei ook heel vaak achter elkaar (wat moet die man MOE zijn of moe worden van zichzelf) : Show me show me show me... echt heel vaak! Geconcentreerd als hij is! Word je eng van!
Maar idd de kans dat je aan de beurt komt in zo'n enorme zaal is erg klein!Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op zondag 28 juni 2009 11:21account verwijderdFijn dat je zo genoten hebt, Kati!!Account verwijderd
- Geplaatst op zondag 28 juni 2009 17:18tootsie2008
Kati: fijn dat je genoten hebt!!Ik lig vast goed in de markt, waarom zou iemand anders een speciale weblog aan me wijden? - Geplaatst op zondag 28 juni 2009 17:38fajah
Jammer dat je geen reading hebt gehad....
Tja daaraan kun je een "goede" vaak herkennen..... details.... als ik geen kloppende details van iemand krijg dan ga ik niet verder, ik bedoel van de persoon "aan de andere kant' zeg maar maar dat weet je wel
Heb 1 x gehad toen vroeg iemand mij om een reading, ik vroeg de persoon aan de andere kant om details, de persoon waarvoor ik de reading gaf herkende nix, toen ben ik gestopt en jammer maar ik kan je niet helpen...... later hoorde ik opeens van die persoon dat hij het er toevallig met een tante van hem over had en die werd lijkbleek, een oom van hem had idd zelfmoord gepleegd op de manier die ik beschreef en de rest klopte ook.....het was een fam geheim.... er zal weer een nieuwe reading komen zodra ik me fysiek beter voel, weer in balans......
Vind ook de manier waarop hij [ Derek] het "doet" goed, nix van tevoren zeggen of iets dergelijks, en nogmaals die details, ik vraag en hij ws ook dingen die een ander niet kan weten.....
Doe het trouwens niet voor geld, en als ze iets willen geven dan geef ik een nummer van een goed doel bijv honden/katten opvang in spanje o.i.d
Het is trouwens niet iets heel bijzonders of zo vind ik, het is iets waar ieder toegang toe heeft maar vaak door het niet ontwikkelen van een bepaald deel van de hersenen is het niet mogelijk, al door de gedachte dat het niet mogelijk is wordt het tegengehouden, en vaak zie je dan dat het materie denken, materialisme, wat dan overheerst... het is wat nu in deze tijd speelt hoop zoals Kattekop eens aangaf het in 2012 zal veranderen.....
Bijzonder Kati! Geniet er van!!
Love Fajah
Blijf niet hangen in het verleden, droom niet van de toekomst, maar concentreer je geest op het huidige moment. -BOEDDHA - Geplaatst op zondag 28 juni 2009 22:15margDank je wel voor de rest van het verhaal...en de geest van je vader zit nu te glimlachen...
- Geplaatst op maandag 29 juni 2009 10:50kati
O ja vast Marg! Die houdt (gek he dat ik nog steeds in de tegenwoordige tijd over hem spreek terwijl hij al bijna 6 jaar er niet meer is?) niet van die poespas! Dus het verbaasde me ook niks. Ik denk dat in een andere setting het wel gelukt was. Ergens. Maar goed, tekenen te over!
Fajah, de 'goeie' vragen er doorgaans ook niks voor, maar Derek moet ook ergens van leven hè. En wat dacht je dat RTL zelf opstrijkt? Of zo'n zaal? De man van een vriendin van me kan als je t m vraagt van een afstand (als hij een foto heeft) energie geven, pijn wegnemen, bv. Hoe hij t doet weet ik niet, maar het werkt. Mijn moeder heeft lichte dystrofie aan haar voet, hij heeft haar behandeld en het was veel minder! Hij hoefde er niks voor, dus ik heb maar een boekenbon gestuurd omdat hij van lezen houdt. Ja, moet toch wat. Hij was er wel erg blij mee!
En wij ook met de hulp.Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op dinsdag 30 juni 2009 10:24fajah
Hoi Kati!
Weet niet of alleen de "goeie" het voor niets doen, denk dat als je het aan de lopende band kan zeg maar en er je beroep van maakt, - net als Derek volgens mij? - dan is het vrij normaal vind ik om er dan mee te verdienen, en dan een normaal bedrag er voor vragen, bijv als ik zou werken zou ik ongeveer bruto zoveel verdienen dus ik vraag zoveel p.u. Of het bedrag wat je verdiende bij je baas bijv.
Veel maken er een poppenkast van en vragen heel veel geld en die hebben het vaak keidruk want nog steeds denken mensen dat zelfs helderziendheid, energieën kunnen zien dankzij een ontwikkeld deel van de hersenen, duur moet zijn wil het goed zijn, dus die man/vr zal wel heel goed zijn want hij heeft het druk en kost 100 euries of zo p.u, zoiets dus.
En bij Derek en wat hij doet dat lijkt me zoooooo vermoeiend hij mag er best goed aan verdienen. Een to voetballer wordt toch ook - soms tegen belachelijk aan - beloond....... Maar ze geven entertainment aan mensen, net zoals vroeger bij de gladiatoren bijv.
ga snel verder!!
Hugsss Fajah
Blijf niet hangen in het verleden, droom niet van de toekomst, maar concentreer je geest op het huidige moment. -BOEDDHA
Dit onderwerp heeft 8 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 30-06-2009 10:24.
Kati: Derek Ogilvie II