- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 24 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2009 20:47.
Merel - Gratis kledingadvies
- Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 08:30internetredactie
Plaats hier uw reactie voor Merel - Gratis kledingadvies - Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 09:51mariaw
Je maakt me nieuwsgierig want als ik het een beetje goed heb verschillen wij niet veel van maat. Ik ben wel benieuwd wat je nu dat beter zou staan. Juist wel een V hals of juist niet, een wijd uitlopende broek of juist niet etc etc.
Ik heb altijd met heel veel plezier naar What not to wear op de BBC gekeken. Triny and Susanna zijn de 2 dames die tamelijk bruut een dame confronteren met haar kledingstijl. De dames worden opgegeven en krijgen naast deze confrantatie ook een op de maat gegeven advies. Alle dames die ik heb gezien waren verschillend van bouw. Van cup F tot hardlopersfiguur, van lang tot kort. Daarna kregen ze 2000 pond en werden met dat advies en het geld de winkel ingestuurd om volgens de nieuwe richtlijnen een nieuwe garderobe aan te schaffen.
O ja dat vergeet ik nog te vertellen, T&S nemen dus ook je hele gardarobe onder handen en pleuren rigoreus alles weg wat niet bij je bouw hoort.
Heel heel vermakelijk en goed en liefdevol programma waarin je gewone vrouwen tevoorschijn zag komen als echte "lookers". Echt allemaal stuk voor stuk. - Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 12:25Merel Roze
Ha mariaw! Ik lees net nog elders dat je laatst een puberjurkje aanhad haha! (ik dacht even dat de reactie onder het verkeerd stukje stond).
Trinny and Susanne, geweldig! Briljant, op een erg leuke, charmante en toch keiharde manier leren wat je wel en niet moet dragen. Super programma. Van mijn uitgever (waar ook hun boeken bij uitgegeven zijn) heb ik twee van hun boeken gekregen. Erg fijn. Alleen dan mis ik toch de echt op maat geschreven adviezen.
Volgens het advies staat bij mij een A-lijn altijd goed (dit zeggen Trinny and Susanne overigens ook). Dus een jurk of rok, die strak op de taille zit en recht uitloopt. Broeken zijn sowieso lastig. Maar noodzakelijk. En ja, een V-hals, wordt mij geadviseerd. Maar er werd mij ook een driekwartbroek geadviseerd waarvan ik me afvroeg of... enzo. - Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 12:40mariaw
O meen je dat nou een 3/4 broek?????
Die vind ik persoonlijk zo fout en een niet leuke mode. Daar zie ik (maar dat zal echt aan mij liggen) altijd vrouwen in lopen van rond de 50 en ouder die (in mijn ogendan) nog vlot willen overkomen. (ik wil niemand beledigen maar smaken verschillen nu eenmaal) Ik heb ook met mijn (onze) lengte altijd het gevole dat die dingen bij mijnn knieen zitten en de rest van de vrouwen heeft het idd op 3/4. met lengte maar 34 ziet alles er toch net anders uit.
Hoezo zijn broeken moeilijk dan voor jou? Die lengtematen zijn er steeds meer ik heb echt geen klagen meer moet ik zeggen.
Ja dat jurkje van mij ha ha ha ha. Gister bij Femke. Ik heb m vandaag weer aan maar dan met een spijkerbroek eronder ipv een legging. Het heeft zo'n lengte dat allebei kan. Ik moest ook zo lachen om mijn zoon. - Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 13:33margVorig jaar heb ik echt heel weinig gekocht, mijn man trouwens ook! Dat willen we dit jaat ook zo houden...als we op het einde van het jaar verhuizen kopen we een grote mooie kast, en dan mag er weer eens wat in komen wat we mooi vinden, lekker zit, maar vooral wat goed past!
Dat kleding advies vind ik vaak niet zo geweldig! Ze maken als het ware een heel ander persoon van je (TV)!
