- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Prikbord
Reisgenoten
- Log in om een omroep te plaatsen
- Geplaatst op woensdag 29 november 2006 11:2312341234
Hebt u uw ideale vakantie in uw hoofd, maar nog niemand om mee te gaan? Plaats hier een oproep.
Commerciële oproepen zijn niet toegestaan. Oproepen kunnen door de redactie verwijderd worden. - Geplaatst op maandag 15 maart 2010 12:39evita

Heel graag ga ik een paar dagen naar Mechelen in Belgie.Ben sinds ik daar een dag geweest ben er helemaal voor verkocht.Alleen vind ik niet leuk .zoek daarom een aardige reisgenoot die 3dagen meegaat.Lekker winkelen en de stad bekijken.Groetjes Evita 
- Geplaatst op zondag 18 april 2010 00:27Cha82
hallo dames, ik ben een vrouw van 27jr. woon in omgeving leiden/Den Haag. reizen is een van mijn hobby's, toch durf ik niet alleen ergens heen te gaan. Ik ben opzoek naar vriendinnen die het ook leuk vinden om met mij op reis te gaan, het hoeft niet duur en ver weg te zijn.
Hopelijk kom ik de mensen met hetzelfde interesse hier tegen
myn_needs@hotmail.com
gr Cha.
-------------------------------------------------------------------------------- - Geplaatst op dinsdag 11 mei 2010 16:23laartje
hallo, ik ben bart en ben 24 jaar oud ben licht autistisch.
ik ben op zoek naatr een vriendin of maatje om samen leuke dingen te ondernemen zoals op vakantie gaan, zwemmen terrasje pakken en genietten van het leven ik woon zelfst heb leuk werk maar zoek een lieve eerlijke mevrouw van rond mijn leeftijd die samen met mij iets leuks wil doen. ben je eerlijk en positief en wil je wat voor me over hebben stuur dan even een berichtje.
ik hoop een reactie te krijgen waarvan ik iets heb dit is wat ik zoek.
alleen sirieuze reacties zijn welkom.
bartvandelaar@live.nl - Geplaatst op zondag 30 mei 2010 12:26mirjam1958
Ik zoek een reisgenote, ca. 45-57 jr. liefst uit omg. 020.
ik wil graag een wkje of wat langer lekker uitrusten in de zon (Europa), lfst. zo goedkoop mogelijk, heb geen zin alleen te gaan. Ben zelf een vrouw van 52, Waterman, fulltime werkend, MBO, uitwonende dochter (heb geen sexuele bedoelingen, laat dat zeer duidelijk wezen!) Ik houd van het strand, beetje excursie en rondkijken, terrasje, uit eten, gezelligheid, luieren, uitrusten, genieten, gek op shoppen, markten, bazars, ben geen type voor tot diep in de nacht-kroeg lopen, etc. en geen big spender. Ga ook het lfst een beetje buiten het hoogseizoen/schoolvak.
Vind je het ook niet gezellig om alleen te gaan (we hoeven ook niet de hele dag op elkaars lip te zitten eventueel), spreekt het je een beetje aan, mail dan snel zodat we kunnen kennis maken: mirjam1958@hotmail.com.
groetjes,
Mirjam - Geplaatst op zaterdag 11 september 2010 14:29Janes
Deze gezellige man van 49 jaar wil zijn droom gaan realiseren door volgend jaar juli/aug./sept. 2011 een mooie rondreis voor een aantal weken door Canada te maken. Alleen is maar alleen, dus daarom zoek ik ook een gezellige m/v die het ook leuk lijkt om samen een rondreis door Canada te maken.
Een treinreis/huur auto, of volledig georganiseerd het behoort allemaal tot de mogelijkheden. Eigenlijk wil ik alles open laten en dit gezamenlijk bespreken met een reisgenoot.
Zelfs sta ik open voor een rondreis door een gedeelte van de VS.
Canada is een enorm groot land, dus dwars door Canada voor maar een paar weken is erg moeilijk wil je ruim de tijd nemen om alle mooie plekjes te bezoeken. Een gedeelte van Canada voor af uit kiezen is een goede optie.
Geļnteresseerden mogen mij te allen tijde een mailtje sturen.
Fotograafjan1@casema.nl
In ieder geval hebben we nog alle tijd om kennis te maken. - Geplaatst op donderdag 16 september 2010 10:08patje72Best eng om hier mijn oproep te plaatsen vind ik eigenlijk. Ik wil eigenlijk gewoon een leuke stad bezoeken en goedkoop overnachten. Iemand enig idee wat een leuke stad is om naar toe te gaan in je eentje?
