Prikbord

Lotgenoten

1. LIDAMEIJER
    Afbeelding van LIDAMEIJER

Graag wil ik in contact komen met dames die in hun kindertijd in de vakantiekolonie in Boxtel, n.brabant ,hebben gezeten.Wie kan zich nog iets herinneren van deze tijd?
    Mw. Meijer.

2. MissKimmie
    Afbeelding van MissKimmie

Oproep: Kunstenares zoekt POF vrouwen

Ik ben Kim, 28 jaar en weet sinds kort (maart 2011) dat ik in de vervroegde overgang ben. Ik kan dus geen kinderen meer krijgen. Ze noemen vrouwen in de vervroegde overgang ook wel POF vrouwen.

Moeilijke en pijnlijke situaties in mijn leven verwerk ik door er een kunstproject van te maken. Ik negeer het taboe innerlijke strijd zichtbaar te maken voor de buitenwereld, hoe moeilijk dat voor mij ook kan zijn. Zo fotografeerde ik mijzelf de maanden na het verbreken van een relatie van 5 jaar (tot het moment daar was dat ik 'er overheen was'). En zo fotografeerde ik het laatste levensjaar van mijn overgrootmoeder door haar regelmatig te portretteren (tot in haar kist).

Mijn volgende kunstproject is een begrijpelijk gevolg: Project POF. Voor dit project ben ik op zoek naar vrouwen in hetzelfde schuitje: vrouwen die op jonge leeftijd in de overgang zijn geraakt. Door met deze vrouwen in contact te komen wil ik het bestaan en de worsteling/verwerking van de POF vrouw in beeld brengen.
    Indien gewenst kun je ook anoniem deelnemen aan mijn project, maar mijn doel is het juist zichtbaar maken van de voor velen onbekende situatie.

Ben of ken jij een POF vrouw? Of ben je gewoon nieuwsgierig naar meer informatie over dit project? Mail dan naar kimpattiruhu@xs4all.nl

Kim Pattiruhu
    www.kimpattiruhu.nl

3. tanteriet
    Afbeelding van tanteriet

Heeft iemand een herseninfarct gekregen en zijn daardoor de zenuwbanen in linker- of rechterkant van uw arm beschadigd? Wilt u dan reageren a.u.b. Reactie: j.bloem@hccnet.nl.

4. karin38
    Afbeelding van karin38

Ik ben op zoek naar mensen, van welk geloof of afkomst dan ook, die moeite hebben met het verlies van een dierbaar iemand.
    Ik zelf heb amper 7 maanden geleden mijn vader na een kort ziekbed verloren en mis hem nog steeds heel erg. Ook mijn moeder, die 5 jaar geleden is overleden, mis ik nog heel erg.
    Wie wil zijn of haar ervaringen met mij delen, om elkaar te steunen om dit verlies te kunnen verwerken. Wat je hebt gedaan of nog steeds doet om dit aan te kunnen. Om samen sterker te staan hierin.
    Om je verhaal te delen met anderen. Om een luisterend oor te bieden. Mail me, dan zal ik mijn verhaal met je delen en elkaar te helpen.

5. Melle1
    Afbeelding van Melle1

WEDUWEN EN WEDUWNAARS VAN NEDERLAND.

Vanaf 1997 ben ik weduwe en heb tijdens mijn "alleen" zijn me ook heel alleen gevoelt. Om deze reden is er een actieve vriendengroep gestart in 2005 alleen voor weduwen en weduwnaars van 45 + tot 65 jaar zonder Winstoogmerk.

Iedere laatste zondag van de maand wordt er ergens in Nederland een uitstapje geregeld. Deze uitstapjes zijn zeer divers en verschillend. Dit kan zijn van fietsen, wandelen, stadswandeling, maar ook een schilder- en/of kookworkshop, of op bezoek bij een Imker.We maken er altijd met zijn allen een leuke en gezellige dag van.

