- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 50 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 29-06-2010 19:32.
Sterke vrouwen, goede boeken?
- Geplaatst op donderdag 23 augustus 2007 11:0512341234
In september start A.W. Bruna Uitgevers de Sterke-vrouwen-actie. Twee maanden lang zijn veertien 'echte vrouwenromans' in de boekhandel te koop voor de verlaagde prijs van € 15,- per stuk.
Het is een mix van spannende boeken (van Ruth Rendell en Elizabeth George). Dan Brown-achtige romans als Het Shakespeare-geheim en Het Magdalena Mysterie. Chicklits, zoals Fashion Babylon en Het geheime leven van een ploetermoeder. En exotische romans, zoals Liefde in een verscheurd land en Minnares. Stuk voor stuk boeken waarin sterke vrouwen centraal staan.
Wilt u twee boeken uit deze reeks (Het Shakespeare-geheim en Het geheime leven van een ploetermoeder) testen voor Libelle? Dat kan! Libelle is op zoek naar 20 testers, dus geef u snel op.
Ga naar het [URL="javascript:OpenWindow('/ClickOut/ClickOut.aspx?targeturl=' + '/media/formulieren/panel-sterkevrouwen.htm','popup','toolbar=no,scrollbars=yes,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,resizable=no,width=537,height=450,top=50,left=50')"]aanmeld-formulier[/URL] voor de Sterke Vrouwen-actie. - Geplaatst op donderdag 30 augustus 2007 16:42Grumblemom
geweldig, ik houd erg van lezen, vind het ook leuk om een boek kritisch te lezen en een bepaald thema lezen is interesant - Geplaatst op donderdag 30 augustus 2007 16:49comunitedEen geweldig boek, zeker vanuit historisch oogpunt bekeken. Vooral de manier zoals de Katharen in de Languedoc zijn beschreven. Als aanvulling zou men ook het Labyrintvan Kate Mosse moeten lezen, over de strijd die de Katharen in de 13de eeuw hebben geleverd en verloren, vanwege hun geloof. Hierdoor begrijpt men nog meer waarom de inwoners van Languedoc heden ten dage nog steeds Maria Magdalena als leider van het Christendom zien.
- Geplaatst op donderdag 30 augustus 2007 19:58menhSterke vrouwen, die spreken mij enorm aan. Ik ben heel benieuwd waardoor een vrouw een sterke vrouw wordt.
- Geplaatst op donderdag 30 augustus 2007 20:57boudoir
ik lees heel graag, vooral de boeken van virginia andrews staan bij mij bovenaan! gisteren heb ik het nieuwste boek van haar gekocht en ben er meteen in gaan lezen...zalig!
saskia van noort en ester verhoef..super!
en natuurlijk kluun!
kom maar op met die boeken! - Geplaatst op vrijdag 31 augustus 2007 11:19Maartje71
heerlijk. Ben helemaal verslaafd aan saskia noort, esther verhoef en kluun. Boeken waar sterke vrouwen centraal staan. Spannend!
Ik wacht in spanning of ik geselecteerd word. - Geplaatst op vrijdag 31 augustus 2007 11:47Trudy48
Ik zie het wel zitten om deze boeken voor Bruna te gaan lezen, zelf hou ik van historische romans, maar deze boeken zijn wellicht interessant genoeg om van genre te veranderen. Mijn dochter is ook een leeswolf en ik weet zeker dat die met mij mee zal lezen. - Geplaatst op vrijdag 31 augustus 2007 15:59vergeetikaltijd
Ik kan me helemaal verliezen in een boek. Heerlijk is het om te lezen. Voor het slapen gaan lees ik altijd 1 of meerdere bladzijden. Kan er soms haast niet mee stoppen. Verhoef en Noort zijn voor mij toppers.....
Heerlijke verslaving !! - Geplaatst op vrijdag 31 augustus 2007 16:02Anja M
lezen is mijn favoriete hobby, het lijkt me een leuke ervaring om je eigen recensie te delen met anderen - Geplaatst op zaterdag 01 september 2007 18:04annette van steenoven
Lijkt me enig om boeken te lezen en van een recensie te voorzien, vooral omdat ik normaal 80% Engels les. Leuk weer eens met nederlandse boeken aan de gang te gaan.
annette - Geplaatst op zondag 02 september 2007 13:10A3n
Ben leesverslaafd. Heb ook met een groepje vriendinnen regelmatig een boek "onder ogen" wat we dan bespreken. Heel interessant.
Vind dit item dus heel leuk.
