Prikbord

Reunie

1. pterpstra
    Afbeelding van pterpstra

80 jaar Christelijk Lyceum te Apeldoorn.

Reünie op zaterdag 2 oktober 2010. Kijk voor meer informatie en aanmelden op reunie-lyceumapeldoorn.nl

2. sonjawieringa
    Afbeelding van sonjawieringa

Voor een reunie van de 2e klas openbare lagere school in Ouderkerk a/d Amstel zijn wij nog op zoek naar Marjolijn v.d. Oever, Willy Faro, Paul op Wierda en onze juf mevr. Irene de Borst.
    Reacties graag naar reunieols@live.nl of Sonja Wieringa tel. 0651476062

3. MarianPeters1964
    Afbeelding van MarianPeters1964

I n september 1960, startte “De Roerganger” (voorheen "de Hervormde School") met het geven van onderwijs aan de Enterse jeugd.

Dit 50-jarig bestaan zal eind september groots worden gevierd. Het jubileumfeest zal worden afgesloten met een reünie voor alle oud-leerlingen op vrijdag 1 oktober a.s.
    Voor meer informatie en het aanmelden voor de reünie: www.bsderoerganger.nl

4. zoutewoorden
    Afbeelding van zoutewoorden

Voor mijn vader Willem van Raab van Canstein (geb. 1927) ben ik op zoek naar zijn neef Marinus Mouw (roepnaam Rini, geb. 8 oktober 1926 Den Haag). Zij hadden een gemeenschappelijke grootmoeder: Catharina Alberta van Raab van Canstein (geb.1859, getrouwd met Marinus Mouw). Vanaf eind jaren 30 trokken mijn vader en Rini regelmatig met elkaar op; mijn vader was opgegroeid in Frankrijk en moest erg wennen in Nederland, Rini was daarbij voor hem erg belangrijk. Rini werkte bij de toenmalige Zuid-Hollandbank. Eind jaren 80 is Rini met zijn vrouw Jean naar Engeland verhuisd; het contact is toen verwaterd. Mijn vader is al een tijd op zoek; ik hoop dat iemand informatie heeft. Alvast veel dank, Christiane

5. kees27
    Afbeelding van kees27

Hallo beste mensen,

Op 11 September 2010 vindt er een Reünie plaats van de
    19e afdeling veldartillerie uit 't-Harde.

Deze reünie zal de gehele bestaandsperiode van de 19e beslaan.
    Dus van 1960 t/m 1989 (een kleine 30 jaar dus)

Heb je bij deze afdeling gediend: Schrijf je dan in als deelnemer op
    www.19afdva.nl
    Kijk ook eens naar dit promofilmje:
    http://www.19afdva.nl/pages/promotie.php

Wij hopen vele van de 10.000 oudgedienden op deze dag te verwelkomen.

Vriendelijke Groet,

De organisatie

6. ruygh
    Afbeelding van ruygh

Reünie Ruijgh(en)
    Gaarne roep ik nazaten op van Pieter P.Ruijgh geb.06-07-1867 te Hollum op Ameland en Aukje Ruijgh Klip geb.27-10-1869 te Ballum op Ameland om contact met mij op te nemen om zomogelijk in 2011 een reünie te houden op Ameland.
    Pieter P.Ruijgh en Aukje Klip zijn op 20-12-1894 getrouwd en kregen zeven kinderen waarvan een zoon op zeer jeugdige leeftijd is overleden.
    De zes andere kinderen waren:
    Thomas - Tietje - Pieter Jan - Jan - August en Hendrik.
    Graag zou ik in contact komen met kinderen,kleinkinderen of achterkleinkinderen van boven genoemde familieleden.
    Pieter P. Ruijgh is na zijn varens loopbaan vuurtoren wachter geworden op Ameland.

Henderik Ruijgh
    Dr.B.Hornstrasingel 35
    9251 AG Bergum
    tel.0511 464194
    e mail:ruygh@hetnet.nl

7. hester85
    Afbeelding van hester85

Gezocht Reünisten Internationaal Jongerencongres Groningen 1985-2010. Reünie vindt plaats op zat. 30 okt. 2010 in Groningen. bent u of kent u oud-deelnemer(s)? Informatie: ijcg@doopsgezind.nl

8. korzwart
    Afbeelding van korzwart

Voor een reünie van de 6e klas uit 1962 van de Klaas de Vriesschool (Woldwegschool) in Appingedam ben ik al een tijdje op zoek naar Joke Kramers, Jannie Mulder, Arie Bouman en Ria Hartenhoff. Wie kan me helpen? Kijk op schoolbank.nl voor een klassefoto uit 1962.