- Geplaatst op donderdag 21 oktober 2010 16:33travelling queen
Zeer reislustige niet rokende vrouw zoekt als reismaatje(s):
ondernemende, single, spontane, niet-rokende vrouw(en) (MBO/HBO/WO niveau).
Doel:
elkaar leren kennen, vriendschap opbouwen en volgend jaar februari meegaan met een avontuurlijke groepsrondreis naar Mexico, Guatemala, El Salvador, Belize, Honduras. Trefwoorden tijdens deze reis zijn onder andere: van de gebaande paden af, contact met de plaatselijke bevolking (o.a. door 1 overnachting bij de mensen thuis)
Wie ben ik?
Niet-rokende vrouw, 43 jaar, woon in Zoetermeer, single, MBO+ niveau. Heb een brede interesse, waaronder reizen, vreemde talen en andere culturen, fotografie, psychologie, astrologie, uit eten gaan en restaurantjes uitproberen, lezen, het thuis gezellig maken met andere mensen, bos/strandwandeling, dagje/weekendje weg, bioscoop/film/DVD, etc.. Ik ben vrolijk, enthousiast, gezelligheidsmens, spontaan.
Stuur gerust een mailtje voor meer informatie aan: Travelqueen@hotmail.nl - Geplaatst op maandag 14 februari 2011 13:41joiedevivre
WOW, wąt een leuke reis in Libelle nr.7 naar Verona, ik heb hier erg veel zin in ivm. dit mistroostige weer, jij ook?
Ik (vr.64jr.,gescheiden) zoek een gezellige reisvriendin tussen de 55 en 65 jaar; ik hoop op een leuke reactie!
sm.romijn@hotmail.com - Geplaatst op dinsdag 15 februari 2011 14:18Moderator1
Beste bezoekers,
Met regelmaat wordt dit prikbord opgeschoond.
Mochten er vragen zijn of mocht u problemen ondervinden op dit prikbord, dan graag mailen naar redactielibelleforum@gmail.com.
Met vriendelijke groet,
Moderator1 Libelle.nl - Geplaatst op zaterdag 12 maart 2011 17:49pinguinHallo
scootmobielers,
Ik zoek maatjes om mee op pad te gaan. Zo nu en dan cultuur snuiven in een leuke stad (bv.Utrecht, Leiden) of de natuur in, bos of strand (bv.Scheveningen). Eventueel eens een weekend weg.
Ik ben een (bijna) 48-jarige, ondernemende scootmobielster uit Rotterdam.
hartelijke groet
, Annette - Geplaatst op woensdag 30 maart 2011 10:43reisgenootjeHoi Allemaal,
Herken je dit, je wil op vakantie, maar iedereen heeft een relatie of er is wel iets anders waardoor ze niet kunnen.
Ben jij alleen, ben je 40-55 jr.(55+ maar zie je er jonger uit en voel jij je ook zo is maar een getal) hou je van een strandvakantie,lekker eten,shoppen,bootrip,etc
Lees dan verder
Ik ben een spontane single vrouw, die half juni naar Turkije/Marmaris gaat ,en het leuk vind om daar samen wat te gaan ondernemen, samen is toch gezelliger...
Je kunt altijd dingen samen doen, maar de vrijheid houden om als je dat wil,zelf iets te doen.
Dus twijfel niet want….Nooit geschoten is altijd mis he
Alleen is ook maar alleen, ook eng en saai hahah
Groetjes en tot mails - Geplaatst op vrijdag 17 juni 2011 15:32Yvis136
Hallo, Ik ben een vrolijke, positef ingestelde vrouw van 69 lentes die op zoek is naar iemand die met mij korte reizen zou willen maken binnen Europa. Ik hou van stedenreizen, waar ik graag cultuur opsnuif. Maar ook wandelvakanties vind ik leuk. Reacties kun je sturen naar Yvis@quicknet.nl - Geplaatst op vrijdag 24 juni 2011 22:00butterflyskhoi Dames,
ik ben kim 30 jr, woon msamen met mijn vriend in Den Haag,
en ben op zoek naar een leuke reisgenoot [2011]
die het leuk vind om met mijn samen te gaan reizen met de trein.
en leuke steden te bezoeken, of naar de libellebeurs/verzamelbeurs,
tong, tong fair of zwarte markt te gaan.
maar mocht jij andere ideeen hebben , en of jij het leuk vind
om samen op pad te gaan, hoor ik dat graag!
reageer dan meteen op mijn emailadres:kimj1981@live.nl
ps: alleen reageren als jij echt intresse hebt, anders heeft t geen zin!]
ik hoop tot snel!
groetjes Kim - Geplaatst op woensdag 17 augustus 2011 18:17ModLibelle
Beste bezoekers,
Met regelmaat wordt dit prikbord opgeschoond.