Als ze het voor me zouden betalen oke...maar ik kies liever zelf, en niet iedereen hoeft mooi te vinden wat ik draag! - Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 14:54geertjeF
Ik ben dol op kleding, maar dan wel klassiek en niet te freak! En ik heb geen kasten vol, maar wel dingen die ik al zeker meer dan tien jaar heb. Duur spul om mee te beginnen, maar uiteindelijk combineer ik het met af en toe een nieuw kledingstuk en ziet het er weer modieus en bij de tijd uit. Het leuke van de mode is dat het steeds weer terug komt. Sommige kledingstukken draag ik een jaar of twee drie niet, leg het dan in Cedarwood balletjes, tegen de motten en berg het opgerold op met vloei papier. Zo krijg je ook geen kreukels en vouwen. En voila opeens is die maxi rok weer helemaal in.Ik zie verschrikkelijk veel vrouwen rondlopen waar ik op af zou willen stappen en advies zou willen geven. Want wat mij zo verbaasd is dat er veel geld wordt uitgegeven aan kleding die voor geen meter past of te jong of te oud oogt. De allereerste raad van mij is om goede en passende beha\'s en onderbroekjes te kopen. Heb je een buikje, koop dan geen lage slipjes, dat accentueerd het probleem alleen maar en doet kleding niet mooi vallen. Koop ook geen laag getailleerde broeken, een hoge taille maakt slanker. Ben je van boven vol in de buste, draag dan geen drukke desins en andersom. Investeer in een capsule garderobbe, dus kleding in neutrale kleur, zoals zwart, wit, beige, donkerblauw, chocobruin en donkergroen met bijpassende schoenen en tassen. Hier kun je dan per seizoen een nieuwe trend bij aanpassen. En die driekwart broeken, nee absoluut niet!! maar wel een mooie capri broek die net boven de enkel valt met hoge taille ala Audrey Heburn met platte ballet schoentjes. Nou ik kan nog wel een paar uur doorgaan!!!!. En vergeet de accenten niet, riemen, sjaaltjes, hoeden, sieraden, make-up, kapsel. En de uitverkoop is bij uitstek de tijd om wat betere kwaliteit kleding met korting te kopen, zelfs al kun je het pas de volgende winter/zomer aan, het is het het geld absoluut waard.
En ook, draag kleding (en make-up, parfum) die bij de situatie past, ga je naar een bruiloft, geen spijkergoed, een dinee in een deftig restaurant, vestig de aandacht op het topje, make-up en kapsel, de rest zit onder tafel, en spuit jezelf niet onder in een zwaar parfum , dat kan ontzettend storen tijdens het eten...vragen of ideen nodig?....schroom niet...Love is not a feeling it is a way of life. - Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 15:42Merel Roze
Ja, mariaw, ik had precies dezelfde reactie op de 3/4 broek als jij! Zijn we het weer eens he. :-) Tis ook mijn smaak niet.
Qua broeken is het bij mij altijd moeilijk om een pasvorm te vinden die een beetje recht doet aan mijn figuur. Gelukkig is de lengtemaat inderdaad wel verbeterd - jij had vast toen je puber was nog veel meer problemen dan ik. Voor mij was het ook niet eenvoudig om een goede lengte te vinden maar nog eerder in de eeuw (haha) al helemaal niet lijkt me. Maar een Levi's 501, in mijn tijd zeer hip, kon ik echt niet aan. Te brede heupen en te smalle taille.
Ik moet op die site nog even kijken welke broeken ze nog meer aanraden. Ik zoek nog altijd een echt mooie spijkerbroek.
Trouwens, die nieuwe mode met de taillebroek die weer terug is... daar ben ik blij mee! Jij ook? - Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 15:44Merel Roze
ha marg, goed gezegd hoor - niet iedereen vindt hetzelfde mooi en dat maakt het ook zo lastig om iemand te vinden die er verstand van heeft én die jouw smaak begrijpt. Ik vind kleding op tv vaak te ordinair. Maar de dames over wie mariaw het heeft (Trinny and Susanna) zijn geweldig!
Verhuizen is trouwens een perfect moment om je halve kledingkast naar de container van Humana te brengen. Heerlijk! Halve kast meer ruimte. :-) - Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 15:51Merel Roze
Wat leuk, GeertjeF, ik zit echt met een grote glimlach jouw reactie te lezen!
