- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Prikbord
- Geplaatst op zondag 15 januari 2012 15:55Winnie
Hallo, ik ben 48 jaar, pas gescheiden, woon in omg. 013 met mijn beide kinderen. Ik zoek een vriendin om leuke dingen te doen in het weekend. Mailvriendinnen zijn ook welkom! - Geplaatst op zondag 15 januari 2012 20:08Zilversteentje
Hallo allemaal,
Ik zou graag mailen en info uitwisselen met andere groot gezin mama's. En ook wil ik graag mailen met moeders die gezin en werk combineren.
Mijn zes kinderen zijn in de leeftijd van 8 t/m 16 jaar, drie jongens en drie meisjes, fijne, levendige kinderen.
Ik ben mijn jonge onderneming op het gebied van kunst- en interieurontwerp aan het opbouwen en hoop spoedig met opdrachten aan de slag te gaan.
Ik (40) hou van de natuur en kunst, van wandelen, zwemmen en fietsen.
Reacties welkom! - Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 12:13Jessica101Zijn er in omgeving Leusden/Amersfoort vrouwen die het leuk vinden om eens samen iets te ondernemen zoals: wandelen/fietsen, op terrasjes zitten, uitstapjes naar bv. beurzen, tentoonstellingen en sauna ? Ik wil ze graag leren kennen! Zelf ben ik 57 jaar, woon samen met man en hond en werk 3 dagen per week. Ik zie uit naar jullie reacties, groeten van Jessica
- Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 12:52tasja71
Ik ben op zoek naar Franka van Krieken. Franka woonde in Zeven (WDR) en was mijn hartsvriendin. Ze is destijds in Duitsland blijven wonen en we hebben elkaar ooit nog eens een brief geschreven, maar het contact is al jaren kwijt. Ik zou graag weten wat er van haar geworden is. - Geplaatst op woensdag 18 januari 2012 17:01Sharda Jane
Hallo allemaal, wat een oproepen om nieuwe mensen te leren kennen. En ik dacht al die tijd dat ik de enige ben die op zoek is naar nieuwe contacten. Ben je woonachtig in de omgeving van Haarlem of vind je het niet erg om de reizen, dan kan ik vertellen dat ik op zoek ben naar nieuwe vriendschappen. Waarom? Omdat ik oude ben verloren, niet door mij maar door de loop van de tijd en verhuizingen. En nu besef ik dat ik het fijn vind om weer mijn best te doen om mensen te leren kennen. Mail me maar, en dan kan ik meer vertellen over mezelf. De klik volgt vanzelf of niet, daar hoeven we ons niet druk om te maken, toch?
vilarose@live.nl - Geplaatst op woensdag 18 januari 2012 20:16DromenvangerHoi ik ben Suus, ik ben 36 jaar,woon in omg. 072, getrouwd en een dochter. Ik zoek een lieve vriendin om leuke dingen mee te doen.:-) Zoals goeie vrienden doen. Lekker lachen, strandje pakken, wandelen, lekker teuten etc...;-) Groetjes en ik hoop op een response!
- Geplaatst op vrijdag 20 januari 2012 12:53vaneigens
Goedenmiddag dames, ik ben rond de 60, gelukkig getrouwd en grootmoeder van een lieve kleindochter, ben woonachtig in het zuidwesten van het land - ik reis erg graag, hou o.a. van lezen, winkelen en leef me van tijd tot tijd ook graag uit aan het fornuis - en ik ben op zoek naar mailvriendinnen van rond mijn leeftijd, die ook wat te vertellen hebben....
Kijk uit naar leuke reaties ! - Geplaatst op vrijdag 20 januari 2012 16:05SilviaBKook/eetclub in Leiden. Voor vrouwen van alle leeftijden!
Verschillende generaties alleenwonende vrouwen eten samen. Gezocht worden zowel tafeldames, die bij iemand willen gaan eten. Als ook kokkinnen, die voor 1 of eventueel ook meerdere dames willen koken.
Wil je meer informatie? Dan kun je langskomen bij de informatie middag (26 januari) of avond (21 maart).
Opgave en info:
Libertas Leiden
Karin Witteman, 06-52 392 897
of via mail: info@schuifaanindemors.nl
Of via Radius:
Annet Gijsman, 071-707 42 00
Ook andere activiteiten zijn mogelijk. Kijk dan eens op mijn website:
www.actiefinLeiden.jouwweb.nl
Hier geld wel een leeftijdsgrens vanaf 32 to 52 jaar.
Groetjes van Silvia - Geplaatst op vrijdag 20 januari 2012 21:59Mireille123
Hallo!