In oktober is er weer een Najaarsweekend. We gaan naar de omgeving van Deventer waar we een Landgoederenarrangement geboekt hebben. Deze keer gaan er 25 deelnemers mee. Wilt u meer weten over de Ontmoetingsgroep Melle bezoek de site dan eens. Ook hier zijn foto's te zien van de maandelijkse uitstapjes en de weekenden die in het verleden georganiseerd zijn.
    Als het u aanspreekt dan bent ook U van harte welkom.
    zie: www.ontmoetingsgroepmelle.nl

Groet van Melle

6. lizziehasfaithlovehope
    Afbeelding van lizziehasfaithlovehope

Hoi ik ben Lizzie en ben op zoek naar iemand die borderline heeft omdat dit ook bij mij geconstateerd is, of iemand die weleens misbruikt is(ik weet me geen raad:() of iemand dieeen abortus met tegenzin MOEST doen?

7. Mije
    Afbeelding van Mije

Graag kom ik, in verband met een schoolonderzoek, in contact met stellen bij wie onvruchtbaarheid is geconstateerd. Ik doe onderzoek naar de verwerking ervan. Ik snap dat u graag meer informatie wilt hebben, mail mij hiervoor op: 111697@driestarcollege.nl

Bij voorbaat hartelijk dank!

8. femkefootsteps
    Afbeelding van femkefootsteps

Ik ben een jonge vrouw van 39 jaar (positief ingesteld) en kan door neurologische (rug)klachten al 9 maanden niet zitten en maar heel kort lopen en staan. Ik leef dus in en om het huis en dat vind ik erg lastig. Het is bijna niet mogelijk om op stap te gaan want er is geen winkel/restaurant/lokatie ingesteld op mensen die niet kunnen zitten. Is er iemand die dit herkent en eventueel tips en adviezen heeft hoe hier mee om te gaan?? Alvast dank voor je reactie.

9. fitness
    Afbeelding van fitness

Hallo,
    Het is misschien raar dat ik (een man ) hier een oproepje plaats om met lotgenoten in contact te komen. Ik zou graag met mensne in contact willen komen die net als ik verkeerde keuzes hebben gemaakt in hun leven. Ik heb 3 jaar geleden de keuze gemaakt die mijn hele leven veranderde. heb toen der tijd gekozen voor mijn toen malige vriendin en har kinderen, wetende dat haar familie gewelddadig was tegenover anderen. Wie heeft ook een verkeerde beslissign genomen in haar leven. Hopende snel iets van jullie te horen.
    Met vriendelijke groet Simon Benjamins Leliestraat 7 7906 PB Hoogeveen Nederland

10. evaprofiel
    Afbeelding van evaprofiel

WIL IEMAND HELPEN !! VUL ALTUBLIEFT DEZE ENQUETE IN http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=87410
    voor mijn PROFIELWERKSTUK VAN SCHOOL. Het duurt maar 5 MINUTEN.
    Het gaat over veranderingen in de Nederlandse taal. Kunnen we voorspellen welke nieuwe woorden er jaarlijks bijkomen?
    Doe mee en voorspel het Woord van het jaar 2011.
    U ZOU MIJ ER EEN ENORM GROOT PLEZIER MEE DOEN !!
    Bij voorbaat hartelijke dank, Eva
    Ik vraag het iedereen, maar ik krijg heel weinig reacties.
    HET IS NODIG VOOR MIJN EXAMEN !!

11. heksje40
    Afbeelding van heksje40

Hallo! Ik ben op zoek naar vrouwen van mijn leeftijd (45) die net als ik aan het afvallen zijn. Ik zit nu bij een gewichtsconsulente en ben al 17 kilo kwijt! Maar er moet nog meer af. Misschien kunnen we elkaar af en toe oppeppen en een hart onder de riem steken als we het moeilijk hebben?
    Groetjes, Soledad

12. DesireeSchrijft
    Afbeelding van DesireeSchrijft

Ben jij ook slechthorend?
    Heb jij daarnaast ook een chronische kwaal/ziekte, waardoor je snel moe bent?
    Je bent eraan gewend en laat je niet klein krijgen, doet zoveel mogelijk wat je nog kunt of wilt, maar zou het ook een keer leuk vinden om contact te hebben met lotgenoten van rond de 40 jaar die weten wat je bedoeld.