9. suze50
    Afbeelding van suze50

Wij zijn op zoek naar oud medewerkers van Bart Smit fil Grote Markt den haag uit de periode 1974-1994. Binnenkort willen wij een reunie houden op 25 september of 23 oktober we hebben al 40 medewerkers maar we missen er nog een aantal waaronder misschien jij wel. neem contact op met suze50@hetnet.nl of tel: 0640841430

10. louise101
    Afbeelding van louise101

Waterpolo dames en heren gezocht van de stoofduikers grave.
    Heb je ooit waterpolo gespeeld bij het heren of dames team geef je dan op. Op 19 september houden we een bijeenkomst in Grave.
    (meester gerritspark 31) Aanvang 15.00 uur evt met zwemmen, daarna BBQ en gezellig samenzijn.
    Geef je op bij Louise Walraven ( Arts)
    louisewalraven@home.nl of bel 0486-850230
    Geef het door aan anderen als je dit leest

11. vlietlustrum
    Afbeelding van vlietlustrum

Gezocht: Oud-Vliet damesch voor een high-tea. Voor aanmelden en meer informatie, mail naar vlietlustrum2010@gmail.com

12. vlietlustrum
    Afbeelding van vlietlustrum

Zaterdag 18 september is er een high-tea voor huidige en Oud-Vliet dames. Aanmelden + informatie via vlietlustrum2010@gmail.com

13. luitzen
    Afbeelding van luitzen

Voor een reunie van onze lagere schoolklas in de Kerkstraat in Haren zijn we nog op zoek naar Anneke Niejenhuis en Johan Oostmeijer. In 2011 zijn we allemaal 70 en dat willen we vieren.
    Reacties naar erna.ps3a@gmail.com

14. bunkerreunie
    Afbeelding van bunkerreunie

Gezocht, oud collega's die in het verbindingscentrum van de KL in Den Haag hebben gewerkt.
    Wij organiseren op vrijdag 19 november een reunie.
    Meer info en inschrijfformulier mailen naar:
    bunker.reunie.2010@quicknet.nl

Groetjes en hopelijk tot ziens
    Martin Duiker en Astrid de Jong

15. carmelina
    Afbeelding van carmelina

Ik ben op zoek naar Ans van de Mijden. Ans woonde in de zestigerjaren in Hoograven (utrecht) Montfoortlaan
    Ze is nu ongeveer 68 jaar. Ze werkte als ik me goed herinner bij Wyers op de Neude.
    Ze heeft twee broers Henk en Sjefke. En ik geloof ook nog een zus Marianne.
    Wie helpt mij aan haar adres????
    Reactie's Paolique@casema.nl :cheer:

16. sterschuur
    Afbeelding van sterschuur

Als verrassing voor mijn man ben ik op zoek naar zijn dienstmaat KOOS OFFERMANS. Zij waren in 1969-1970 gelegerd in Oirschot.
    Mijn man was boordschutter pantser infanterie.
    Graag reacties naar sterschuur@bnint.nl.

17. baasyvonne
    Afbeelding van baasyvonne

Hallo,

Op 9 oktober 2010 wordt er een reunie gehouden van oud-bewoners van het Posthuis te Rotterdam. Hier woonden in de jaren 1961-1974 veel leerlingbestellers van de PTT. Zij kwamen uit alle delen van het land. Wij zijn nog op zoek naar diverse oud-bewoners.
    Als u zich nog niet heeft aangemeld of iemand kent die zich nog niet heeft aangemeld, laat het me even weten.

18. antoinettedehoog
    Afbeelding van antoinettedehoog

Reünie
    Basisschool De Nieuwe Wiel Lopik
    Vrijdag 17 september a.s. vanaf 19.30 uur tot 23.00 uur
    aanmelden via www.nieuwewiellopik.nl
    tevens treft u op de website van de school meer info over de reünie, heeft u dus les gegeven op de school, of er zelf schoolgegaan meldt u aan!

19. Joanne41
    Afbeelding van Joanne41

Klasgenoten van de ULO aan de Makassarstraat te Utrecht, 3e jaar, 1957, meld je aan! We willen proberen een reunie te organiseren. Wij zoeken:
    Janny van de Akker
    Hans Bes
    Matthijs Broker
    Margriet Das
    Gerrie van de Geer
    Ineke van de Ham
    Hans Hoogeveen
    Jan de Jong
    Rikus Lindeman
    Wim van der Linden
    Ference Mulder
    Max Pattipylohie
    Machiel van Rosmalen
    Haddy van der Staal
    Johny van der Stelt
    Willy Versluys
    Ineke de Weeger
    Tineke van der Werfhorst
    Mogelijk is de lijst niet compleet!
    Gevonden zijn inmiddels: Gerrie van Donselaar, Minnie van de Pasch, Nanneke Volp, Fien Bakker, Gerda Hofbauer en Marjo Plokker (2e klas).
    Erica van Zanten
    Graag contact opnemen met Juul (Stoker-)Harmsen, tel. 030-2286874 of Joke (Koudijs-)Markus, e-mail joke.koudijs@kpnmail.nl.