Ik denk dat je heel erg gelijk hebt dat je een soort basis moet hebben waar je best wat geld aan kunt uitgeven. Als je dat geld hebt tenminste, maar dat heb ik nu wel ervoor over. Die basis mist bij mij. Ik kan jaloers kijken naar mensen die bepaalde setjes hebben: dus een outfit in z'n totaal kopen. Dan heb je in ieder geval 1 set waar je goed mee voor de dag kunt komen en daarmee kun je dan prima nieuwe dingen combineren. Ik heb zoiets dus niet. Wel heb ik een leuk winkeltje ontdekt ergens in een gehucht, grappig genoeg, waar ik wel eens kom. Daar staat een dame die me echt kleding heeft verkocht die ik nooit uit mezelf zou hebben gepast. Als ik die kleding aan heb, krijg ik altijd complimenten. Laatst ben ik erheen gereden, was zij er niet. Balen! Ha!
Jij hebt het over een capribroek, met ballerina's. Met die capribroek ben ik het wel eens, zeker als ik Audrey Hepburn voor me zie - weer helemaal hip. Ik vind ballerina's mij alleen heel slecht staan. Zo'n randje enkel en dan zo plat. Ik ben lang van mezelf maar vind dat ik onder een vrij strakke broek toch echt iets met een hak moet dragen. Zou je niet denken? - Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 19:15geertjeF
Als je geen platte hak wilt bij de capri, ga dan voor een kittenhiel muiltje, staat er ook heel leuk bij, maar een hoge hak pump klopt weer niet.
Nog iets dat mensen vergeten. Wanneer je naar jezelf kijkt zie jij alleen maar die brede heupen, het buikje, de brede schouders, daar ligt je concentratie omdat je dat een min punt bij jezelf vind, een ander daarintegen kijkt naar jouw geheel en niet ieder deel apart zoals je dat zelf doet. Kijk ook altijd in een volle lengte spiegel, dan zie je ook het hele plaatje en niet maar een onderdeel daarvan. Trek je ook niet teveel van de spiegels en verlichting in pashokjes aan, dat stoort heel erg, vooral omdat het pashokje klein is en niets doet voor je. Stap er altijd uit om jezelf in een winkel spiegel te bekijken, dat geeft een veel realistischer beeld. En wees eens blij met je lijf, dat is jouw lijf en als je het zo voordelig mogelijk kleed doe je het alleen maar eer aan!.Love is not a feeling it is a way of life. - Geplaatst op donderdag 26 maart 2009 20:28indira
Leuke site, ik wil alleen wel even opmerken dat je een onjuiste link hebt gegeven, dit zou wel de goede moeten zijn: 2style4you.com
De tips die voor mij gegeven worden komen aardig overeen met datgene wat ik al wist. Maar ze bieden geen oplossing voor mijn buste die veel te groot is in verhouding tot de rest van mijn lichaam en waardoor ik vaak 1 tot 2 maten meer moet nemen voor bijv. een blouse of jasje. Daardoor past het in de schouders en taille nooit mooi en ziet het er dus ook gewoon niet uit, wat me vreselijk stoort.
Verder heb ik de laatste paar jaren maar erg weinig gekocht, omdat ik me niet meer zo kan vinden in het huidige modebeeld. Een beetje zoekende naar een andere stijl denk ik, maar dat zal wel iets met leeftijd te maken hebben! - Geplaatst op vrijdag 27 maart 2009 08:00Merel Roze
Een kittenhiel muiltje, GeertjeF? Ben ik de enige die hier nog nooit van gehoord heeft? Is dat zo'n schoentje met een piepklein hakje dat de afgelopen jaren hip is?
En ja, ik ben ook blij dat mijn lijf gezond is. Zal wel in gedachten houden wat je zegt: dat de rest naar het grote geheel kijkt en niet naar elk lichaamsdeel apart. En zeker niet alleen naar de minpunten die ik dan zie.
Je had het trouwens eerder over goede onderkleding. Hoe kan het toch dat zoveel vrouwen hun werkelijke bh-maat niet weten? - Geplaatst op vrijdag 27 maart 2009 08:05Merel Roze
Hoi indira! Wat stom dat ik de verkeerde url genoemd heb, mijn fout. Ik heb het al even doorgegeven aan de redactie dus dat wordt hersteld.