13. JobM
    Afbeelding van JobM

Nieuw televisieprogramma zoekt kandidaten

Ik moet je wat vertellen: Ik ben weer verliefd…

Televisieproducent I Care Producties in Amsterdam, bekend van programma's als Vinger aan de Pols, Kinderziekenhuis, Liefde op het tweede gezicht en Sta op tegen kanker, is momenteel bezig met een programma over mensen die opnieuw verliefd zijn geworden nadat hun partner is overleden en dat nog niet bekend hebben gemaakt aan hun kinderen, familie en vrienden.

Een mooi leven met een nieuwe partner is iedereen gegund maar weduwen en weduwnaars ondervinden toch heel vaak tegenwerking. I Care Producties is nu op zoek naar mensen die in een dergelijke situatie zitten en daarover willen praten. Het idee is dat wij de hoofdpersoon helpen bij het introduceren van de nieuwe liefde bij familie en vrienden.

Herkent u zich in het bovenstaande of kent u iemand die hiermee worstelt en wilt u meer weten? Bel dan voor meer informatie naar I Care Producties op een van de volgende telefoonnummers: 020-4939404 of 020-4939480 (bereikbaar tijdens kantooruren). Mailen kan ook: Eva.vangelderen@icaremail.nl of Job.mastenbroek@icaremail.nl

Uiteraard zullen wij alle reacties zorgvuldig en discreet behandelen.

Job Mastenbroek
    Eindredacteur I Care Producties

14. ingridenrick
    Afbeelding van ingridenrick

Aan het einde van een heftig jaar waarin wij na een strijd van 3 jaar tegen Alzheimer, mijn moeder helaas hebben moeten laten opnemen in een verpleeghuis zou ik graag in contact komen met moeders die in een vergelijkbare situatie zitten. Ik ben 40 jaar en een trotse moeder van 3 kleine kinderen ( 6,3 & 1 jaar ) Naast het feit dat ik mijn moeder ( en een hele lieve oma ) moet missen vind ik het soms zwaar om de zorg voor mijn gezin te combineren met de zorgen om beide ouders. Mijn vader is na 50 jaar huwelijk voor het eerst alleen en daarnaast ook enigszins beperkt in zijn doen en laten door een beroerte die hij 4 jaar geleden heeft gehad. Mijn moeder bezoek ik wekelijks maar dat is lang niet altijd makkelijk.....

15. hgvgirl
    Afbeelding van hgvgirl

Hallo

Ik ben op zoek naar mensen met borderline persoonlijkheidsstoornis en ook kinderen hebben!
    Ik vraag dit om samen ervaring uit tewisselen.

mvg hgvgirl

16. ZonderKinderen
    Afbeelding van ZonderKinderen

Dag, ik ben een boek aan het maken over mensen die om welke reden dan ook geen kinderen hebben (onvrijwillig kinderloos).
    En mensen die door omstandigheden geen oom, tante, opa of oma (zullen) zijn! Ik zoek naar mannen én vrouwen die mee willen werken aan mijn boek. Dat kan vanzelfsprekend ook anoniem!

Herkent u zichzelf of iemand in uw omgeving in 1 van deze situaties:

U weet zeker dat u geen kinderen zult krijgen en vindt dat jammer.
    De reden ervoor is bijv:
    • dat u geen relatie heeft
    • éen van beide partners geen kind wil
    • het krijgen van een kind erg moeilijk is (bijv. adoptie of donorouderschap, al dan niet bij homosexuele stellen)
    • dat het er niet van gekomen is (bijv. vanwege carriere)
    • het is niet echt bewust gegaan en nu is de 'tijd ‘voorbij'
    • besloten om de medische molen, om welke reden dan ook, niet in te gaan

Daarnaast ben ik dus ook op zoek naar zussen, broers, ouders en schoonouders die geen tante, oom, opa of oma (zullen) zijn.

Zie voor meer informatie mijn website of neem contact met mij op via zonderkinderen@gmail.com.

Dank u wel!!! Cassandra
    Website Zonder Kinderen

17. maltezertjes
    Afbeelding van maltezertjes

ik ben een omaatje van 63 jaar oud.
    en zoek lotgenootjes die net als ik atrosse hebben,
    om met elkaar ervaringen uit te wisselen.
    en ook rugpatienten die vaak een hernia hebben.
    groetjes van een omaatje.