20. riamama
    Afbeelding van riamama

Rob Delsing.
    Ik ben je nooit vergeten, wil graag weten hoe het met je is.
    Ria.

21. DaVinciCollege
    Afbeelding van DaVinciCollege

Reünie Da Vinci College, Steegoversloot
    Aan het eind van het vorige schooljaar is het pand Steegoversloot 38 (Doelesteyn) definitief door het Da Vinci College verlaten. Het domein Gezondheidszorg dat in dit gebouw was gehuisvest heeft een prachtige nieuwe accommodatie gekregen bij het Albert Schweitzerziekenhuis in Dordrecht. Daarmee is een eind gekomen aan meer dan 100 jaar rijke onderwijshistorie van het Da Vinci College en zijn rechtsvoorgangers op de Steegoversloot. Wij willen dit niet ongemerkt voorbij laten gaan. Daarom wordt voor oud-bestuursleden en (oud)-medewerkers een reünie georganiseerd op vrijdag 1 oktober 2010.

Programma
    Het programma blijft nog even een verrassing. Inloop is mogelijk vanaf 15.30 uur; het programma duurt tot 22.00 uur en er wordt voor de inwendige mens gezorgd.

Tijdens deze bijeenkomst zal het eerste exemplaar van het gedenkboek over Doelesteyn aangeboden worden aan burgemeester Brok van Dordrecht. Het gedenkboek is gemaakt door de Stichting Bijzonder Neutraal Onderwijs Dordrecht en omstreken (Doelesteyn).
    Er is tijdens de reünie de mogelijkheid om dit gedenkboek in te zien en eventueel te kopen voor een speciale reünieprijs!

Wij willen u van harte uitnodigen voor deze bijeenkomst en hopen dat u van de gelegenheid gebruik maakt om herinneringen op te halen met (oud) collega’s.

In verband met de organisatie vragen wij u om u aan te melden via e-mail: cverburg@davinci.nl (graag naam, adres, woonplaats vermelden). Uw aanmelding zien wij graag tegemoet voor 10 september aanstaande.

22. soest58
    Afbeelding van soest58

hallo

Ik zoek een vriendin Marja van de Pol , met wie ik in de jaren 1975 tot en met 1980 op vakantie ben geweest.
    Gingen eerst met het LCGJ naar Oostenrijk en Schotland . Daarna gingen we met z'n tweetjes naar spanje Portugal Ibizza en Zweden.
    Wie kent Marja ze woonde In een flat in Amsterdam en keken uit op een zwembad. Ik wil graag weten hoe het met haar is. mijn mail adres is nacht_lampje@live,nl

23. jham
    Afbeelding van jham

35 jaar Citycollege St. Franciscus!
    Reünie Citycollege en Franciscuscollege
    13 november van 16.00 tot 22.00 uur
    aanmelden kunt u op: reunie@citycollege.nl
    Houd de site in de gaten voor meer informatie: www.citycollege.nl

24. volgbootje
    Afbeelding van volgbootje

Wie zegt de naam joke van scheppingen iets?of Paula van de velde,Tulpstraat nr 2,noordereiland rotterdam?V.G.L.O Van nessstraat,(kapperszaak) of Engel van Veen? Alles rondom 1960_1961?
    Uit naam van Joke van scheppingen-snijders ben ik op zoek naar oude klasgenoten van haar.Deze informatie heb ik van haar gekregen, en zij zou kraag in contact komen met mensen uit deze periode of de namen die ik vermeld heb.
    Als er iemand iets weet graag een reactie,Joke zou er erg blij mee zijn.
    Er schijnt ook een oproep gestaan te hebben in een libelle ?
    reunie?
    Vast bedankt,voor de mensen die willen en kunnen reageren.
    groetjes .

25. volgbootje
    Afbeelding van volgbootje

hallo ,ik ben op zoek uit naam van joke van scheppingen snijders,naar mensen die rond 1950 in rotterdam inwonend waren in Dominicus avio.
    Ik heb de volgende namen ,zaalzuster cornelie? zusjes van schaik?
    marjan ineke,joke.
    Heel graag een reactie,er zou iemand erg blij mee zijn.
    vast bedankt voor ieder die reageerd.