Een grote buste ten opzichte van de rest van je lichaam is een vervelend probleem. Je krijgt bloesjes niet dicht, terwijl ze rond je taille veel te los zitten. Ik weet zelf ook niet precies wat je daar het beste aan kunt doen. Een vriendin van mij heeft er ook last van - zij draagt gewoon nooit bloesjes. Maar dan word je teruggeworpen op lange mouwenshirt en die kleden lang niet altijd mooi af. Resultaat is vooral dat mensen denken dat ze dik is, terwijl dat absoluut niet zo is. Heb jij daar ook last van? - Geplaatst op vrijdag 27 maart 2009 11:43geertjeF
Ja inderdaad Merel, dat is de kittenhiel, zo'n klein hakje, wat trouwens ook wel werkt bij de capri zijn sandaaltjes met hakjes, als je een muiltje te ongemakkelijk vind en espadrilles met een sleehakje staan ook mooi. Zie ik denk met je mee....
Een pump met hak is vreselijk jaren 70 en Grease style...
De reden waarom veel vrouwen de juiste beha niet dragen is omdat ze zichzelf nooit laten meten, simpel zat. Ik ben van de week weer wat beha's gaan kopen en me opnieuwe laten meten, ik ben vanwege de overgang lichamelijk aan het veranderen, en ben wat afgevallen. Ben van een D cup naar een C cup gegaan. Als ik me niet had laten meten dan had ik een foute Beha gekocht. Dat meten kost een paar sekonden. Veel vrouwen voelen zich ongemakkleijk als ze door een vreemde naakt worden gezien, laat mij je verzekeren dat de vrouwen die dit werk doen daar helemaal geen last van hebben hoor, die hebben al duizenden naakte vrouwen gezien...
En Indira, een vriendin van mij heeft hetzelfde probleem als jij en die heeft een naaister gevonden die voor een schappelijke prijs of bloesjes en jasjes voor haar op maat maakt of spul dat ze koopt inneemt. Vrouwen met een grotere buste hebben vaak een hele smalle taille, accentueer dit met een brede riem en je ziet er meteen heel anders uit...sukses.Love is not a feeling it is a way of life. - Geplaatst op vrijdag 27 maart 2009 13:24hermienstok
Ik heb al gekeken en dat ga ik zeker doen, maar eerst die centimeter opzoeken. De weegschaal laat ik voor wat het is, daar heb ik ruzie mee. Krijg ik dan wel advies of moet ik gewoon maar een schatting maken. Natuurlijk gaat het om ons innerlijk, Merel, maar ons eigen oog wil toch ook wel wat leuks zien, als we in de spiegel kijken? Bovendien, nu met al die vrolijke kleurtjes in de winkel. Dat is vast goed voor mijn humeur. En die mooie jurk hangt vast nog wel ergens anders of je vindt een nog mooiere. Ik ga overigens niet in dat gat springen. Af en toe winkelen vind ik heerlijk, maar ik ga niet lopen sjouwen voor een ander. - Geplaatst op vrijdag 27 maart 2009 16:30luz
Oei Merel, ik vrees dat ik hier bij de vrouwen erg uit de toon val! Kleding kopen en winkelen zijn nou niet direct de grootste hobbies in ons gezin. Mijn optiek in elke winkel is meer van: hoe kom ik er zo snel mogelijk weer uit? Mijn man en zoons dragen hun kleren totdat ze totaal versleten zijn en ikzelf heb sinds een goed jaar een kledingmerk in Duitsland ontdekt dat bij mijn maat, smaak en budget past. Ik zit gelukkig vrij regelmatig in Duitsland vanwege ons werk, indien nodig, zoek ik dan even op internet in die buurt naar een winkel met dat merk. Daardoor heb ik nu voor het eerst van mijn leven in het begin van deze winter eens wat meer kleren gekocht. In die winkels zijn meestal fijne verkoopsters, die je op verzoek adviseren maar niet meteen op je nek springen, plus fatsoenlijke pashokken en behoorlijke verlichting. Maar toch met het advies er vooral mee naar buiten te lopen om bij daglicht de kleur beter te kunnen zien. Op die manier was ik binnen een kwartier aangekleed en vind het nu niet meer zo'n corvee. Bij dit merk pas vrijwel alles onderling qua kleur en stijl goed bij elkaar, je hebt vrij weinig nodig om er toch steeds anders uit te zien en dat heeft me enigszins over de streep getrokken. Heerlijk hoor, voor de eerstkomende jaren ben ik dus klaar. Susanna en Trinny zijn hier ook op tv te zien via BBC Prime. Leuk om naar