Groeten
A3n - Geplaatst op maandag 03 september 2007 16:27miracles
Ik mag van mezelf eindelijk hardop zeggen dat ik door een mix van ervaringen een sterke vrouw ben geworden. Dit voelt super mag ik zeggen. De titel van de actie sprak me dus direct aan. Kom maar op met die boeken. - Geplaatst op maandag 03 september 2007 16:34miracles
Ik mag van mezelf inmiddels hardop zeggen dat ik een sterke vrouw ben. Dat voelt super kan ik zeggen. De titel van de actie sprak me direct aan. Kom maar op met die boeken, ik ben heel nieuwsgierig. - Geplaatst op maandag 03 september 2007 20:49Esja71
Erg leuk. Ik houd erg van de Dan Brown-boeken. Heb ze allemaal gelezen, dus als "het Shakespeare-geheim" in die stijl is dan lijkt met dat super. Ik voel me zeker ook af en toe een ploetermoeder, met 3 schoolgaande kinderen, dus wat dat betreft kan ik me met de boekentitels goed identificeren. Ik hoop dat ik deel mag uitmaken van het testpanel! - Geplaatst op dinsdag 04 september 2007 11:24lasschen
het zijn boeken van mijn favoriete schrijvers.
ik lees de boeken meestal in 2 dagen uit.
het lijkt me hartstikke leuk om een ander te laten weten of het een goed boek is zodat men het gaat lezen. - Geplaatst op dinsdag 04 september 2007 16:36Faar
Moeder van 3 kleine kidjes, in de leeftijd van 3 jaar, 2 jaar en de jongste is bijna 4 maanden. Er komt 's avonds meer tijd vrij om heerlijk te ontspannen en weg te kruipen met een goed boek. - Geplaatst op dinsdag 04 september 2007 19:30hencoLeuk om boeken te lezen en een recensie te geven. Probeer met onze vrouwengroep een leeskring op te zetten, kunnen wij deze boeken lezen en bespreken
- Geplaatst op woensdag 05 september 2007 12:51bendia
ik hoop dat ik erbij zit.
ben gek op historische romans en zeker met een echte `heldin`.
nu de zomer er op zit heb ik weer lekker de middag voor mezelf en met een goed boek kan dat voor mij niet meer stuk. - Geplaatst op woensdag 12 september 2007 20:41Paddybeer
Ik zou graag geselecteerd worden. Lezen doe ik vaak in bed voor ik ga slapen, meestal val ik met het boek in m'n hand in slaap. Hopelijk hou ik 't met deze boeken wat langer vol om wakker te blijven. - Geplaatst op donderdag 13 september 2007 23:26jolandaloveslondon
Heerlijk, om te lezen. Heb ik wel veel zin in. Boekhandel is voor mij hemel op aarde of het nu in nederland of groot-brittanie is. Hou van allerlei soorten boeken. Van chicklit tot spannende boeken. En sterke vrouwenboeken zijn natuurlijk helemaal top. Heb al voor meer boeken recenies geschreven op internet. Lekker ontspannen bezig zijn, Kijk ernaar uit. - Geplaatst op vrijdag 14 september 2007 12:17anja
Er kan niet genoeg aandacht besteed worden aan 'sterke vrouwen' . In combinatie met mijn leesverslaving, zou ik graag aan deze test mee willen werken. - Geplaatst op vrijdag 14 september 2007 16:02BelleHelene
Ik ben verslaafd aan lezen, als het aan mij lag zou ik de hele dag wel willen lezen, maar ja er moet ook nog gewerkt worden. Een goed boek lezen en er dan ook nog een recensie over mogen schrijven lijkt me de ideale combinatie. Nu nog hopen dat ik in het testpanel terecht kom. - Geplaatst op vrijdag 14 september 2007 16:13BelleHelene
Ben verslaafd aan lezen, zou het wel hele dag kunnen doen, maar ja er moet ook nog gewerkt worden. Een goed boek lezen en er dan ook nog een recensie over schrijven lijkt me de ideale combinatie. Nu nog hopen dat ik in het tespanel kom. - Geplaatst op zondag 16 september 2007 18:45BeppieenDick
Het lijkt me leuk om mee te doen, het zijn boeken die je misschien normaal niet zo snel uitkiest, dus verras me! Misschien gaat er een nieuwe wereld voor me open!
Normaal lees ik vooral spannende boeken. Gr. van B. - Geplaatst op dinsdag 23 oktober 2007 21:5537petra1969
Is er dan een boek over mij geschreven? Ben razendbenieuwd!
Dit onderwerp heeft 50 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 29-06-2010 19:32.
Sterke vrouwen, goede boeken?