- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Prikbord
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 10:54joulesmode
Prachtige blouses bij Joulesmode.
Kijk snel op voor de gehele collectie polo's en blouses op:
www.joulesmode.nl - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 18:06ans leupen - te wiltik wil graag een workshop hapjes en amuses geven. mail me voor informatie leupe06@planet.nl
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 18:07ans leupen - te wiltik wil graag een workshop hapjes en amuses geven. mail me voor informatie. leupe056@planet.nl
- Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 21:35opagolfjeHallo allemaal,
We hebben nog een bed dat weg moet omdat wij geen caravan meer hebben en alles eruit moet.
Coloniaal ledikant met 2 lattenbodems en 2 matrassen, de maten zijn ledikant 1.60 bij 2.00 meter en 24 dikke matrassen.
Is 3 jaar gebruikt alleen in de vakantie's.
Tegen elk aannemelijk bod.
Grote gestreepte tas met stukken rundleer.
Grote tas met allerlei lappen stof om kleding te maken.
06-81222237
wdegans@xmsnet.nl - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 10:28Tweety1964
2 NS Dagkaarten dit weekend geldig.
Graag ruilen tegen DE punten of Rocksvijfjes. - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 10:34Tweety1964
3 IPL Behandelingen bij Salon Hairless voor bikinilijn of oksels of 1x IPLonderbenen
Graag ruilen tegen DE pnt of Bakkerij 't stoepje zegels,rocks vijfjes of Gouda Glorie zegels. - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 10:45Tweety1964
1 Intertoys cadeaubon twv 15,00 graag ruilen tegen een bol.com cadeaubon of 3 rocksvijfjes of gouda gloriezegels. - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 11:42backpackerAls U nog stickers of kaarten zoekt om Uw verameling compleet te maken, kan ik U misschien helpen.
Voetbalstickers, Superdieren, Het Huis Anubis en nog meer.
Een half volle boek is niet leuk. En als het in de papierbak belandt is het jammer.
Dan kunt U het beter weggeven.
U kunt er vast iemand blij mee maken.
Als U de nieuwe Muppet zegels niet zelf spaart, wil U ze dan voor mij aanpakken. Ik kan dan weer veel kinderen blij maken. - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 11:47Ineke13
Mondus Fotografie
Het adres voor:
• originele fotowenskaarten
(een deel van de opbrengst gaat naar KiKa)
• uitvergrotingen/fotoposters
• fotoreportages op locatie, zoals trouwreportages, portretten, familie/groepen, huisdieren
Meer informatie en voorbeelden van mijn werk kunt u vinden op:
www.mondusfotografie.nl
Graag tot ziens! - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 11:49Ineke13
Fotowenskaarten t.b.v. Stichting KiKa
Mondus Fotografie ondersteunt het belangrijke werk van KiKa (Kinderen Kankervrij) d.m.v. verkoop van fotowenskaarten. Helpt u mee? Koop een fotowenskaart en een deel van de opbrengst gaat naar Stichting KiKa, die zich inzet voor onderzoek naar genezing van kinderen met kanker.
De fotowenskaarten kunt u bestellen via de website en kosten ¤ 1,25 per stuk. Aanbieding: 10 kaarten + 1 gratis! Bij aankoop van 10 kaarten krijgt u een kaart naar keuze cadeau.
Bent u op zoek naar originele fotowenskaarten? En wilt u tevens een goed doel steunen? Neem dan eens een kijkje op: www.mondusfotografie.nl
De kaartencollectie is weer uitgebreid!
• Zeeuwse klederdracht
• Zeeuwse trekpaarden
• Dieren
• Bloemen
• Stadsgezichten
• Maritiem
• Condoleance
• Herfst
• Kerst
• Voorjaar
En nog veel meer…
Graag tot ziens!
Met vriendelijke groet,
Mondus Fotografie - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 10:41jolanda47gevraagd
koelkast met diepvries vak op korte termijn voor ongeveer 40 euro?
reageer naar jolanda_mertens@hotmail.com - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 12:23A van WeeghelUnox Boerenbontzegels
Ik heb 5 zegels liggen. Wie kan ik hier blij mee maken?
Evt. ruilen voor PLUS voetbalplaatjes.
Adrie
mijn mailadres is: adrie64@zonnet.nl - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 22:02pinklabelle
TIP:
Na een periode van ontzettend hard werken, is het nu dan zover: de nieuwe collectie is klaar en online!! Heel veel hippe vestjes (lange vesten, korte vestjes, wikkelvestjes), waanzinnige rokjes, aparte jurkjes en een origineel jaren `60 ontwerp positiejurkje.