te kijken, dat wel, maar ik ben er persoonlijk niet zo weg van en zie mezelf echt niet aantrekken wat zij ervan vinden dat ik moet dragen, tenslotte moet ik me er prettig in voelen, hoor. Zodoende zal ik me ook niet graag overgeven aan het soort stylistes waar jij het over hebt, die voor mij mijn spullen misschien dan ook wel zullen gaan kopen. Ik word al meer dan voldoende geirriteerd als mijn eigen man mij adviseert en met duizend dingen komt aandragen in het pashok, dus die laat ik ook ergens achter als ik in DL eens mijn merkwinkel denk te moeten gaan bezoeken. Ikzelf pas hooguit 3 ŕ 4 dingen en dan verklaar ik het weer maanden voor gezien. Allemaal niet erg vrouwelijk, hč? Mijn vriendinnen hebben het allang opgegeven om mij mee te vragen op een dagje shoppen in een grote stad zoals Bern of Genčve, ik loop alleen maar in de weg, haha. Mijn lievelingsstuk is een spijkerboek van 3 tientjes van Vögele, die een filiaal in een klein winkelcentrum op 2 km afstand van ons huis hebben. Als die totaal versleten is, neem ik hem mee terug en vraag om precies dezelfde. Tot nu toe is dat nog steeds gelukt en sta ik binnen 5 minuten weer buiten, reuze handig. Ik denk voorlopig liever nog even niet aan het moment dat het model gaat veranderen, want ooit gaat dat dus gebeuren, oef! - Geplaatst op vrijdag 27 maart 2009 20:07indira
@ Merel, nee mensen vinden mij over het algemeen niet dik, integendeel zelfs, alhoewel er rond mijn middel helaas wel langzaamaan iets meer blijft hangen dan ik zou willen. Ik denk ook dat ik het probleem vooral zelf het meeste zie, waardoor ik dus heel veel niet leuk vind staan. Maar cupmaat F bij een confectiemaat 38, smalle schouders en heupen, dat is echt niks. En nee, altijd t-shirtjes aan vind ik niet leuk, temeer omdat de voorgevel daardoor helemaal zo opvalt. En daarbij, na een paar weken dragen krijg je er echt "knieën" in zal ik maar zeggen, hahaha!!
@GeertjeF, wat betreft het veranderen of maken van kleding, daar ben ik zelf toevallig ook goed in. Maar op een bepaald moment baal je ervan dat je elk kledingstuk moet gaan veranderen en daarbij laat mijn gezondheid het al langere tijd niet meer toe om veel zelf achter de naaimachine te zitten helaas.
Toevallig heb ik vandaag wel weer eens twee leuke broeken gekocht die me heel goed zitten en een mouwloos vest, van boven wat losjes vallend en vanaf de taille een strakkere boord - van waar ook de knoopjes beginnen - tot op de heupen. Perfect model voor mij dus!indira wijzigde dit bericht op 27-03-2009 20:11 met 3% - Geplaatst op zaterdag 28 maart 2009 08:08barbara 2style4you
@Merel: bedankt voor de blog die je over 2style4you hebt geplaatst. Echt heel erg leuk geschreven! Ik baal er van dat de kledingstukken die je wilde kopen, net in jouw maat waren uitverkocht. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Wij wilden juist iets ontwikkelen waarbij dit niet voorkomt (word hier zelf altijd zeer chago van). En dat zou ons ook zeker zijn gelukt zijn als alle retailers optimaal meewerken... Maar helaas, zij lijken nog onvoldoende te begrijpen hoe frustrerend het is! We zijn er in ieder geval heel hard mee bezig om ze allemaal te overtuigen ons deze gegevens up-to-date aan te leveren. Dus ik hoop dat dit systeem binnenkort wel goed werkt!
@Indira: een grote buste is inderdaad iets waar de kledingindustrie schandalig slecht op inspeelt! In de USA zijn er al wel een aantal retailers die een speciaal aanbod hebben maar het is helaas nog niet mogelijk om deze kleding in NL te kopen. Wij houden het in ieder geval nauwlettend in de gaten! Ik kan me goed voorstellen dat je het beu bent om altijd kleding te vermaken. - Geplaatst op zaterdag 28 maart 2009 10:59Merel Roze
Leuk, GeertjeF, je tips! Ik heb pumps altijd al niks gevonden (en dan met een legging met van die elastieken aan de onderkant die in de pump verdwijnen ieks). Espadrilles met sleehak wel, vind ik leuk. En die sandaaltjes ook - die lopen bovendien ook nog best lekker met zo'n klein hakje.