Ik ben op zoek naar gezellige dames tussen de 38 en 50 jaar die het gezellig vinden om soms iets te ondernemen zoals terrasje pakken, film, uit eten, strand, wandelen, fietsen, sauna,weekendje weg, theater of gewoon gezellig een kop koffie of een wijntje drinken. Omgeving 076/013/0162 om mijn vriendenkring wat uit te breiden.
Ben zelf 42 jaar, en heb soms last van artrose (nek en rug) maar ik probeer toch zo veel mogelijk te blijven doen en kan er inmiddels aardig goed mee omgaan. - Geplaatst op vrijdag 20 januari 2012 23:22Romi55
Gezellige vriendinnen gezocht om mee te mailen en misschien later om eens af te spreken. Ben 55 jaar, woon in de omg van Capelle a/d IJssel. Ben getrouwd, heb 2 kinderen. Hou van lezen, wandelen en fietsen. - Geplaatst op zondag 22 januari 2012 11:48sylvia19594
hoi hoi ik ben sylvia 52 jaar uit purmerend ben getrouwd heb 2 kanjers van meiden zoek een leuke gezellige vriendin om leuke dingen te doen maar er ook voor elkaar zijn lijkt het je leuk reageer dan misschien kunnen we eerst wat chatten om te kijken of het klikt groetjes syl - Geplaatst op zondag 22 januari 2012 17:02Jomariek
Hallo allemaal,
Wellicht vind je het leuk om eens kennis te maken met onze groep? Met z’n achten (niet rokend, man/vrouw, 23-45 jr, komend uit alle hoeken en gaten in Nederland) organiseren we om de twee maanden een weekend weg in binnen- en buitenland. We ondernemen zeer uiteenlopende activiteiten, waar wandelen een grote gemeenschappelijke deler is. De kracht van de groep bestaat uit het delen van interesses waardoor we al die gave dingen kunnen doen!
Met Pasen (7 t/m 9 april) gaan we naar Ommen, waar we Zwolle zullen ontdekken aan de hand van locals en diverse activiteiten/workshops georganiseerd voor/door de leden&introducés zullen doen. Bv. jongleren, gps-wandelen, schilderen, theatersport etc.
Op 19&20 mei gaan we een weekendje fietsen en fotograferen. Twee fotofanaten van de groep leren ons de fijne kneepjes van onze camara's/mobiel met fotofunctie. 's Nachts overnachten we in (eigen) trekkerstenten. Wanneer je (nog) geen tent hebt, is daar doorgaans wel een mouw aan te passen.
Met beide weekenden gaan totnutoe 2 mensen voor de eerste keer mee, je zult niet de enige nieuweling zijn ;-). Uiteraard worden de weekenden worden hierop afgestemd.
Wanneer bovenstaande je aanspreekt stuur een mailtje naar levenenlef@live.nl en dan stuur ik je gehele uitnodiging voor de weekenden. We hebben ook een website, het adres is http://www.levenenlef.nl waar je meer info kunt vinden (en foto's). Weet iig dat je van harte welkom bent om de sfeer te komen proeven :-).
Groeten Marjo
levenenlef@live.nl - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 15:19Hendrika1951Hallo,
Zijn er nog leuke...gezellige en vooral betrouwbare vriendinnen?
Liefst in de omgeving van Zuid-Limburg.
Waarom??? Omdat wij over 5 maanden daar naar toe verhuizen.
Zelf ben ik 60 jaar ( jong!!)
- Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 11:57jodrie
Voor Janny Marten,
Janny ik zou graag op je oproepje van 14 januari 2012, bij vriendinnen willen reageren.
Maar ik krijg telkens een foutmelding als ik een berichtje wil sturen, ik krijg dan een schermpje met:
De ontvanger (jannymarten) heeft aangegeven enkel privé berichten van contacten te willen ontvangen. U bent geen contact van deze ontvanger.
Hopelijk vinden we daar een oplossing voor?
Met hartelijke groeten van, Joke - Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 17:00marcomieOp zoek naar....
een gezellige vriendin voor een gezellig gesprek, shoppen, theater enz.
ik ben Mieke, 55 jaar en werk parttime, woon in de regio 's-Hertogenbosch, ga graag een stuk wandelen en gewoon...lekker bezig zijn.
Ben getrouwd, onze 3 kinderen wonen niet meer thuis.
Laat wat van je horen, dan kunnen we kijken of we dezelfde interesses hebben.
reacties welkom! - Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 22:21IKlaassen
Gezocht: Lieve single en vlotte vriendin tussen de 40-47 jaar omgeving Zoetermeer.