18. aniky
    Afbeelding van aniky

We zijn op zoek naar mensen die een sleutelbeen hebben laten verwijderen. Wat zijn de gevolgen hiervan? Neemt de lange halsspier de taak van het sleutelbeen over? Kan het bot weer aangroeien als het botvlies wordt gespaard? Hangt de schouder af?
    Alle informatie is welkom

19. Lady54
    Afbeelding van Lady54

Ik zoek lotgenoten die net als ik op zoek zijn naar werk om hierover te praten en van gedachte te wisselen. Ik woon in de omgeving van 030.

20. Jossi
    Afbeelding van Jossi

Wie heeft er momenteel een zoon of dochter die aan het back packen is in Australie?

21. Margo77
    Afbeelding van Margo77

Ik ben Margo (34) en moeder van 3 jonge kindjes (2,4,6).
    Ik heb een geestelijk gehandicapte moeder en een geestelijk gehandicapt zusje. Nadat mijn vader 4 jaar geleden is overleden heb ik het gevoel helemaal niemand meer te hebben (terwijl ik dus nog een moeder en een zusje heb). Ik had een hele goede band met mijn vader en kon met hem over alles praten. Met mijn moeder heb ik geen contact meer sinds 2 jaar, met mijn zusje wel. Maar door haar handicap is ze meer mijn kind dan mijn zus. Telkens als ik lees of hoor over leuke moeder/dochter dingen of zussen dingen word ik stik jaloers. Ik zou zo graag een "familie" hebben en ook leuke dingen doen.

groetjes Margo

22. doon
    Afbeelding van doon

Hallo lezers,

Ik heb een neuropathie in mijn bekken en daardoor veel problemen zowel lichamelijk als geestelijk.
    Daarom ben ik op zoek naar mensen die hetzelfde hebben en samen met mij positief wil proberen te blijven, omdat ik het alleen niet kan.

Groetjes Doon

23. Rosalie3
    Afbeelding van Rosalie3

Lieve eiceldonor,

Na tien jaar diverse fertiliteitsbehandelingen te hebben ondergaan, is onze laatste kans op een klein wondertje om op zoek te gaan naar een eiceldonor. Ik heb namelijk verouderde eicellen. Kinderloosheid raakt je diep in de ziel en is een onbeschrijfelijk verdriet. Het is alsof je aan de zijlijn staat, de maatschappij is ingericht op het gezin. Hier wordt je dagelijks mee geconfronteerd en als ik weer zo'n klein hummeltje zie, huilt mijn hart.

Wij zijn een sportief en goed opgeleid stel en zijn op zoek naar een betrouwbare eiceldonor die onze hartwens wil vervullen.

Ben jij die engel of ken je iemand die ons zou willen helpen, mail ons dan voor informatie; fleur888@hotmail.nl

Een eiceldonor dient in Nederland tussen de 25 en 36 jaar te zijn, gezond en de eigen kinderwens al te hebben vervuld.

Ontzettend bedankt!

24. Cornelia1957
    Afbeelding van Cornelia1957

Ik ben op zoek naar persoonlijke ervaringen met een galblaas-verwijdering dmv laproscopie (gaatjes) Heeft iemand hier ervaring mee en wat is deze ervaring? Hoe lang ben je uit the running? Mag je inderdaad niet tillen na de operatie? en hoe lang dan wel niet? Ik pas op mijn kleindochters waarvan de jongste 9 kilo is en die til je dus nog wel eens. Ben heel benieuwd naar uw reactie.. Neli

25. zusje
    Afbeelding van zusje

Een aantal jaren geleden heb ik een oproep geplaatst over een kindertehuis.
    Stichting Gooische kindertehuizen in Hilversum.
    Het huis heette toen de Hoeksteen.
    De directrice heette mevrouw de Groot.
    Ik heb daar gezeten in het jaar 1959 tot 1960.
    Zijn er mensen die foto's daar van hebben een website daarvan.
    Of zijn er oud medewerkers die daar gewerkt hebben.