Ik zal binnenkort (echt) eens een goede lingeriezaak in stappen en me laten meten. Je moet er 33 voor worden, maar ik ben er klaar voor, haha! :-) - Geplaatst op zaterdag 28 maart 2009 11:02Merel Roze
Haha, hermien! "Ik ga niet slopen sjouwen voor een ander" :-) Spring maar niet in dat gat dan - maar ik weet zeker dat er wel een gat is, om in te springen. Ik zou je gewicht gewoon even gokken, en dan niet al te bescheiden zijn, gewoon omdat je een betrouwbare uitslag wil hebben (ik hoop dat de gegevens niet openbaar gemaakt worden haha). En die centimeter moest ik ook even zoeken, gelukkig had ik gewoon zo'n ouderwets rol. :-) - Geplaatst op zaterdag 28 maart 2009 11:09Merel Roze
Luz, het klinkt uitermate praktisch! en dit "In die winkels zijn meestal fijne verkoopsters, die je op verzoek adviseren maar niet meteen op je nek springen, plus fatsoenlijke pashokken en behoorlijke verlichting" wil ik ook. Ik vind het in Amsterdam moeilijker om te winkelen dan in de rest van NL. In A'dam zijn de verkoopsters arrogant, ongeďnteresseerd of lui, naar mijn mening dan he, er zullen wel veel uitzonderingen zijn. Ik winkel nu redelijk vaak online, bij een winkel die vaak kleding heeft die ik leuk vind en die past en die een goede terugbrengregeling hebben. Ze hebben heel vaak uitverkoop, ha! Maar ik geniet er toch ook wel echt van om naar de stad te gaan. Vroeger ging ik met een stel vriendinnen naar Haarlem om te winkelen en dan kocht ik meteen vier dingen. maar dat heb ik al jaren niet meer gedaan... - Geplaatst op zaterdag 28 maart 2009 11:13Merel Roze
Hoi barbara, leuk dat je reageert. Mag ik dan meteen nog een tip geven, die waarschijnlijk onmogelijk uit te voeren valt? Ik had 5 kledingstukken verzameld. Toen bleek dat het 5 kledingstukken uit 5 verschillende winkels waren, bleek dat ik me ook 5x moest registreren bij die winkels. Daar had ik helemaal geen zin in. De conversie kan dus beter door óf de merken bij de foto's te zetten in het overzicht óf door mij te laten betalen via jullie. Dat laatste is waaschijnlijk onmogelijk, maar hoe handig en fijn zou het zijn dat ik me alleen bij jullie hoef in te schrijven, ik niet eens merk dat ik kleding kies uit verschillende winkels en in 1x alles kan afrekenen? :-) - Geplaatst op dinsdag 31 maart 2009 09:43MichelMJDit is dan wel een gratis kleding advies, maar je moet wel je naam en email ingeven anders krijg je dat advies niet
Dus ze zullen die gegevens gaan gebruiken om je mailtjes te sturen, waar ik weer niet op zit te wachten. Jammer. - Geplaatst op dinsdag 31 maart 2009 20:30barbara 2style4you
@MichelMJ, je kunt je gerust aanmelden hoor want we zullen je niet gaan stalken. We hebben zelf namelijk ook een ongelofelijke hekel aan van die ongevraagde (spam)mails.
@Merel: bedankt voor je tip. Het is nu helaas nog niet mogelijk maar misschien over een tijdje wel... Hoop het! Ik houd je op de hoogte!barbara 2style4you wijzigde dit bericht op 31-03-2009 20:37 met 34% - Geplaatst op woensdag 01 april 2009 20:47Merel Roze
Hoi MichelMJ, als je bang bent dat mensen je e-mailadres gaan gebruiken voor commerciële doeleinden zou ik voor dit soort dingen gewoon een ander e-mailadres aanmaken, bij gmail bijvoorbeeld.
Dit onderwerp heeft 24 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2009 20:47.
Merel - Gratis kledingadvies