Op de site www.pinklabelle.nl vind je unieke en originele kleding. Van ieder item is er maar eentje gemaakt. Lekker hip en eigenstijls en...ontzettend goed betaalbaar!
Een kijkje nemen is beslist de moeite waard. - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 12:48fijatja
te koop: metalen hondenbench 50 bij 70 cm, goed bod en je mag hem ophalen fija@meelbox.nl - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 01:06karin10
Ga jij binnenkort trouwen en kan je wel wat hulp gebruiken,Qua regelen en nieuwe creatieve ideen realiseren!
Maar vind je een dure gediplomeerde wedding planner te duur.........
bel of mail mij dan,ben een startende creatieve WEDDING PLANNER,met genoeg ervaring om van jou bruiloft de mooiste dag te maken!
karinkrazykat@gmail.com
0365245748 - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 19:31stubby
- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 09:24LiesbethjeValentijnsdag 2012... Verras jouw Allerliefste!
Yapok.nl Sieraden Veilig en Snel!
http://www.yapok.nl/ - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 10:21Bernarda
Wie o wie kan ik blij maken met mooie grote maten kleding in de dames maten 54 veelal zwart ...ik ben super veel afgevallen al 28kg.... en heb veel mooie kleding te koop 2e hands !
mail mij als je wat zoekt!
nardy20@msn.com
groetjes bernarda - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 14:25Lin1702
Je energiebalans en je focus verbeteren, leren ontspannen of herstellen na ziekte? Probeer eens Chi Neng Qigong (bewust bewegen).
Chi Neng Qigong is een Chinese bewegingsleer, goed voor lichaam en geest.
Elke maandagochtend 9.00 - 10.15 uur, maandagavond 19.15 - 20.30 uur en donderdagavond 19.15 - 20.30 uur geef ik les in Hengelo Ov. Een proefles kost EUR 5,00 per persoon. Iedereen is welkom, jong en oud. Kijk voor meer informatie op www.linspraktijk.nl en meld je aan.
Ik hoop je te mogen verwelkomen tijdens 1 van de lessen!
Warme groet,
Lin - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 14:38apsjeWil je de elfstedentocht 2012 schaatsen of meebeleven en zoek je nog een overnachtingsadres? In onze B&B nabij Heerenveen is nog ruimte.
¤ 27.50 ppp.n
0513551511-0640094800 - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 15:30andra1
Twee kaartjes voor het ABN AMRO Tennis Tournament in Ahoy, Rotterdam, dinsdag 14 februari a.s., 11.00 uur.
Wie wil haar Valentijn verrassen? - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 08:50ValentijnRTVDrenthe
Wil jij je geliefde verrassen met een GRATIS muzikaal cadeau op Valentijnsdag? Vraag een verzoeklied aan bij de liefdespianist van Radio Drenthe. Hij speelt jullie lied live op de vleugel in de uitzending van Radio Drenthe! Alleen de meest bijzondere aanvragen hoort u terug in de uitzending. Wees er snel bij en kijk op www.rtvdrenthe.nl/valentijn of stuur een e-mail naar debrink@rtvdrenthe.nl. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 12:29petralijn
Wie op zoek is naar n betaalbare vakantie in Midden-Portugal is bij ons aan het juiste adres.
Wij verhuren n houten chalet ( 2-4 pers.) gelegen aan de voet van het Serra da Estrela-gebergte.
Mooi en rustig gebied , ideaal voor wandelaars en rustzoekers.
Gelegen tussen Seia en Oliveira do Hospital , dit zijn 2 hele gezellige stadjes.
Houtgestookte sauna en zwembad aanwezig.
Wil je meer informatie , stuur dan n mailtje naar : petralijn@hotmail.com
Wij hebben geen website.
Wie weet tot ziens.
Ciao. - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 18:06rensdie
Wie heeft er nog wat zegels liggen van het Emte boodschappenpakket
en doet er niets meer mee.!!!
Ik zou ze graag ontvangen, misschien in ruil voor een mooie
zelfgemaakte kaart(en). o.i.d.
Hoor het graag,
groeten,
elna dielemanre@zeelandnet.nl - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 13:05dakken----- Te Koop -----
2 (gewonnen) dagkaarten voor de Huishoudbeurs in de Rai in Amsterdam van 18 t/m 26 februari a E 18,00 per stuk.
Prijs E 17,50