Mochten er vragen zijn of mocht je problemen ondervinden op dit prikbord, dan graag mailen naar forum@libelle.nl.
Tip: Bezoek ook eens ons forum Reizen & Vrije Tijd.
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nl - Geplaatst op maandag 05 september 2011 10:10vlinder06
Hallo,
Ik ben op zoek naar een gezellige reisgenote (niet roken) voor leuke stedentrips. Hou van cultuur en terrasjes, varen, excursies, bezienswaardigheden bezoeken etc.
Ben vrouw van 46 /getrouwd (zonder kinderen) en hoop op een leuke reactie. Leeftijd is niet zo belangrijk.
gr. jacqueline
email vlindertje06@hotmail.nl - Geplaatst op donderdag 10 november 2011 18:30ochun
Wij, Margot 50+ en Riet 60+zijn op zoek naar skimaatjes.
Vrouwen, mannen en/of echtparen die net als wij midden januari 2012 gaan skien in Nauders Oostenrijk. Wij reizen met een comfortabele pendelbus.
Wij vinden skien geweldig en ons niveau is gemiddeld. Soms nemen we een zwarte piste, maar meestal blauw en rood.
Verder doen we niet aan apres-ski, maar vinden het wel gezellig om na het eten nog even met elkaar te kletsen .
Geintresseerd? Mail me maar.
groeten, Margot - Geplaatst op zondag 20 november 2011 22:02Elissa1956
Aangeboden: een gezellige bed and breakfast in Victoriaans huis in Quebec-CANADA bij een Nederlands/Canadees gezin. Inclusief ontbijt. U hebt ter beschikking: basement met slaapkamer met queensize bed en bureau, kleine woonkamer met tv, koelkast en microwave, badkamer met douche en toilet. Internet. Wij spreken Nederlands, Engels, Frans. Voor meer info: entrelesarbres@gmail.com - Geplaatst op donderdag 01 december 2011 12:45herstel
Kijk voor droomvakanties, met of zonder reisgenoot, op www.reizenverrijkt.nl - Geplaatst op zondag 11 december 2011 16:37tambuti
Ik ben Carla Lucassen en ik woon in Zuid-Afrika waar ik een eigen bedrijf heb: Savannah Horse Trails.
Ik bied gasten paardrijritten aan in de bush/savannah van Zuid-Afrika. Te paard genieten van het wild en de natuur.
Kijk op mijn website: www.savannahhorsetrails.co.za
Je kunt ook mijn blog lezen hier op Libelle: Klik hier - Geplaatst op zondag 01 januari 2012 18:19vlinder123Ik zoek een reisgenote om zo af en toe eens een dagje of een korte vakantie mee samen te doen. ik ben hetero en 59 jaar. regio 0344 Tiel. ik ben niet roker, hou van wandelen, fietsen, motorrijden, fotograferen, tuinieren, zon, steden, cultuur en natuur.
groetjes Annet - Geplaatst op maandag 16 januari 2012 16:36brokmarlyde libelle reis naar parga en lefkas lijkt me geweldig.
Ben getrouwd, 59 jaar sportief,vrolijk,ondernemend type.
zoek een dito reisgenote die ook van wandelen en cultuur houdt.
Leeftijd tot 60 jaar.
Liefst woonachtig in overijssel zelf woon ik in de buurt van almelo, hengelo.
Ik zie uit naar reacties,
groet meg.
megdejong@hotmail.com - Geplaatst op vrijdag 20 januari 2012 12:15bettyhvhvlinder 123 uit Tiel sorry maar ik heb je mailadres niet meer. wil je het nog n keer vermelden. Gr Betty
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 17:17wilna50
Ik ga 29 febr. met een Nijlcruise in Egypte mee.Ik heb bij Corendon geboekt.
Wie gaat er ook op die datum ? - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 20:32wilna50
ben mijn emailadres vergeten ,het is wmartens@hotmail.com
Reisgenoten
- Log in om een omroep te plaatsen