Ik ben zelf 46 jaar en sinds 4 jaar alleen, werk 4 dagen p.w. als administratief medewerker in Delft. Zoek een lieve betrouwbare, eerlijke en gezellige vriendin voor het leven om lief en leed mee te delen. Samen gezellige dingen ondernemen zoals koffie drinken bijelkaar, gezellig kletsen of een goed serieus gesprek, wandelen, fietsen, etentje, wijntje, naar de film, weekendje weg, vakantie enz. Kortom de gezellige (en ook de minder leuke) dingen van het leven samen beleven.
Ben jij net als ik single en heb je geen kinderen,rook je niet,reageer dan op deze oproep, aan mij heb je een lieve gezellige vriendin!
(geen lesbisch)
Liefs, Ingrid. i.klaassen@xs4all.nl - Geplaatst op vrijdag 27 januari 2012 14:02sonjanio[b][/b Via deze weg zoek ik hobbymaatje(s) , die net als ik het leuk vinden om kaarten te maken, onder het genot van een lekkere kop koffie/thee en natuurlijk wat lekkers erbij.
Het kan bij mij thuis, maar we kunnen het ook om en om doen.
Heb je interesse? Mail me dan: Piaster@home.nl
Wie weet, tot gauw.
Ik woon in Oss(NB) heb een auto dus ik ben niet aan huis gebonden.
Hartelijke groetjes,
Sonja - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 14:07Hendrika1951Ik ben op zoek naar leuke/betrouwbare vriendinnen in de omgeving van 045....
Waarom?? Over 5 maanden gaan mijn man en ik verhuizen naar deze streek .....
Ben je tussen de 45 en 65 jaar dan lijkt het mij leuk om eens met elkaar kennis te maken eerst via de mail en als het klikt later eens bij elkaar op de koffie.....
Wij wonen nu nog op de Veluwe......
Groetjes....... - Geplaatst op maandag 30 januari 2012 16:27gabriella59
Ik ben op zoek naar vriendinnen in de buurt van Renkum. Daar ga ik vanaf medio april wonen. De liefde brengt mij van Friesland naar de Veluwe. Dat is een hele stap en ik zou het leuk vinden meiden te ontmoeten waar ik leuke, gezellige dingen mee kan doen. Ik ben 52 jaar, ben enthousiast en voor veel dingen in. - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 14:31karin10
Hallo ik ben karin,40 jaar jong,getrouwd en geen kinderen.
wel 6 katten en een leuk leven,maar een lieve vriendin erbij is altijd welkom!
ik hou van winkelen,reizen,sporten,leuke dingen doen,markten,beursen,terrasje pakken enz
ik woon in almere en heb eigen vervoer dus afstand is niet echt een bezwaar!
zou leuk zijn als je mij mailt !
groetjes van karin

- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 15:08jandra57Ik ben 57 jr. getrouwd en heb geen kinderen,ben op zoek naar een gezellige vriendin uit regio 0575 of 0570 om gezellige dingen mee te ondernemen,zoals wandelen,fietsen,winkelen,terrasje,uit eten e.d
Ook mail vriendinnen vind ik leuk.
Hoop op leuke reacties. - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 18:49remsanHallo, ik ben een vrouw van 54 jaar,getrouwd en heb 2 kinderen die al het huis uit zijn. En woon in de omg.woerden
Ik ben op zoek naar een lieve, gezellige vriendin die het ook leuk vindt om gezellig te winkelen, wandelen, koffie drinken, filmpje pakken en samen naar de sauna te gaan. Ik zou eerst een poosje samen willen mailen om te kijken of er een klik is.
Lijkt het je wat, ....mail me dan.
Saartje - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 19:15Hendrika1951Hallo Hannelore uit Kerkrade......Heb gereageerd maar krijg geen antwoord terug.......
Groetjes Hendrika1951 - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 23:28Kosy1
Hallo allemaal,
Ik zoek iemand om samen naar musea en/of filmhuis te gaan. Ik ben 40 jaar, woon in 038 en heb geen man of kinderen, wel een kat. Ik heb een auto, dus je hoeft niet perse uit 038 te komen.
Hoor graag van jullie! - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 11:24Catharinaa
Hoi, hoi,
Ik ben een gelukkig getrouwde vrouw van 47 met twee grotere kinderen. Ik werk parttime, hou van winkelen, koken, bioscoop, uit eten, terrasje pakken, wandelen, sauna, lezen, weekendjes weg. Hou van gezelligheid, geniet van gezin en familie. Heb geen huisdieren.
Ik zoek een betrouwbare, gezellige vriendin. Of misschien is het leuk om een vriendinnenclupje te starten met een aantal leuke, gezellige vrouwen van tussen de ongeveer 40 en 55 jaar oud. Stuur me een berichtje en je krijgt zeker antwoord. Omgeving Driebergen, Zeist, Houten, Bunnik.